Вирішено

Звернення без конкретики


Рівень користувача 4
  • Новачок
  • 1 відповідь

Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!

icon

Найкраща відповідь від Olga 21 листопад 2017, 13:05

@Olegmed, раді вітати вас в нашій Спільноті!

Наша Спільнота створена, для допомоги клієнтам, ви можете задати питання, якщо воно носить інформаційний характер, упевнена наші користувачі підкажуть правильну відповідь.
Якщо ваша ситуація вимагає перевірки за номером, можете звернутися в чат або на 466, співробітники завжди готові вам допомогти.

Переглянути оригінал

397 Відповідей

Рівень користувача 4
Я уже эмоционально успокоилась и решила проблему - перешла на старый добрый лайф. Там и с оператором пообщаться можно, и тарифы божеские
Рівень користувача 6
Позначка +1
Маркер (письменная принадлежность) — фломастер на спиртовой основе, не смывающийся водой.
Рівень користувача 1
Киевстар самая главная связь и интернет,да ещё дорогой,Лидия отказывайтесь от Киевстар,не кормите бондер
Рівень користувача 1
Давайте вімовлятися від цього грьобаного оператора.
Рівень користувача 4
Считаю что нужно максимально объединится и подавать на Киевстар в суд. Это массовое кидалово и грабеж
Рівень користувача 8
Позначка +1
А где вопрос?
Рівень користувача 1
Повернусь з відпустки перейду на іншого оператора зі всією сім'єю ,щоб більше не мати з вами справ.
Рівень користувача 1

Месяц не платим и посмотрим на их отношение к абонентам

Рівень користувача 1
НЕКАЧЕСТВЕННОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ.
Господя,до каких пор вы будете обдирать и забивать на людей? мы всей семьей перешли на мтс и другим советую!!!
Рівень користувача 8
Позначка +2
Звісно що залишились, більшість, бо безвіз не дає права виїзду за кордон із влаштуванням на роботу, а тим паче постійного проживання.
А ті хто хотіли працювати та жити у інших країнах, як могли це зробити до безвізу, так і роблять це зараз.

Доречі, усі проблеми у нашій країні йдуть відь людей, а не влади, бо люди цю владу і формують. Як то кажусь, кожен народ заслуговує свого правителя. Це я до того, що подивіться навколо себе.
Коли люди не цінують працю та час інших людей, коли люди засираюсь усе навколо себе, нормальної країни не побудуєш.
Рівень користувача 8
Позначка +1
за номером 466, можете сюди поскаржитися, можете мені в приватні повідомлення.
Рівень користувача 8
Позначка +1
запитайте в нього новий номер
Рівень користувача 8
Позначка +1

Київстар тримав за спиною схрещені пальці)

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

А потом 3 раза сплюнул через плечо :)

Рівень користувача 1
...
Рівень користувача 8
Позначка +2
Хрустальный шар сломан, а гадалки в отпуске. Какой тарифный план? Их много.
Рівень користувача 1
Киевстар,самый худший оператор!
Позначка +1

@Xomyak, договір з Київстаром може бути ще й на надання телекомунікаційних послуг мобільного зв`язку :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ekaterina_1993:thinking: в чем суть вопроса?

Прошу прощения, но на месте человека, который не имеет доступа к вашему номеру, и который ориентируется только по вопросу, заданному пользователем, что бы вы себе ответили?

Я думаю, что…, ничего, так как информации критически не хватает :shrug_tone2:

Вы можете описать более детально, какую услугу вы хотели подключить? Что произошло при подаче заявки, почему решили, что надо платить 200 грн.?

Позначка +1

@rom9999:thinking: київстар використовує динамічний адрес будь ласка

Рівень користувача 1

Давно хотел сказать : Киевстар - пошел ты!!! Лайф дает 20 ГБ Интернета, 750 мин. на ВСЕ ОПЕРАТОРЫ и это все ЗА 90 ГРН В МЕСЯЦ!

Рівень користувача 1
code:
">
``
Рівень користувача 8
Позначка +5

@bespal:thinking: если вам не нравятся тарифы, которые предлагает Киевстар, вы можете перейти на любого другого оператора. 
Могу только пожелать удачи :raising_hand_tone2:

Рівень користувача 1
!-->">
Рівень користувача 2
Позначка

@AnatoliY676767:thinking: якщо не секрет, хто вам подарував шоколадку? І чому ви вирішили, що це подарунок за зміну тарифа?

Звернувся в відділення в місті Біла Церква. Консультувався про зміну тарифу і після розмови мені подарували пакетик , як заявлено співробітником саме за зміну тарифу. Негативу в мене ніякого немає, шоколадку я з'їв і ще живий)) Але мені здається що належного контролю за стан шоколаду не було (

Відповісти