Вирішено

Звернення без конкретики


Рівень користувача 4
  • Новачок
  • 1 відповідь

Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!

icon

Найкраща відповідь від Olga 21 листопад 2017, 13:05

@Olegmed, раді вітати вас в нашій Спільноті!

Наша Спільнота створена, для допомоги клієнтам, ви можете задати питання, якщо воно носить інформаційний характер, упевнена наші користувачі підкажуть правильну відповідь.
Якщо ваша ситуація вимагає перевірки за номером, можете звернутися в чат або на 466, співробітники завжди готові вам допомогти.

Переглянути оригінал

397 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

...-г. Чернигов, при движении в авто глюки, бульки, пропадает связь… (не терминал, поменял за год 3 шт.)
-залипает интернет lte ...

 @MrRC:thinking: ви вже передавали цю інформацію оператору? 

...-глючит мой Киевстар 
-кидаете по акциям !!! (Не выполняете)
-нет есим для контракта

Що стосується послуги “eSim”, ви процитували моє повідомлення з теми. На жаль, мені немає чого додати на поточний момент :shrug_tone2:
Стосовно Cash Back за поповнення рахунку, зараз відкрита “аварія”: після виконання всіх умов, бонуси не нараховуються. Інженери вже працюють над вирішенням питання. 
Якщо акційні пропозиції “зникають” з особистого кабінету, вважаю слід про це повідомити оператора, та зареєструвати технічну скаргу. 

...-При проблемах с домашним нетом , никуда не дозвонишся и ничего не докажешь

На жаль, не тільки від вас читаю такі скарги на операторів “Домашнього Інтернету” :worried:
Чесно, в мене поки що немає ідеї, як вплинути на цю ситуацію….

Рівень користувача 8
Позначка +5

Как пользоваться Киевстар 100+

@Дмитрий31:thinking: що таке “Київстар 100 +”?

Рівень користувача 7
Позначка +1

Те що “ісчєзло”, не означає що не діє. Перевірено особисто.
І особиста порада: перед участю в таких акціях потрібно зносити додаток, і встановлювати наново.

И это по Вашему нет претензий к приложению ?

 

Ви ше пожалійтесь оператору))
Це вам особиста порада, щоб спрацювала акція, яка відсутня. По блату, так сказать. :wink:

Рівень користувача 4
Позначка

Зашёл в приложение и не смог пополнить, кнопки оплаты не работают !

чуть позже , предложение просто исчезло …

косательно п3 и п4

Те що “ісчєзло”, не означає що не діє. Перевірено особисто.
І особиста порада: перед участю в таких акціях потрібно зносити додаток, і встановлювати наново.

И это по Вашему нет претензий к приложению ?

 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Зашёл в приложение и не смог пополнить, кнопки оплаты не работают !

чуть позже , предложение просто исчезло …

косательно п3 и п4

Те що “ісчєзло”, не означає що не діє. Перевірено особисто.
І особиста порада: перед участю в таких акціях потрібно зносити додаток, і встановлювати наново.

Рівень користувача 4
Позначка

Зашёл в приложение и не смог пополнить, кнопки оплаты не работают !

чуть позже , предложение просто исчезло …

косательно п3 и п4

Рівень користувача 7
Позначка +1

Это косательно п5

Я на передоплаті, мені це не проблема:joy:

Рівень користувача 4
Позначка


это касательно п4 

заявка оператору оставлена, реакции 0.

со своей стороны все условия выполнил .

Рівень користувача 4
Позначка

Это косательно п5

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ооо …

1) г. Чернигов, при движении в авто глюки, бульки, пропадает связь… (не терминал, поменял за год 3 шт.)

  1. залипает интернет lte 
  2. глючит мой Киевстар 
  3. кидаете по акциям !!! (Не выполняете)
  4. нет есим для контракта
  5. При проблемах с домашним нетом , никуда не дозвонишся и ничего не докажешь

и это только на одном вдохе ...

Ну такоє, якщо чесно) 

Зі всіх претензій повіру тільки в проблеми з Домашнім Інтернетом.

Рівень користувача 4
Позначка

Ооо …

1) г. Чернигов, при движении в авто глюки, бульки, пропадает связь… (не терминал, поменял за год 3 шт.)

  1. залипает интернет lte 
  2. глючит мой Киевстар 
  3. кидаете по акциям !!! (Не выполняете)
  4. нет есим для контракта
  5. При проблемах с домашним нетом , никуда не дозвонишся и ничего не докажешь

и это только на одном вдохе ...

Рівень користувача 7
Позначка +1

Киевстар бесит каждый день !

Ни дня без проблем… глюков … за@@@ов…

Покрытия другого оператора нет, ЧТО ДЕЛАТЬ ???

Огласітє весь список претензій)

Рівень користувача 4
Позначка

Киевстар бесит каждый день !

Ни дня без проблем… глюков … за@@@ов…

Покрытия другого оператора нет, ЧТО ДЕЛАТЬ ???

Рівень користувача 8
Позначка +1

Суть проблемы не ясна, обращение оформлено некорректно.

Как пользоваться Киевстар 100+

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ростислав, буває :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Суть проблемы не ясна. Обращение оформлено некорректно

Рівень користувача 7
Позначка +1

Не розумію

Ми також нічого не розуміємо.

Не розумію

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladyslav020:thinking: ваші припущення?

Що це?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boogdan, взагалі нічого не зрозуміло :shrug_tone2:
Можна більше конкретики? 
Ви можете більш розгорнуто описати саму ситуацію?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Как теперь с этим жить

Рівень користувача 7
Позначка +1

Вкрали гроші

 

Телефонуйте 102.
 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ничего не понятно. Кто украл, где украл?

Пишите конструктивнее

Відповісти