Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!
Найкраща відповідь від Olga
Переглянути оригіналГроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!
Найкраща відповідь від Olga
Переглянути оригінал будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?
А конкретика составит в том что 05.06.2021года мне пришло сообщение на телефон,о безплатном переходе на тариф "смачний" с предоставлением пакета услуг на 30 дней тоже безплатном! Но с 05.06 до 12.06 мне не было ни чего предоставленно кроме анулированого старого тарифного плана!
Я позвонил на номер 466 и "чудо оператор" говорит
"Извините,у нас проблемы! Пополните ваш счёт на 100грн(а я перевёл в этот день 3 номера!!!(свой, жены и ребенка) а это уже 300грн!!!) А на следующий месяц вам будет либо возврат этой суммы (100грн) на счёт либо же безплатное предложения пакета услуг
И ВОТ ТЕПЕРЬ У МЕНЯ ВОПРОС!
!!!!! КОГДА ,НАЧИНАЯ С 12.06.2021 НАСТУПИТ СЛЕДУЮЩИЙ МЕСЯЦ!!!!!????
А СЕГОДНЯ НА МИНУТУ 05.09.2021!!!??!!!!!!!!
ПРИ ЭТОМ МЕНЯ ДОЛЖНЫ ВОЛНОВАТЬ КАКИЕ-ТО ПРОБЛЕМЫ "МОГУЧЕГО КИЕВСТАР",А ЕГО МОИ НЕТ! И РОВНО В 00.01 СПУСТЯ 30 ДНЕЙ (СРОК ДЕЙСТВИЯ ПАКЕТА УСЛУГ) ОН МЕНЯ ОТКЛЮЧАЕТ!!
А ПРИ ЗВОНКЕ НА 466 "ЧУДО ОПЕРАТОР" ГОВОРИТ
!!!!СОВЕТУЮ ВАМ ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ НА 100 ГРН!!!!!
ХВАТИТ КОНКРЕТИКИ!!!?
Мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. У модераторів Спільноти немає повноважень вплинути на розглядання фінансових, або технічних питань.
Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, залишається лише очікувати на розглядання.
Я не собираюсь ждать больше. И ТАК БОЛЬШЕ 3 МЕСЯЦЕВ КИЕВСТАР ДЕРЖИТ ЛЮДЕЙ ЗА ЛОХОВ!
ЛОХОТРОН,А НЕ КОМПАНИЯ
Вводять клієнтів в оману! 11 років користуюся даним оператором, проте тепер вимушений міняти оператора! Через цих олухів, які шлють неодноразово СМС із пропозиціями акційних тарифів, а фактично їх неможливо підключити, я залишився за кордоном без зв‘язку! Нікому не буду рекомендувати даного оператора і буду всіх відмовляти!
Уже на протяжении более чем полгода Киевстар не выполняет своих обязательств, услуги мной, как абонентом, проплачиваются, но Киевстаром не предоставляются. Заявки-жалобы в режиме телефонного разговора подаются, обещают рассмотреть и пересчитать тариф, но это все остаётся пустым обещанием. Есть огромное желание перейти на услуги другого оператора, но жаль, что многое завязано на постоянном номере…
пол месяца еще можно было пользоваться тарифом, а оператор сменил не предупредив что прямо сейчас пополни счет на 300!!
не зовсім розумію суть проблеми.
Який у вас був тарифний план (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик)? І можете більш детально описати ситуацію?
Протягом останніх 2 місяців з мого рахунку кожного дня знімають 1 гривню. Технічна підтримка місяць тому підтвердила що це технічна помилка, але гроші продовжують зніматися. Підтримка стверджує, що це масовий збій в роботі системи і колись (в іншому столітті) проблема буде вирішена. Підскажіть в кого спостерігається подібна проблема?
знімається 1 грн. за що? Мова йде про послугу “SIM для планшету”?
Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.
Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.
Вам мають повернути кошти це ваше право.
Проблема не в повернені грошей, а у відповіді оператора. Це масова проблема але протягом 2 місяців її не вирішили. Мені цікаво скільки людей в такій самій ситуації.
Тарифікація. Некоректна тарифікація послуги "SIM для планшета" (GSM / PrePaid (передплата))
У деяких абонентів, що переведені в нову IT-систему відбувається тарифікація послуги "SIM для планшета" по 1 грн. в день.
Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.
ID: 538580
По додатку Мій Києвстар я бачу, що 13 серпня почалася проблема. 6 вересня я повідомив про проблему в технічну підтримку. Проблема триває 62 дні, фахівці займаються даним питанням щонайменше 37 днів. На мою думку 28 робочих днів це неадекватний термін вирішення масової проблеми.
Надайте будьласка інформацію який максимальный термін вирішення подібних інцедентів?
Маю надію, що незабаром технічні складності з тарифікацією послуги “SIM для планшета” будуть вирішені.
Я вже не маю надії. Чи має компанія “Киевстар” чітко визначені SLA для вирішення подібних інцедентів?
Я правильно розумію, що ваша компанія не має читко визначених часових рамок вирішення проблем користувачів?
Не поможет вам ни “спильнота” ни телефон поддержки ничего!
Ответы как под копирку одинаковые никакой конкретики, так что оставьте надежду….
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.