Вирішено

Звернення без конкретики


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 1 відповідь

Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!

icon

Найкраща відповідь від Olga 21 November 2017, 13:05

Переглянути оригінал

517 Відповідей

@BACR:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

А конкретика составит в том что 05.06.2021года мне пришло сообщение на телефон,о безплатном переходе на тариф "смачний" с предоставлением пакета услуг на 30 дней тоже безплатном! Но с 05.06 до 12.06 мне не было ни чего предоставленно кроме анулированого старого тарифного плана!

Я позвонил на номер 466 и "чудо оператор" говорит

"Извините,у нас проблемы! Пополните ваш счёт на 100грн(а я перевёл в этот день 3 номера!!!(свой, жены и ребенка) а это уже 300грн!!!) А на следующий месяц вам будет либо возврат этой суммы (100грн) на счёт либо же безплатное предложения пакета услуг

И ВОТ ТЕПЕРЬ У МЕНЯ ВОПРОС! 

!!!!! КОГДА ,НАЧИНАЯ С 12.06.2021 НАСТУПИТ СЛЕДУЮЩИЙ МЕСЯЦ!!!!!????

А СЕГОДНЯ НА МИНУТУ 05.09.2021!!!??!!!!!!!!

ПРИ ЭТОМ МЕНЯ ДОЛЖНЫ ВОЛНОВАТЬ КАКИЕ-ТО ПРОБЛЕМЫ "МОГУЧЕГО КИЕВСТАР",А ЕГО МОИ НЕТ! И РОВНО В 00.01 СПУСТЯ 30 ДНЕЙ (СРОК ДЕЙСТВИЯ ПАКЕТА УСЛУГ) ОН МЕНЯ ОТКЛЮЧАЕТ!!

А ПРИ ЗВОНКЕ НА 466 "ЧУДО ОПЕРАТОР" ГОВОРИТ

!!!!СОВЕТУЮ ВАМ ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ НА 100 ГРН!!!!!

ХВАТИТ КОНКРЕТИКИ!!!?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BACR, так, дякую. Конкретики достатньо. 
Мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. У модераторів Спільноти немає повноважень вплинути на розглядання фінансових, або технічних питань. 

Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, залишається лише очікувати на розглядання. 

Я не собираюсь ждать больше. И ТАК БОЛЬШЕ 3 МЕСЯЦЕВ КИЕВСТАР ДЕРЖИТ ЛЮДЕЙ ЗА ЛОХОВ!

ЛОХОТРОН,А НЕ КОМПАНИЯ

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BACR, мені дійсно дуже шкода, що я не можу допомогти вам. 

Вводять клієнтів в оману! 11 років користуюся даним оператором, проте тепер вимушений міняти оператора! Через цих олухів, які шлють неодноразово СМС із пропозиціями акційних тарифів, а фактично їх неможливо підключити, я залишився за кордоном без зв‘язку! Нікому не буду рекомендувати даного оператора і буду всіх відмовляти!

Уже на протяжении более чем полгода Киевстар  не выполняет своих обязательств, услуги мной, как абонентом, проплачиваются, но Киевстаром не предоставляются. Заявки-жалобы в режиме телефонного разговора подаются, обещают рассмотреть и пересчитать тариф, но это все остаётся пустым обещанием. Есть огромное желание перейти на услуги другого оператора, но жаль, что многое завязано на постоянном номере… 

Рівень користувача 6
Позначка

@Igor Ivanovich, тарифи та послуги роумінгу (за кордоном)- це не одне й те саме.  Можете уточнити, яка  саме складність увас виникла?

Рівень користувача 6
Позначка

@Tetyana Tatyana, уточніть, будь ласка, з якою послугою у вас виникли складнощі?

пол месяца еще можно было пользоваться тарифом, а оператор сменил не предупредив что прямо сейчас пополни счет на 300!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artyom Tereshcenko:thinking: не зовсім розумію суть проблеми. 
Який у вас був тарифний план (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик)? І можете більш детально описати ситуацію?

У мене не заходить в програму смарт плюс, пише доступна тільки для абонентів з предоплатой.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0682813526:thinking: про яку програму йде мова? Трохи більше деталей, будь ласка. 

Рівень користувача 1

Протягом останніх 2 місяців з мого рахунку кожного дня знімають 1 гривню. Технічна підтримка місяць тому підтвердила що це технічна помилка, але гроші продовжують зніматися. Підтримка стверджує, що це масовий збій в роботі системи і колись (в іншому столітті) проблема буде вирішена. Підскажіть в кого спостерігається подібна проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton89999:thinking: знімається 1 грн. за що? Мова йде про послугу “SIM для планшету”?

Рівень користувача 1

Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.

Рівень користувача 5
Позначка +1

Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.

Вам мають повернути кошти  це ваше право. 

Рівень користувача 1

Проблема не в повернені грошей, а у відповіді оператора. Це масова проблема але протягом 2 місяців її не вирішили. Мені цікаво скільки людей в такій самій ситуації.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, на поточний момент відкрита “аварія”: 

Тарифікація. Некоректна тарифікація послуги "SIM для планшета" (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів, що переведені в нову IT-систему відбувається тарифікація послуги "SIM для планшета" по 1 грн. в день.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.

ID: 538580

Рівень користувача 1

По додатку Мій Києвстар я бачу, що 13 серпня почалася проблема. 6 вересня я повідомив про проблему в технічну підтримку. Проблема триває 62 дні, фахівці займаються даним питанням щонайменше 37 днів. На мою думку 28 робочих днів це неадекватний термін вирішення масової проблеми. 
Надайте будьласка інформацію який максимальный термін вирішення подібних інцедентів?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, щодо кінцевих термінів усунення неполадок, на жаль, інформацію не отримували. 

Маю надію, що незабаром технічні складності з тарифікацією послуги “SIM для планшета” будуть вирішені. 

Рівень користувача 1

Я вже не маю надії. Чи має компанія “Киевстар” чітко визначені SLA для вирішення подібних інцедентів? 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, кожна з ситуацій підлягає окремому розгляду, тому підказати точні терміни, на жаль, немає можливості з боку модератора:zipper_mouth:

Рівень користувача 1

Я правильно розумію, що ваша компанія не має читко визначених часових рамок вирішення проблем користувачів?  

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, спеціалістами передаються тільки орієнтовні терміни, але вони можуть бути зміщені. 

Рівень користувача 2

Не поможет вам ни “спильнота” ни телефон поддержки ничего! 

Ответы как под копирку одинаковые никакой конкретики, так что оставьте надежду….

Відповісти