Вирішено

Звернення без конкретики


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 1 відповідь

Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!

icon

Найкраща відповідь від Olga 21 November 2017, 13:05

Переглянути оригінал

517 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3

То й що?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Суть проблемы не ясна

Рівень користувача 8
Позначка +1

Скорость на зарубежные сервера не всегда зависит от провайдера, а от таких факторов как маршрут прохождения, самого сервера на который ссылаетесь. 

Условный dr.Web режет скачку с ихнего сайта вне зависимости от страны пребывания

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladoos, взагалі нічого не зрозуміло :shrug_tone2:
Можна більше конкретики? 
Ви можете більш розгорнуто описати саму ситуацію?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PaintsAB:thinking: не зовсім розумію суть питання. Можете описати більш детальніше, що саме вас цікавить?

http://(5TNjU7YZYnVz): повторная проверка SIM-карты https://goo.gl/LHCS9W                      Може хто підказати що це? Такі смс прийшли неоднорозово з моб. оператора   ( 091 ).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yarik 55, можете продублювати текст повідомлення?

Кому в мене дает 100 мегабайт интернету та 10 хвилин звязку а я ничего не платил ответтье

Чому

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому

Для початку, сформулюйте ваше питання так, щоб його можна було зрозуміти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Red frytuk:thinking: не зовсім розумію суть питання. Можете описати більш детальніше, що саме вас цікавить?

Почему увеличили лимит с 275 грн на 335 грн

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не совсем понятна суть проблемы

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Романэ:thinking: про який саме ліміт йде мова?

Где можно оставить жалобу?

Рівень користувача 6
Позначка

@0707, уточніть, з якою складністю зіткнулись? Яка суть скарги?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@0707 ось тут вказано порядок звернень https://kyivstar.ua/uk/about/about/feedback

Рівень користувача 1

До операторів додзвонитись не можливо, програма мій київстар не працює коректно, абонплату не поймеш чи зняло чи ні. Ціна за послуги не дешева! 

Рівень користувача 2

Предлагаю менять оператора. Благо есть из чего выбрать. 

Нереально бомбить

така компанія і з таким відношенням

І сайти і програми - а толку?!

ніде таких проблем нема, а вони спеціально все так роблять

Просто дякую
думаю переходити назад на мтс 

P.S. Дуже скучив за голосом оператора

Рівень користувача 8
Позначка +1

думаю переходити назад на мтс 

Краще на UMC переходьте.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Краще на Lifecell, бо Vodafone ще гірше за Київстар зі своїми політиками обмеження, і навіть вартість роумінгу значно більша.

У Lifecell отримаєте безліміт зі 150ГБ на місяць без обмеженя швидкості всього за 150₴ / 4 тижні.
А з послугою “Плюс”, ще більше.

І звісно що без обмежень на Hotspot з мобіли чи перегляд відео.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy 1111, на жаль, така ситуація з дозвоном можлива, так як в контактний центр надходить дуже велика кількість звернень за всіма каналами. 

Що стосується особистого кабінету, на поточний момент спостерігаються складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. Інженери роблять все можливе для відновлення працездатності. 

Стосовно абонентської плати, ви можете орієнтувати на інформаційне повідомлення щодо зняття / не зняття оплати. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kurortnyy_Roman:thinking: пробачте, але суть вашого звернення в чому?

До вашего интернета проблем не было! Сейчас это просто каждодневное нервное пользование вашими не качественными услугами!!!!! 
я не могу понять одного?!  Вам самим нравится так работать???? Или деньги затмили весь ваш разум????? 
 

Відповісти