Вирішено

Звернення без конкретики


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 1 відповідь

Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!

icon

Найкраща відповідь від Olga 21 November 2017, 13:05

Переглянути оригінал

517 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yo_oleg, напротив моего ника стоит значок “Киевстар” и роль “Модератор”. Можно сделать вывод, что я сотрудник Компании “Киевстар”.

Если вопрос был адресован @kikiwora, то нет, это такой же пользователь, как и вы. 

Рівень користувача 1

Почему заявка #6579966308 была "выполнена", но проблема не была решена от слова совсем?!

Почему оператор предложил создать ещё одну, идентичную предыдущей, заявку, вместо того, чтобы продолжить или возобновить уже существующую?!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@A N I R I:thinking: то, что вы знаете номер заявки - это безусловно хорошо. Но эта информация никак мне не поможет, так как у модераторов Сообщества нет доступа к абонентской базе. Сообщество - это форум, а не поддержка. 

Вы можете более детально описать суть вопроса? 

Оператори спілкуються нечемно.В онлайн чаті обривають спілкування по хамськи.В колл-центрі теж саме.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SHTanya, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :disappointed_relieved:
Зі своєї сторони передам скаргу в сервісний відділ. 
Якщо ви хочете скласти скаргу на консультанта, на жаль, потрібно знову звертатись до оператора для оформлення.

Я зверталася до оператора щодо оформення заявки на повернення коштів,таку заявку не змогли прийняти.Коли я спитала до кого ще можна звернутися щодо заявки,то відповідь була приблизно така- Вам все пояснили,допобачення!.таких операторів ще не зустрічала в жодній компанії...По тф шткувала така відповідь- якщо вас не влаштовує Київстар,можете розривати з ним договір,але компанія нічого не буде робити для вашої зручності

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SHTanya, дуже сумно отримувати такий зворотний зв’язок. 
Приміть мої вибачення за колег :pray_tone2:
Можу запропонувати вам звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант відповість на всі ваші питання і допоможе підібрати зручні для вас умови. 

Зі своєї сторони вже передала скаргу в сервісний відділ. Сподіваюсь, що більше більше вас не розчарують. 

Подключила у лугу за 150 а пишут что нужно 200

Рівень користувача 8
Позначка +1

Подключила у лугу за 150 а пишут что нужно 200

Конкретизуйте, що саме ви підключили.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Подключила у лугу за 150 а пишут что нужно 200

яка саме послуга???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ekaterina_1993:thinking: в чем суть вопроса?

Прошу прощения, но на месте человека, который не имеет доступа к вашему номеру, и который ориентируется только по вопросу, заданному пользователем, что бы вы себе ответили?

Я думаю, что…, ничего, так как информации критически не хватает :shrug_tone2:

Вы можете описать более детально, какую услугу вы хотели подключить? Что произошло при подаче заявки, почему решили, что надо платить 200 грн.?

@SHTanya, дуже сумно отримувати такий зворотний зв’язок. 
Приміть мої вибачення за колег :pray_tone2:
Можу запропонувати вам звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант відповість на всі ваші питання і допоможе підібрати зручні для вас умови. 

Зі своєї сторони вже передала скаргу в сервісний відділ. Сподіваюсь, що більше більше вас не розчарують. 

Ви мені пропонуєте поспілкуватися з Зоряною?)) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SHTanya, ні, з оператором Онлайн Чату :nerd:
Чат-боту Зоряні потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інше питання”.

Рівень користувача 1

Давно хотел сказать : Киевстар - пошел ты!!! Лайф дает 20 ГБ Интернета, 750 мин. на ВСЕ ОПЕРАТОРЫ и это все ЗА 90 ГРН В МЕСЯЦ!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Попутного вам вітру)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bespal:thinking: если вам не нравятся тарифы, которые предлагает Киевстар, вы можете перейти на любого другого оператора. 
Могу только пожелать удачи :raising_hand_tone2:

@SHTanya, ні, з оператором Онлайн Чату :nerd:
Чат-боту Зоряні потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інше питання”.

Списалась.Впевнилась ще раз в непорядності оператора КС.Нікому не пораджу!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SHTanya, мені дуже шкода, що так і не вдалось вирішити фінансове питання :worried:

Рівень користувача 1

Я створив строрінку у фб за номером 098ххххх98 і забув пароль а тепер востановити хочу її но мене нема номера, просить код ,як мені ще получить код чи востановить номер тел чи що? Підкажіть

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я створив строрінку у фб за номером 098ххххх98 і забув пароль а тепер востановити хочу її но мене нема номера, просить код ,як мені ще получить код чи востановить номер тел чи що? Підкажіть

То вам потрібно в підтримку ФБ, а не КС.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bogdan ivashchenko:thinking: а що з номером сталось?

Рівень користувача 1

Не виконують умови договору. Брехливий оператор.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Уточніть, які саме умови?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Какой пункт договора нарушен?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olefranc:thinking: можна більше конкретики?

Відповісти