Вирішено

Звернення без конкретики


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 1 відповідь

Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!

icon

Найкраща відповідь від Olga 21 November 2017, 13:05

Переглянути оригінал

517 Відповідей

Неправильно переведены средства

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna 1996:thinking: абсолютно непонятна суть вашего обращения. Напишите, пожалуйста, подробно, что произошло. Постараюсь помочь. 

Це швидше відгук,ніж питання.

Я розумію,що один із трьох монополістів на ринку,що хоче,те робить із зв'зком,тарифами і зняттям коштів із рахунку.Мовляв,все одно дітись нікуди.

Але все рівно, Київстар дістав!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanyatanusha:frowning2:

Можна трохи більше конкретики, яка ситуація у вас відбувалась, чому зробили такий висновок? 

Позначка +1

@Xomyak, очевидно ж - мається на увазі погіршення покриття, подорожчання тарифів і зняття щоденної абонентської плати, якщо достатньо на рахунку для зняття повної (резервація коштів).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, хотілось би конкретики. Якщо погіршилось покриття, то де саме (область, населений пункт), як давно спостерігається ситуація.

Якщо не влаштовують тарифи, то що саме, умови, або ціна, або примусове переведення на інший тариф.

Якщо складності зі зняттям абонентської плати, то що саме, резервація, або щось інше. 

Хотілось би допомогти…, хоча б спробувати. 

Мій обліковий запис заблоковано. Хто це міг зробити?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Модератор, за порушення правил Спільноти (Форуму)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sashayuzko:thinking: про який обліковий запис йде мова? 
Ваш профіль в Спільноті не було заблоковано, як я бачу. Можливо ви мали на увазі особистий кабінет “Мій Київстар”? 

Позначка +1

@Xomyak, про профіль в Спільноті у жодному випадку не йшла мова :wink:

Не працює інтернет,уже другий день

Рівень користувача 8
Позначка +3

Дуже добре - що далі?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ArtPat:thinking: уточніть, будь ласка, мова йде про мобільний Інтернет, або про послугу “Домашній Інтернет” від “Київстар”? 

Рівень користувача 1

Як розірвати договір з Київстар?

Рівень користувача 7
Позначка +1

Почему вы решили это сделал?

Рівень користувача 1

Мені не подобається тарифний план

Позначка +1

@Eva05:thinking: ви хочете мігрувати з контракта на передоплату, чи просто припинити свою діяльність з Київстаром?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eva05:thinking: ви хочете розірвати договір на надання послуги “Домашній Інтернет”? 

Позначка +1

@Xomyak, договір з Київстаром може бути ще й на надання телекомунікаційних послуг мобільного зв`язку :hugging:

Рівень користувача 1

Месяц не платим и посмотрим на их отношение к абонентам

Рівень користувача 7
Позначка +1

😐

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ох уж эти революционеры.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@zZDimonZz:thinking: что произошло?

Рівень користувача 2

В предложении услуга подключена,а интернета нету,опять вы опаздываете ,ребята.

Рівень користувача 6
Позначка

@elwizo, напишите, пожалуйста, более развёрнуто суть вопроса. 

Речь о Мобильном или Домашнем интернете? 

Відповісти