Вирішено

Звернення без конкретики



Показати перший допис

517 Відповідей

Рівень користувача 1

Здерли двійну оплату і не хочуть повертати гроші! Не раджу Київстар, краще вже МТС користуватися!

Рівень користувача 7
Позначка +1

А свідки є?

Рівень користувача 1
Консультація про акцій
Рівень користувача 8
Позначка +1

@Karina vedmidera:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

Пані напевно поповнила рахунок і хотіла змінити тариф, але не знала що абонплата знімається автоматично як тільки кошти потрапляють на рахунок, і не переноситься на новий тариф. Тому заплатила абонплату і за попередній тариф і за новий) 

 

Рівень користувача 1
Нічого не працює
Рівень користувача 8
Позначка +1

Я домовлявся з оператором на іншу суму тарифного плану

Не совсем понятно что Вы имеете ввиду

Рівень користувача 4
Позначка +1
@juliaS, что за маркер?😀
Рівень користувача 8
Позначка +1

Писав писака - не розбере собака:sweat_smile:

З'явився та зник сигнал 4G чому?

Рівень користувача 6
Позначка +1
@juliaS, рады приветствовать Вас в нашем Сообществе! Пожалуйста, уточните в чем суть Вашего вопроса и мы обязательно поможем Вам в нем разобраться. Ждем обратной связи! ☺️
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergeikopi:thinking: дійсно, чому? 

Ви можете надати більше інформації? Наприклад, де ви знаходитесь? Яка область, якій населений пункт? Раніше Інтернет 4G працював без збоїв? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Как теперь с этим жить

Всем доброго времени суток , киевстаровци)
Не подскажете мне?
Не могу активулять симкарта феечку.
А очень надааа
Нууу.... Прям сейчас!)
Андрею Приветик!Ты скоро???
Рівень користувача 1
Позначка
Для актива профиля
Рівень користувача 8
Позначка +1

думаю переходити назад на мтс 

Краще на UMC переходьте.

Група скарг

Нереально бомбить

така компанія і з таким відношенням

І сайти і програми - а толку?!

ніде таких проблем нема, а вони спеціально все так роблять

Просто дякую
думаю переходити назад на мтс 

P.S. Дуже скучив за голосом оператора

Здравствуйте😚 Вопроса нет . Все решила
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kurortnyy_Roman:thinking: пробачте, але суть вашого звернення в чому?

Мой тарифный план. Только действует в мойом регионе

Як знайти доступні послуги? Де?

какому ЭТОМУ ?
Рівень користувача 8
Позначка +5

@ViktoriaSokurova, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, ви маєте на увазі, як подивитись список підключених послуг в особистому кабінеті системи “Мій Київстар”?

WEB-версія, або додаток?

Підкажіть який адрес використовує київстар динамічний чи статистичний дякую

Відповісти