Вирішено

Звернення без конкретики



Показати перший допис

517 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Taras Vlasuk:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Мова йде про мобільний Інтернет? Або про “Домашній Інтернет” від “Київстар”?

“Поганий Інтернет” - це про що? Швидкість?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому дуже дуже поганий інтернет, ЗАЩО Я ЗАПЛАТИВ 300 грн

Розшифруйте, що ви маєте на увазі під “поганий інтернет”?

Чому дуже дуже поганий інтернет, ЗАЩО Я ЗАПЛАТИВ 300 грн

Рівень користувача 8
Позначка +5

Чому пропали всі тарифи без меж лайт и ітд  у всіх після тех робіт і заміни обладнення

@bratufo:thinking: звідки пропали? Де ви їх бачили? Можна трохи більше інформації?

Рівень користувача 6
Позначка

@artemmmmmm:thinking:  про який Інтернет йде мова? Мобільний  чи “Домашній інтернет”? 

Можна трохи більше конкретики?

Рівень користувача 3
Позначка +1

Интересно, а кому вы задавали этот вопрос? В поддержку обращались? Что там вам ответили? 

Чому пропали всі тарифи без меж лайт и ітд  у всіх після тех робіт і заміни обладнення

Тому що гладіолус.

Це тарифи спецпропозиції, а не загальнодоступні. Хочуть - пропонують, хочуть - не пропонують.

нет они проппли после тех робот тнх что проаодились

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому пропали всі тарифи без меж лайт и ітд  у всіх після тех робіт і заміни обладнення

Тому що гладіолус.

Це тарифи спецпропозиції, а не загальнодоступні. Хочуть - пропонують, хочуть - не пропонують.

Чому пропали всі тарифи без меж лайт и ітд  у всіх після тех робіт і заміни обладнення

Рівень користувача 2

Опять низкая скорость интернета, сеть "прыгает".  Что за бардак опять? 1 апреля давно закончилось.

Рівень користувача 6
Позначка

@hilena, дякую за зворотній зв’язок  :hugging:

@hilena:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Мова йде про мобільний Інтернет? Або про “Домашній Інтернет” від “Київстар”?

питання вирішине,дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hilena:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Мова йде про мобільний Інтернет? Або про “Домашній Інтернет” від “Київстар”?

Не работает интернет второй день,до оператора дозвонится не реально!Я хочу знать,когда устранят поломку или что там случиломь у вас.......

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maiya, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для реєстрації технічного звернення. 

@Maiya:thinking: про який Інтернет йде мова? Мобільний Інтернет, або “Домашній Інтернет”? З якими саме проблемами зіткнулись?

Можна трохи більше конкретики?

Домашний интернет! По много раз просто пропадает интернет! С роутером все отлично! Как только перешли на киевстар так и началось. Есть интернет и нету и так каждый день по много раз на день! Почему такое качество услуг????? Честно?! Уже просто надоело! С бубном плясать еще и платить за это! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maiya:thinking: про який Інтернет йде мова? Мобільний Інтернет, або “Домашній Інтернет”? З якими саме проблемами зіткнулись?

Можна трохи більше конкретики?

До вашего интернета проблем не было! Сейчас это просто каждодневное нервное пользование вашими не качественными услугами!!!!! 
я не могу понять одного?!  Вам самим нравится так работать???? Или деньги затмили весь ваш разум????? 
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kurortnyy_Roman:thinking: пробачте, але суть вашого звернення в чому?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy 1111, на жаль, така ситуація з дозвоном можлива, так як в контактний центр надходить дуже велика кількість звернень за всіма каналами. 

Що стосується особистого кабінету, на поточний момент спостерігаються складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. Інженери роблять все можливе для відновлення працездатності. 

Стосовно абонентської плати, ви можете орієнтувати на інформаційне повідомлення щодо зняття / не зняття оплати. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Краще на Lifecell, бо Vodafone ще гірше за Київстар зі своїми політиками обмеження, і навіть вартість роумінгу значно більша.

У Lifecell отримаєте безліміт зі 150ГБ на місяць без обмеженя швидкості всього за 150₴ / 4 тижні.
А з послугою “Плюс”, ще більше.

І звісно що без обмежень на Hotspot з мобіли чи перегляд відео.

Рівень користувача 8
Позначка +1

думаю переходити назад на мтс 

Краще на UMC переходьте.

Нереально бомбить

така компанія і з таким відношенням

І сайти і програми - а толку?!

ніде таких проблем нема, а вони спеціально все так роблять

Просто дякую
думаю переходити назад на мтс 

P.S. Дуже скучив за голосом оператора

Рівень користувача 2

Предлагаю менять оператора. Благо есть из чего выбрать. 

Рівень користувача 1

До операторів додзвонитись не можливо, програма мій київстар не працює коректно, абонплату не поймеш чи зняло чи ні. Ціна за послуги не дешева! 

Відповісти