Гроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!
Найкраща відповідь від Olga
Переглянути оригіналГроші тільки навчилися знімати!
Немає на вас нормального суду!!!
Люди не купуйте Київстар!!
Найкраща відповідь від Olga
Переглянути оригіналПроблема не в повернені грошей, а у відповіді оператора. Це масова проблема але протягом 2 місяців її не вирішили. Мені цікаво скільки людей в такій самій ситуації.
Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.
Вам мають повернути кошти це ваше право.
Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.
знімається 1 грн. за що? Мова йде про послугу “SIM для планшету”?
Протягом останніх 2 місяців з мого рахунку кожного дня знімають 1 гривню. Технічна підтримка місяць тому підтвердила що це технічна помилка, але гроші продовжують зніматися. Підтримка стверджує, що це масовий збій в роботі системи і колись (в іншому столітті) проблема буде вирішена. Підскажіть в кого спостерігається подібна проблема?
не зовсім розумію суть проблеми.
Який у вас був тарифний план (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик)? І можете більш детально описати ситуацію?
пол месяца еще можно было пользоваться тарифом, а оператор сменил не предупредив что прямо сейчас пополни счет на 300!!
Уже на протяжении более чем полгода Киевстар не выполняет своих обязательств, услуги мной, как абонентом, проплачиваются, но Киевстаром не предоставляются. Заявки-жалобы в режиме телефонного разговора подаются, обещают рассмотреть и пересчитать тариф, но это все остаётся пустым обещанием. Есть огромное желание перейти на услуги другого оператора, но жаль, что многое завязано на постоянном номере…
Вводять клієнтів в оману! 11 років користуюся даним оператором, проте тепер вимушений міняти оператора! Через цих олухів, які шлють неодноразово СМС із пропозиціями акційних тарифів, а фактично їх неможливо підключити, я залишився за кордоном без зв‘язку! Нікому не буду рекомендувати даного оператора і буду всіх відмовляти!
Я не собираюсь ждать больше. И ТАК БОЛЬШЕ 3 МЕСЯЦЕВ КИЕВСТАР ДЕРЖИТ ЛЮДЕЙ ЗА ЛОХОВ!
ЛОХОТРОН,А НЕ КОМПАНИЯ
Мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. У модераторів Спільноти немає повноважень вплинути на розглядання фінансових, або технічних питань.
Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, залишається лише очікувати на розглядання.
будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?
А конкретика составит в том что 05.06.2021года мне пришло сообщение на телефон,о безплатном переходе на тариф "смачний" с предоставлением пакета услуг на 30 дней тоже безплатном! Но с 05.06 до 12.06 мне не было ни чего предоставленно кроме анулированого старого тарифного плана!
Я позвонил на номер 466 и "чудо оператор" говорит
"Извините,у нас проблемы! Пополните ваш счёт на 100грн(а я перевёл в этот день 3 номера!!!(свой, жены и ребенка) а это уже 300грн!!!) А на следующий месяц вам будет либо возврат этой суммы (100грн) на счёт либо же безплатное предложения пакета услуг
И ВОТ ТЕПЕРЬ У МЕНЯ ВОПРОС!
!!!!! КОГДА ,НАЧИНАЯ С 12.06.2021 НАСТУПИТ СЛЕДУЮЩИЙ МЕСЯЦ!!!!!????
А СЕГОДНЯ НА МИНУТУ 05.09.2021!!!??!!!!!!!!
ПРИ ЭТОМ МЕНЯ ДОЛЖНЫ ВОЛНОВАТЬ КАКИЕ-ТО ПРОБЛЕМЫ "МОГУЧЕГО КИЕВСТАР",А ЕГО МОИ НЕТ! И РОВНО В 00.01 СПУСТЯ 30 ДНЕЙ (СРОК ДЕЙСТВИЯ ПАКЕТА УСЛУГ) ОН МЕНЯ ОТКЛЮЧАЕТ!!
А ПРИ ЗВОНКЕ НА 466 "ЧУДО ОПЕРАТОР" ГОВОРИТ
!!!!СОВЕТУЮ ВАМ ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ НА 100 ГРН!!!!!
ХВАТИТ КОНКРЕТИКИ!!!?
Більше конкретики, будь ласка.
будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?
Если речь идёт про мобильный интернет, тогда, увы, такой возможности нет.
КОГДА КИЕВСТАР ВЕРНЁТ 100 ГРН!!?? С 5.06 НЕ МОГУТ! ОБЕДНЕЛИ?
мова йде про послугу “SIM для другого телефону”, або “SIM для планшету”?
Услуга предоставляется ,а возможность воспользоваться нет.
Так вип’ємо щоб наші “возможності” співпадали з нашими “желаніями” ))
Услуга сим пара предоставляется ,а возможность воспользоваться нет.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.