Вирішено

Звернення без конкретики



Показати перший допис

517 Відповідей

Рівень користувача 1

Проблема не в повернені грошей, а у відповіді оператора. Це масова проблема але протягом 2 місяців її не вирішили. Мені цікаво скільки людей в такій самій ситуації.

Рівень користувача 5
Позначка +1

Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.

Вам мають повернути кошти  це ваше право. 

Рівень користувача 1

Так, проблема в даній послузі. В мій тарифний план включена дана послуга і додаткові гроші не повині списуватися з мого рахунку.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton89999:thinking: знімається 1 грн. за що? Мова йде про послугу “SIM для планшету”?

Рівень користувача 1

Протягом останніх 2 місяців з мого рахунку кожного дня знімають 1 гривню. Технічна підтримка місяць тому підтвердила що це технічна помилка, але гроші продовжують зніматися. Підтримка стверджує, що це масовий збій в роботі системи і колись (в іншому столітті) проблема буде вирішена. Підскажіть в кого спостерігається подібна проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0682813526:thinking: про яку програму йде мова? Трохи більше деталей, будь ласка. 

У мене не заходить в програму смарт плюс, пише доступна тільки для абонентів з предоплатой.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artyom Tereshcenko:thinking: не зовсім розумію суть проблеми. 
Який у вас був тарифний план (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик)? І можете більш детально описати ситуацію?

пол месяца еще можно было пользоваться тарифом, а оператор сменил не предупредив что прямо сейчас пополни счет на 300!!

Рівень користувача 6
Позначка

@Tetyana Tatyana, уточніть, будь ласка, з якою послугою у вас виникли складнощі?

Рівень користувача 6
Позначка

@Igor Ivanovich, тарифи та послуги роумінгу (за кордоном)- це не одне й те саме.  Можете уточнити, яка  саме складність увас виникла?

Уже на протяжении более чем полгода Киевстар  не выполняет своих обязательств, услуги мной, как абонентом, проплачиваются, но Киевстаром не предоставляются. Заявки-жалобы в режиме телефонного разговора подаются, обещают рассмотреть и пересчитать тариф, но это все остаётся пустым обещанием. Есть огромное желание перейти на услуги другого оператора, но жаль, что многое завязано на постоянном номере… 

Вводять клієнтів в оману! 11 років користуюся даним оператором, проте тепер вимушений міняти оператора! Через цих олухів, які шлють неодноразово СМС із пропозиціями акційних тарифів, а фактично їх неможливо підключити, я залишився за кордоном без зв‘язку! Нікому не буду рекомендувати даного оператора і буду всіх відмовляти!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BACR, мені дійсно дуже шкода, що я не можу допомогти вам. 

Я не собираюсь ждать больше. И ТАК БОЛЬШЕ 3 МЕСЯЦЕВ КИЕВСТАР ДЕРЖИТ ЛЮДЕЙ ЗА ЛОХОВ!

ЛОХОТРОН,А НЕ КОМПАНИЯ

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BACR, так, дякую. Конкретики достатньо. 
Мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. У модераторів Спільноти немає повноважень вплинути на розглядання фінансових, або технічних питань. 

Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, залишається лише очікувати на розглядання. 

@BACR:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

А конкретика составит в том что 05.06.2021года мне пришло сообщение на телефон,о безплатном переходе на тариф "смачний" с предоставлением пакета услуг на 30 дней тоже безплатном! Но с 05.06 до 12.06 мне не было ни чего предоставленно кроме анулированого старого тарифного плана!

Я позвонил на номер 466 и "чудо оператор" говорит

"Извините,у нас проблемы! Пополните ваш счёт на 100грн(а я перевёл в этот день 3 номера!!!(свой, жены и ребенка) а это уже 300грн!!!) А на следующий месяц вам будет либо возврат этой суммы (100грн) на счёт либо же безплатное предложения пакета услуг

И ВОТ ТЕПЕРЬ У МЕНЯ ВОПРОС! 

!!!!! КОГДА ,НАЧИНАЯ С 12.06.2021 НАСТУПИТ СЛЕДУЮЩИЙ МЕСЯЦ!!!!!????

А СЕГОДНЯ НА МИНУТУ 05.09.2021!!!??!!!!!!!!

ПРИ ЭТОМ МЕНЯ ДОЛЖНЫ ВОЛНОВАТЬ КАКИЕ-ТО ПРОБЛЕМЫ "МОГУЧЕГО КИЕВСТАР",А ЕГО МОИ НЕТ! И РОВНО В 00.01 СПУСТЯ 30 ДНЕЙ (СРОК ДЕЙСТВИЯ ПАКЕТА УСЛУГ) ОН МЕНЯ ОТКЛЮЧАЕТ!!

А ПРИ ЗВОНКЕ НА 466 "ЧУДО ОПЕРАТОР" ГОВОРИТ

!!!!СОВЕТУЮ ВАМ ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ НА 100 ГРН!!!!!

ХВАТИТ КОНКРЕТИКИ!!!?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dima Yaurov, мова йде про мобільний Інтернет, або про “Домашній Інтернет” від “Київстар”? Вам потрібна “біла” динамічна адреса, або статична? 

Більше конкретики, будь ласка. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BACR:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

Рівень користувача 5
Позначка +1

@Dima Yaurov канешна. Если речь идёт про домашний интернет, тогда подключайте услугу «Статический IP-адрес».

Если речь идёт про мобильный интернет, тогда, увы, такой возможности нет.

Рівень користувача 1

можно мне зделать айпи адрес белым. жду атвет

КОГДА КИЕВСТАР ВЕРНЁТ 100 ГРН!!?? С 5.06 НЕ МОГУТ! ОБЕДНЕЛИ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aaleksandr:thinking: мова йде про послугу “SIM для другого телефону”, або “SIM для планшету”?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Услуга предоставляется ,а возможность воспользоваться нет.

Так вип’ємо щоб наші “возможності” співпадали з нашими “желаніями” ))

Услуга сим пара предоставляется ,а возможность воспользоваться нет.

Відповісти