Вирішено

Звернення без конкретики



Показати перший допис

514 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Axall:disappointed:

Рівень користувача 2

@Axall:disappointed:

Увы но это правда, с 10 октября пытаюсь перенести свой номер к вам. По телефону говорят одно, на сайте пишут другое, в сервисе говорят третье, и такая череда по круг

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Axall, на жаль, на поточний момент відкрита “аварія”:

MNP. Складнощі при міграції в мережу Київстар (PORT-IN)

У деяких абонентів виникають складнощі при міграції в мережу Київстар в сегмент “передплата” (PORT-IN):
1) Номер перенесений в мережу, при цьому при пошуку договору відображається "сірий значок" статусу номера, блокування відсутні, у абонента може бути обмежена можливість використання послуг (доступний тільки дозвон на номери всередині мережі Київстар).

2) Номер перенесений в мережу але послуги за номером не надаються, відсутня можливість поповнення рахунку.

ID: 769687

В цій ситуації єдине, що зможу порадити - це очікувати на усунення неполадок. 

Рівень користувача 2

то что я и говорил ) ожидание и удары лбом об стенку поддержки. По этому оставтье все свои попытки решить вопорсы через ТП

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Axall:thinking: а як можуть модератори форуму вирішити технічне питання? Якщо в нас навіть немає доступу до бази абонентів….

Єдине, що ми можемо зробити - це надати коректну інформацію, щодо послуг/тарифів Компанії. Якщо є масові технічні/фінансові “аварії”, ми про це також інформуємо. Але вирішити/усунути складності - за межами нашої компетенції.

Рівень користувача 2

@Axall:thinking: а як можуть модератори форуму вирішити технічне питання? Якщо в нас навіть немає доступу до бази абонентів….

Єдине, що ми можемо зробити - це надати коректну інформацію, щодо послуг/тарифів Компанії. Якщо є масові технічні/фінансові “аварії”, ми про це також інформуємо. Але вирішити/усунути складності - за межами нашої компетенції.

К модераторам форума вообще вопросов нет, суть проблемы в том что нет возможности связаться нискем кроме модератора форума или оператора колл центра, с кем то выше по должности

Рівень користувача 1

Axall, скількі скарг ти не напишеш результат буде один “Ваша проблема важлива для нас, але допомогти ми нічим не можемо”. В мене кожен день знімає 1 грн і так продовжується вже 3 місяці. Скількі скарг не писав а результату ніякого.

Рівень користувача 2

Axall, скількі скарг ти не напишеш результат буде один “Ваша проблема важлива для нас, але допомогти ми нічим не можемо”. В мене кожен день знімає 1 грн і так продовжується вже 3 місяці. Скількі скарг не писав а результату ніякого.

да уж, уже начинаю думать может зря я затеял вообще переход сюда, ну ничего время терпит, еще недля полторы у меня есть 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Axall, маю надію, що складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton89999:sweat:

Рівень користувача 1

Здерли двійну оплату і не хочуть повертати гроші! Не раджу Київстар, краще вже МТС користуватися!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karina vedmidera:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

Рівень користувача 1

Ви зняли гроші за два тарифи! Але я лише одним користуюся, а за той тариф, яким я не користувалася ви гроші не хочете повертати!

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Karina vedmidera:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

Пані напевно поповнила рахунок і хотіла змінити тариф, але не знала що абонплата знімається автоматично як тільки кошти потрапляють на рахунок, і не переноситься на новий тариф. Тому заплатила абонплату і за попередній тариф і за новий) 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karina vedmidera:thinking: я вірно зрозуміла, що ви звернулись до оператора і зареєстрували запит на можливість повернення коштів, але отримали відмову?

Рівень користувача 1

Так, спочатку вони сказали, що повернуть кошти, бо дійсно я не користувалася тарифним пакетом, а потім сказали, що не повернуть.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karina vedmidera, раджу вам звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки, чому була отримана така відповідь. 

Не зачислены деньги

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не зачислены деньги

Ми глибоко стурбовані.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitals:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Поповнення особового рахунку, або рахунку мобільного номеру? Коли робили поповнення? Яким чином робили поповнення? 

Снятие денег вне тарифного плана за услугу, которая входит в тариф как безлимит

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elena72:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Про яку послугу йде мова? Про який саме тарифний план?

Сеть интернета г*** ничего не работает и смотреть ничего нельзя, деньги заплатила, а них***а не работает

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сеть интернета гавно ничего не работает и смотреть ничего нельзя, деньги заплатила, а нихрена не работает

Така мила дівчина, а базарите як троєщинський гопнік.
От дівки пішли нинче ...:disappointed:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Marina73:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Мова йде про мобільний Інтернет, або про “Домашній Інтернет”?

Відповісти