Вирішено

Звернення без конкретики



Показати перший допис

517 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karina vedmidera, раджу вам звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки, чому була отримана така відповідь. 

Рівень користувача 1

Так, спочатку вони сказали, що повернуть кошти, бо дійсно я не користувалася тарифним пакетом, а потім сказали, що не повернуть.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karina vedmidera:thinking: я вірно зрозуміла, що ви звернулись до оператора і зареєстрували запит на можливість повернення коштів, але отримали відмову?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Karina vedmidera:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

Пані напевно поповнила рахунок і хотіла змінити тариф, але не знала що абонплата знімається автоматично як тільки кошти потрапляють на рахунок, і не переноситься на новий тариф. Тому заплатила абонплату і за попередній тариф і за новий) 

 

Рівень користувача 1

Ви зняли гроші за два тарифи! Але я лише одним користуюся, а за той тариф, яким я не користувалася ви гроші не хочете повертати!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karina vedmidera:thinking: будь ласка, трохи більше конкретики. Яка ситуація відбулась? Про що йде мова?

Рівень користувача 1

Здерли двійну оплату і не хочуть повертати гроші! Не раджу Київстар, краще вже МТС користуватися!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton89999:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Axall, маю надію, що складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 2

Axall, скількі скарг ти не напишеш результат буде один “Ваша проблема важлива для нас, але допомогти ми нічим не можемо”. В мене кожен день знімає 1 грн і так продовжується вже 3 місяці. Скількі скарг не писав а результату ніякого.

да уж, уже начинаю думать может зря я затеял вообще переход сюда, ну ничего время терпит, еще недля полторы у меня есть 

Рівень користувача 1

Axall, скількі скарг ти не напишеш результат буде один “Ваша проблема важлива для нас, але допомогти ми нічим не можемо”. В мене кожен день знімає 1 грн і так продовжується вже 3 місяці. Скількі скарг не писав а результату ніякого.

Рівень користувача 2

@Axall:thinking: а як можуть модератори форуму вирішити технічне питання? Якщо в нас навіть немає доступу до бази абонентів….

Єдине, що ми можемо зробити - це надати коректну інформацію, щодо послуг/тарифів Компанії. Якщо є масові технічні/фінансові “аварії”, ми про це також інформуємо. Але вирішити/усунути складності - за межами нашої компетенції.

К модераторам форума вообще вопросов нет, суть проблемы в том что нет возможности связаться нискем кроме модератора форума или оператора колл центра, с кем то выше по должности

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Axall:thinking: а як можуть модератори форуму вирішити технічне питання? Якщо в нас навіть немає доступу до бази абонентів….

Єдине, що ми можемо зробити - це надати коректну інформацію, щодо послуг/тарифів Компанії. Якщо є масові технічні/фінансові “аварії”, ми про це також інформуємо. Але вирішити/усунути складності - за межами нашої компетенції.

Рівень користувача 2

то что я и говорил ) ожидание и удары лбом об стенку поддержки. По этому оставтье все свои попытки решить вопорсы через ТП

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Axall, на жаль, на поточний момент відкрита “аварія”:

MNP. Складнощі при міграції в мережу Київстар (PORT-IN)

У деяких абонентів виникають складнощі при міграції в мережу Київстар в сегмент “передплата” (PORT-IN):
1) Номер перенесений в мережу, при цьому при пошуку договору відображається "сірий значок" статусу номера, блокування відсутні, у абонента може бути обмежена можливість використання послуг (доступний тільки дозвон на номери всередині мережі Київстар).

2) Номер перенесений в мережу але послуги за номером не надаються, відсутня можливість поповнення рахунку.

ID: 769687

В цій ситуації єдине, що зможу порадити - це очікувати на усунення неполадок. 

Рівень користувача 2

@Axall:disappointed:

Увы но это правда, с 10 октября пытаюсь перенести свой номер к вам. По телефону говорят одно, на сайте пишут другое, в сервисе говорят третье, и такая череда по круг

Рівень користувача 6
Позначка

@Axall:disappointed:

Рівень користувача 2

Не поможет вам ни “спильнота” ни телефон поддержки ничего! 

Ответы как под копирку одинаковые никакой конкретики, так что оставьте надежду….

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, спеціалістами передаються тільки орієнтовні терміни, але вони можуть бути зміщені. 

Рівень користувача 1

Я правильно розумію, що ваша компанія не має читко визначених часових рамок вирішення проблем користувачів?  

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, кожна з ситуацій підлягає окремому розгляду, тому підказати точні терміни, на жаль, немає можливості з боку модератора:zipper_mouth:

Рівень користувача 1

Я вже не маю надії. Чи має компанія “Киевстар” чітко визначені SLA для вирішення подібних інцедентів? 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, щодо кінцевих термінів усунення неполадок, на жаль, інформацію не отримували. 

Маю надію, що незабаром технічні складності з тарифікацією послуги “SIM для планшета” будуть вирішені. 

Рівень користувача 1

По додатку Мій Києвстар я бачу, що 13 серпня почалася проблема. 6 вересня я повідомив про проблему в технічну підтримку. Проблема триває 62 дні, фахівці займаються даним питанням щонайменше 37 днів. На мою думку 28 робочих днів це неадекватний термін вирішення масової проблеми. 
Надайте будьласка інформацію який максимальный термін вирішення подібних інцедентів?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Anton89999, на поточний момент відкрита “аварія”: 

Тарифікація. Некоректна тарифікація послуги "SIM для планшета" (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів, що переведені в нову IT-систему відбувається тарифікація послуги "SIM для планшета" по 1 грн. в день.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.

ID: 538580

Відповісти