Вирішено

Звернення без конкретики



Показати перший допис

517 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boogdan, взагалі нічого не зрозуміло :shrug_tone2:
Можна більше конкретики? 
Ви можете більш розгорнуто описати саму ситуацію?

Що це?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladyslav020:thinking: ваші припущення?

Не розумію

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не розумію

Ми також нічого не розуміємо.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Суть проблемы не ясна. Обращение оформлено некорректно

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ростислав, буває :shrug_tone2:

Как пользоваться Киевстар 100+

Рівень користувача 8
Позначка +1

Суть проблемы не ясна, обращение оформлено некорректно.

Рівень користувача 4
Позначка

Киевстар бесит каждый день !

Ни дня без проблем… глюков … за@@@ов…

Покрытия другого оператора нет, ЧТО ДЕЛАТЬ ???

Рівень користувача 8
Позначка +1

Киевстар бесит каждый день !

Ни дня без проблем… глюков … за@@@ов…

Покрытия другого оператора нет, ЧТО ДЕЛАТЬ ???

Огласітє весь список претензій)

Рівень користувача 4
Позначка

Ооо …

1) г. Чернигов, при движении в авто глюки, бульки, пропадает связь… (не терминал, поменял за год 3 шт.)

  1. залипает интернет lte 
  2. глючит мой Киевстар 
  3. кидаете по акциям !!! (Не выполняете)
  4. нет есим для контракта
  5. При проблемах с домашним нетом , никуда не дозвонишся и ничего не докажешь

и это только на одном вдохе ...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ооо …

1) г. Чернигов, при движении в авто глюки, бульки, пропадает связь… (не терминал, поменял за год 3 шт.)

  1. залипает интернет lte 
  2. глючит мой Киевстар 
  3. кидаете по акциям !!! (Не выполняете)
  4. нет есим для контракта
  5. При проблемах с домашним нетом , никуда не дозвонишся и ничего не докажешь

и это только на одном вдохе ...

Ну такоє, якщо чесно) 

Зі всіх претензій повіру тільки в проблеми з Домашнім Інтернетом.

Рівень користувача 4
Позначка

Это косательно п5

Рівень користувача 4
Позначка


это касательно п4 

заявка оператору оставлена, реакции 0.

со своей стороны все условия выполнил .

Рівень користувача 8
Позначка +1

Это косательно п5

Я на передоплаті, мені це не проблема:joy:

Рівень користувача 4
Позначка

Зашёл в приложение и не смог пополнить, кнопки оплаты не работают !

чуть позже , предложение просто исчезло …

косательно п3 и п4

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зашёл в приложение и не смог пополнить, кнопки оплаты не работают !

чуть позже , предложение просто исчезло …

косательно п3 и п4

Те що “ісчєзло”, не означає що не діє. Перевірено особисто.
І особиста порада: перед участю в таких акціях потрібно зносити додаток, і встановлювати наново.

Рівень користувача 4
Позначка

Зашёл в приложение и не смог пополнить, кнопки оплаты не работают !

чуть позже , предложение просто исчезло …

косательно п3 и п4

Те що “ісчєзло”, не означає що не діє. Перевірено особисто.
І особиста порада: перед участю в таких акціях потрібно зносити додаток, і встановлювати наново.

И это по Вашему нет претензий к приложению ?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Те що “ісчєзло”, не означає що не діє. Перевірено особисто.
І особиста порада: перед участю в таких акціях потрібно зносити додаток, і встановлювати наново.

И это по Вашему нет претензий к приложению ?

 

Ви ше пожалійтесь оператору))
Це вам особиста порада, щоб спрацювала акція, яка відсутня. По блату, так сказать. :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

Как пользоваться Киевстар 100+

@Дмитрий31:thinking: що таке “Київстар 100 +”?

Рівень користувача 8
Позначка +5

...-г. Чернигов, при движении в авто глюки, бульки, пропадает связь… (не терминал, поменял за год 3 шт.)
-залипает интернет lte ...

 @MrRC:thinking: ви вже передавали цю інформацію оператору? 

...-глючит мой Киевстар 
-кидаете по акциям !!! (Не выполняете)
-нет есим для контракта

Що стосується послуги “eSim”, ви процитували моє повідомлення з теми. На жаль, мені немає чого додати на поточний момент :shrug_tone2:
Стосовно Cash Back за поповнення рахунку, зараз відкрита “аварія”: після виконання всіх умов, бонуси не нараховуються. Інженери вже працюють над вирішенням питання. 
Якщо акційні пропозиції “зникають” з особистого кабінету, вважаю слід про це повідомити оператора, та зареєструвати технічну скаргу. 

...-При проблемах с домашним нетом , никуда не дозвонишся и ничего не докажешь

На жаль, не тільки від вас читаю такі скарги на операторів “Домашнього Інтернету” :worried:
Чесно, в мене поки що немає ідеї, як вплинути на цю ситуацію….

 

Какую скорость зарубежного трафика вы предоставляете?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Какую скорость зарубежного трафика вы предоставляете?

Питання не коректне. Спробуйте ще раз, надавши більше деталей

Відповісти