Вирішено

Як заблокувати номер, який до мене телефонує/відправляє SMS? / Отримую невідомі вхідні дзвінки/SMS


Як можна заблокувати номер телефону який до вас телефонує?

icon

Найкраща відповідь від Anita 22 грудень 2017, 15:00

@15051991, вітаю вас у нашій спільноті!
Зі сторони компанії, на жаль, відсутня можливість блокувати номери. Якщо ваш мобільний апарат підтримує таку функцію, можна встановити блокування через неї.

Переглянути оригінал

168 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@BaToN4uK, ознайомтесь, будь ласка, з повідомленнями у даній темі, де висвітелні схожі ситуації, а також є поради щодо їх уникнення. 

Якщо виникнуть додаткові запитання, будь ласка, пишіть:wink:

Рівень користувача 8
Позначка +2

Ви ваш номер нещодавно придбали?
Якщо так, то цей номер, вочевидь, раніше належав комусь-іншому, а мудні не знають що тепер в нього новий володар.

Вже другий день телефонує якийсь бот, і просить сплатити Кредит, за якусь Марину, бо мене взяли довіренною особою, телефонуть з разних номерів, шо робити телефоном неможливо користуватись, кожну секунду телефонують!

Рівень користувача 5

@kikiwora дякую, спробую. Номерів нажаль більше 30. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@vmart не знаю чи писав вже я вам те що напишу ще раз, але про всяк випадок - є два типи додатку, обидва для блокування небажаних вхідних викликів.
Перший тип - зі спам-базою, наприклад, Truecaller. Там також можливо визначити кому належить номер. Зручно тим що відомі номери вже заблоковані, а решту ви можете додати власноруч.
Другий тип - додаток, що дозволяє вам задати діапазон номерів. Не найкраще рішення, але якщо номерів з котрих вам телефонують дуже багато, але в них є якийсь спільний паттерн, підійде.
Це буде кращим за блокуванні усіх викликів, як на мене.

Також, звісно ж, варіантом є блокування кожного з номерів власноруч.
Оскільки їх кількисть лімітна, це можливо. Навряд чи там більше 30 різних номерів.

Рівень користувача 6
Позначка

@C.Ola, на жаль, у нас відсутня можливість перевірити інформацію стосовно того, кому належить номер телефона. 

Ознайомтесь, будь ласка, з повідомленнями у даній темі, де висвітелні схожі ситуації, а також є поради щодо їх уникнення. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Звідки нам знати?
 

Рівень користувача 1

Кілька днів поспіль телефонують з номерів 06782085**.

Якщо прийняти дзвінок - просто скидають. Що це таке? І що з цим робити?

Рівень користувача 5

@vmart, надеюсь, что вопрос будет решен :innocent:

Спасибо, я тоже. Но просвета пока не видно, к сожалению.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vmart, надеюсь, что вопрос будет решен :innocent:

Рівень користувача 5

@vmart, пожалуйста, поделитесь потом с нами результатом решения данного вопроса.

К сожалению пока ничего не решилось. Ваши коллеги пару дней назад сообщили, что звонки заблокированы, но на самом деле нет. За последние 3 дня - 432 звонка. Сообщил, чтоб обновили заявку. 

Рівень користувача 6
Позначка

@vmart, пожалуйста, поделитесь потом с нами результатом решения данного вопроса.

Рівень користувача 5

@vmart, :slight_frown: . Вы обращались к оператору для уточнения информации? 

Да, неоднократно и список номеров давал. Пока говорят что ответа от технических.  специалистов нет :(

Рівень користувача 6
Позначка

@vmart, :slight_frown: . Вы обращались к оператору для уточнения информации? 

Рівень користувача 5

@vmart, є інформація по заявці, яку ви залишали оператору?

К сожалению пока ответа нет :cry:

Рівень користувача 6
Позначка

@vmart, є інформація по заявці, яку ви залишали оператору?

Рівень користувача 5

Доброго дня.

На один з моїх номерів кілька днів тому почалися спам дзвінки. В день приходить біля 60 дзвінків і навіть більше. Звернулись в Київстар, надали список номерів з яких поступають дзвінки, але поки що результату немає, хоча і обіцяли вирішити питання за добу.Спробую дізнатись про результат після свят. 

Судячи з номерного ресурсу, номери належать одному телефонному оператору. Зараз в налаштуваннях телефону заборонили вхідні дзвінки з номерів, які не записані в телефону книгу. Але це тимчасове рішення, тому що дзвінки все рівно поступають і внаслідок чого телефон дуже швидко втрачає заряд.

Дзвонить робот, який говорить про кредит в “кредит кафе”, якого ясна річ ніхто з моєї родини не брав. Дзвінки тривалістю максимум 5 секунд кожний, якщо брати трубку. 

Чи можна ще якось зарадити цьому питанню? Можливо хтось вже стикався зі схожою проблемою?

Дякую.

Рівень користувача 6
Позначка

@Dimitriy89, “Киевстар” заботится о защите данных абонентов мобильной и фиксированной связи и гарантирует соблюдение законов, регулирующих доступ к таким данным. Со своей стороны компания “Киевстар” руководствуется Законом Украины “О защите персональных данных”, “Правилами предоставления телеком услуг” и Кодексом поведения при работе с персональными данными. 

 

Вместе с тем, исключить ваш номер из списка на получение таких звонков в будущем можно только самостоятельным обращением в компанию, звонки от которой вы получаете. С нашей стороны установить такую блокировку возможность отсутствует. 

Как альтернативный вариант, можете ограничить входящие звонки с нежелательных номеров с помощью настроек самого мобильного телефона или специальных приложений к нему (в Play Market для Android, AppStore для iOS, Windows Phone Apps). 

С недавних пор (где-то в один период с принятием закона об игорном бизнесе), на мой номер Киевстар на постоянной основе начали поступать звонки от неизвестных номеров, где робот предлагает одобренный кредит, фриспины в казино, услуги ломбарда и прочую неинтересную мне ерунду. 

Данных своего номера я нигде на подозрительных сайтах не оставляю, а сам номер с весны не используется для звонков и интернета. 

Интересно насколько масштабная это проблема? У кого какие соображения на этот счёт?

Я думаю кто-то продал базу данных номеров абонентов. 

Позначка +1

@Xomyak, це ж очевидно, що це єдина рація, яку можна мати. На жаль, із боку оператора заблокувати не можливо :sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yanek, на жаль, @kikiwora має рацію :sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +2

З боку мобільноного оператора - ніяк, хіба що обмежити коло контактів, що можуть вам телефонувати, але тоді ви обмежите й усіх інших, не тількі ботів.

Альтернатива - блокування з боку вашого пристрою.
Наприклад, у мене є опція “Блокування невідомих”, тобто тих чиї номери не внесені до моєї контактної книги.
Альтернатива - використання программ-блокаторів, що мають власну базу спамерів, бо Київстар до сих пір, нажаль, до цього не додумався, хоча я вже два роки їм про це пишу. Але ця опція не допоможе на 100%, но не всі номери є в базі.


Невизначені номери також можливо блокувати переліченими вище способами.

мені телефонують з невизначених номерів боти з пропозицією кредиту, як це припнити? заблокувати не активно

Рівень користувача 8
Позначка +2

@lsh, дякую, усі ваші пропозиції я передала до відповідного відділу. 

Також, якщо ви отримуєте масові дзвінки з невідомих номерів, можете звернутися до оператора. Такі заяви передають. 

Рівень користувача 1

Я з одного боку розумію, шо КС просто надає послуги, а вже то як ними розпоряджаються -- то дєло такоє, разбірайтєсь самі, ми же проста апєратар. Проте з іншого -- толку від ведення обліку небажаних номерів було б більше, ніж від глуховатої віртуальної, і від того не менш туповатої "Зоряни".

Останнім часом регулярно наярюють невідомі номери з гарною "геометрією" цифр, шо змушує думати, шо то з корпоративного сектору (але дурень думкою багатіє). На такі дзвінки я, само собою, не відповідаю і ніколи не перетелефоную у відповідь. Кидати до чорного списку отак зразу, може, й варто, проте, зважаючи на техніку дзвінків після 19:00 і до 7 ранку (і це, блд, у Різдво), складається враження, шо політики "ми просто надаємо послуги" є просто замало.

Так, зокрема, якшо небажаний номер світиться із кодом 067, 097 і т.д., дуже хотілося б мати щонайменше такі опції:

  • мати змогу оперативно звернутися із запитом в сам КС за допомогою звичайної форми (на сайті чи прямо в Кабінеті), а не Зоряни, чи є аномальна активність з того номера (частота дзвінків, їхній характер, поведінка, час дзвінків, дата активації номеру чи його сумнівного відновлення, чи надсилаються рекламні смс тощо) -- облік, аудит та аналіз на сьогоднішній день є тривіальними і технічно реалізується (але чи це в технічних можливостях самого КС?);
  • всіх корпоративних клієнтів зобов'язати погодитися на безумовне відкриття переліку всіх номерів, які призначенні для спаму, шо технічно би взагалі спрощувало запит, описаний п.1 вище;
  • не знаю, чи реалізується таке технічно, але SMS можуть приходити зі спец-номерів, які складаються лише з літер; корпоративну клієнтуру КС лише за спробою додзвонитися таким чином можна було ідентифікувати миттєво і не трахати мізки ні собі, ні живій людині з КС;
  • повідомити про те, шо такий номер більше не обслуговується КС, а перейшов іншому оператору.


Це все. Того мені було б досить, шоб самому розпізнати факт спроби фішингу і гарантувати, шо моє реальне коло спілкування (навіть те, яке перетинається з корпоративним сектором) в тому ніяк не задіяно. Ідеї на кшталт "поставити тру-коллер" йдуть лісом лише через пропозицію впровадження додатку від четвертої сторони, бо я не хочу давати доступ до історії викликів, контактів та повідомлень невідомо кому (ви всі тут часто даєте ключі незнайомцям?). Можете уявити Gmail без функції визначення спаму, але який би просив поставити якийсь сторонній інструмент? Підіймати невідомі номери я теж не маю жодного бажання. Кидати в ЧС лише тому, шо дзвонять о 7 ранку з "красівого номера" -- якось взагалі і не туди і не сюди.

То як, КС, дійсно "з думкою про вас"?

Відповісти