Вирішено

Порушення з боку працівників Київстар / Розголошення інформації / Скарга на співробітника / Відгуки про роботу операторів


Рівень користувача 2
  • Новачок
  • 0 відповідей

Втратили рік тому, телефон, дзвонить працівник міліції, називає IMEI загубленого телефону і задає питання де телефон? На яких підставах, співробітники Київстар, розголошують інформацію про дзвінки, вони ЇЇ надают без дозволу суду?

icon

Найкраща відповідь від Cookie 17 November 2017, 06:55

Переглянути оригінал

167 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valbi, а можете написати мені додатково в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Можливо за номером телефону є додаткові коментарі. Спробую дізнатись. 

@Valbi , письмове звернення розглядається до 30 днів. Сподіваюсь, що питання буде вирішено найближчим часом :slight_smile:

Прийшла відповідь:

Приватне акціонерне товариство «Київстар» (далі – Компанія) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про те, що обставини, на які Ви посилається у своєму зверненні на адресу Компанії, прийняті до уваги.

За результатами розгляду Вашого звернення, будуть вжиті належні заходи, що входять до компетенції Компанії.

Якщо у Вас виникнуть будь-які запитання щодо розгляду повідомленої Вами інформації або Ви побажаєте зробити ті чи інші уточнення, Ви можете додатково надіслати звернення на електронну адресу info@kyivstar.net або зателефонувати за номером 0-800-300-466 (цілодобово та без вихідних).

Вибачьте, але крім як дебільною, а тих хто писав дебілами я назвати не можу, я просто просив відновити фізичну сімку….  Тепер вже точно всі можливі варіанти вичерпані….

З самих перших днів був на київстарі, але повністю розчарований обслуговуванням!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tony Tony, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом 😓

Уточніть, будь ласка, у вас питання загального характеру, або індивідуально за номерами телефонів?

Рівень користувача 8
Позначка +1

У меня есть два контрактных договора, ваш менеджер не в состоянии понять какая его задача не на один поставленный вопрос не смог дать ответа  

Давайте “сваї вапроси” сюди)

У меня есть два контрактных договора, ваш менеджер не в состоянии понять какая его задача не на один поставленный вопрос не смог дать ответа  

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Oleksandr28 , мені прикро. що Вам довелось зіштовхнутись з таким сервісом. 🙁

Уточніть, чи правильно я розумію, що питання було вирішене?

Поповнив рахунок Київстар. Послуга ломашній інтернет не була активована. Я написав про на офіційну сторінку в месенджер "Київстар". Відповідь отримав чарез день-два що вам треба активувати послугу. Так як інтернет ненадавався а вдругу написам, відповідь отремав ще через день. Позвонивши 466 до оператора і запропонувавши прийти на місце і активувати мені цю послугу оператор сказав що мені треба ще буде заплатити за це 60 грн. Наступні три спроби активувати посулу невийшли за того що неприходило смс з кодом активації і нарешті з 4 разу все вийшло. Загалом я потратив 3-4 дні на активацію. Скажіть чому ваш сервіс з кожним роком стає все гіршим і гіршим і з кожним роком все більше розчаровуєшся.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi , письмове звернення розглядається до 30 днів. Сподіваюсь, що питання буде вирішено найближчим часом :slight_smile:

Так якщо спеціаліст Київстару не знає що це і що з ним робити, так кому надавати??? Я ходив у 2 магазини, після беканій-меканій в першому я зрозумів, що там справи не буде, тому пішов до другого, в результаті маємо те що маємо. Я і чекав, так вже місяць пройшов, всі терміни встановлені законодавством минули, скільки ще чекати??? Сьогодні написав офіційний лист, ще почекаю…. Дякую.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi, для відновлення SIM-карти можна спробувати надати IMEI телефону, якщо за ним ще не пробували відновити SIM-карту. Якщо Ви залишили заявку за Вашим номером, то відповіді дійсно варто зачекати. 

Знову ж таки, якщо це у мене не основний телефон і я, наприклад, телефоную з цього номеру тільки 1-2 людям, повинен же бути якійсь план “Б” по відновленню сімки, крім 3-х номерів!!! 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi:sweat:  

Я давав і телефон їм у руки щоб легше номери підбирати і питав, що ще надати щоб відновити номер,, але про ІМЕІ вони напевно нічого не знають, бо сказали більше не ходити, а чекати відповіді з техпідтримки...  

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi, мені прикро, що Вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. :hushed:

Дійсно для відновлення фізичної сім-карти з номером передплаченої форми обслуговування потрібна саме та інформація про номери і залишок, що Ви написали. Зверніть увагу, що номери, які Ви вказуєте для перевірки, мають бути такі, на які Ви телефонували найчастіше. Інформацію співробітник магазину може перевірити за останній рік. Тож, можливо за цей період зможете підказати якийсь номер. 

Ще можна спробувати у магазині Київстар надати IMEI телефону, у якому використовували SIM, потрібно пред'явити оригінал-носій IMEI (сам телефон або його оригінальну упаковку, або гарантійний талон). 

Підкажіть будь-ласка, що робити в такій ситуації.

Намагався перейти на є-сімку, не вийшло, тепер номер активний, але у підвішеному стані, фізична сімка не робить, МЕРЕЖІ НЕМА, Я звертався у 2 магазини Київстар у місті Чернігові, приходив з карточкою, сімкартою та знаючи всі залишки на балансі!!! Працівники Київстару для заміни сімкарти вводили номери телефонів, на які я телефонував з цього номеру, АЛЕ 2 номери база знаходила, третій ніяк!!!! Так як кількість спроб обмежено, то я ходив до цих "спеціалістів" 6 раз!!!!!!! Один чи два рази третій номер знаходило, але то планшет зависав чи не міг видати сімку, то база зависала!!!! МИ ПЕРЕБРАЛИ ВСІ НОМЕРИ, ЩО Я ТЕЛЕФОНУВАВ ЗА ПІВРОКУ!!!!!  Враховуючи, що після 6 дня мого приходу до магазину Київстар знову третій номер не знайшло, специ у себе в компі 22 січня!!!!!!! (місяць назад) написали звернення на техпідтримку Київстар, щоб вирішити мою проблему по відновленню фізичної сімкарти. Я після того ще раз заходив у магазин по пр.Миру 32, але спеціаліст сказав, що чекайте, вам протягом місяця буде відповідь. Пройшов місяц, відповіді нема. 

Написав на Київстар, прийшла відповідь:

 Повідомляємо, що необхідно звернутися в магазин «Київстар» для отримання послуги «Заміна SIM-карти», де надати наступні дані для ідентифікації Вас, як власника номера:

  • 3 номери, на які найчастіше (не менше 3-х разів) були здійснені дзвінки тривалістю 20 секунд і більше протягом 5-ти унікальних днів (дзвінок на один і той же номер повинен бути здійснений в 5 різних днів) обов’язково з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера з максимальним розбіжністю 10% від зазначеної суми або +/- 2 грн. і приблизну дату, коли така сума була на рахунку. Перевірка суми коштів здійснюється в діапазоні +/- 2 дні від зазначеної Вами дати, перевірка дзвінків – в діапазоні +/- 20 днів від зазначеної Вами дати.

Виникає питання: чи в Київстарі сидять автомати без мізків, які не читають повідомлення і не думають, що їм пишуть чи дійсно номер не можна відновити???

Намагався багато разів через онлайн-консультанта добитись чого-небудь, але вони  відключаються, як тільки доходить до суті проблеми.

Як можна ще донести інформацію до хоть когось адекватного з Київстару, щоб вирішити проблему? 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@rileyshtkievstar, мені дуже прикро, що виникла така ситуація. :sweat: При  підключенні до мережі оператора (першому візиті нашого майстра) не стягується плата за кабель за умови, що  прокладена у квартирі  кабельна лінія (від точки технологічного введення до квартири і до місця встановлення обладнання) не перевищує 10 м без кріплення. У іншому випадку стягується плата. 

День добрый (сарказм)! Прозвонил оператору, уточнить по поводу моей проблемы (письменная жалоба на Киевстар по поводу отключения акционного предложения, перевод на другой тариф без уведомления) и заодно узнать по поводу замены кабеля в квартире, т.к. периодически бывают обрывы и скачки пинга, а именно по стоимости с учетом ситуации (киевстар не прокладывал ко мне кабель, у меня кабель ещё старого провайдера). Оператор сказала что замена кабеля в квартире бесплатна. Приехал мастер в назначенное время и сказал что замена платная, но может отрезать кабель, а дальше сами. Во второй заявки, с выяснением обстоятельств, меня вновь заверили что это бесплатно и снова отправили мастера. Мастер вновь сказал что это платно и ничего прокладывать не будет. После этих двух заявок я снова набрал оператора, где мне сказали что до 10м замена кабеля бесплатна и я оставил жалобу на мастера. 3 (три !!!!) оператора сказали что это бесплатно, с учётом моей ситуации. Спустя неделю после прихода мастера мне звонит оператор и говорит что это действительно платно, ваш кабель - ваши проблемы, то что я изначально отказался от прокладки кабеля Киевстар, а на этом настоял мастер который меня подключал, это мои проблемы. Как итог - 3 оператора меня ввели в заблуждение, опыт пользованием Киевстар жуткий, я по прежнему со старым кабелем. Я планирую нанять юриста и пересмотреть договор и условия пользования, после чего искать другого оператора. Записи по всем звонкам можете прослушать за указанным номером телефона. Спасибо за всё (сарказм), Киевстар!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 1

Добрий вечір! Те що Вам прикро не вирішуе відсутність зв'язку між службою тех.підтримки і абонентами, які натомість платять вашій компанії немалі гроші не тільки за послугу, а й відповідне забезпечення цієї послуги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Saggg888, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Ваші зауваження будуть передані колегам сервісного відділу. 
Приміть мої вибачення за підтримку. Дякую вам за терпіння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Victor2019, ваші ідеї щодо платної підтримки будуть передані на розглядання колегам :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, мені дуже прикро, але такого номеру немає :worried:

Операторы отвечают как роботы, они даже не слушают суть вопроса! Как же это допомога?! Только с пятого раза попался оператор, который решил вопрос ( и это мне ещё повезло). Никакого терпения не хватит, херовая у вас забота о клиентах! Есть желание поменять провайдера

Рівень користувача 3
Позначка

Добрый вечер! Я не прошу номер телефона оператора, я морально устойчив и женат, я прошу реальный номер тех.поддержки по которому пусть не сразу но можно дозвониться, а не играться с роботом 15 мин. чтобы услышать что все линии заняты и начинай игру сначала.

Даже можно платной поддержки, чтобы сказал номер заявки, заплатил и решили проблему, а не издевались месяц.

Рівень користувача 1

Добрый вечер! Я не прошу номер телефона оператора, я морально устойчив и женат, я прошу реальный номер тех.поддержки по которому пусть не сразу но можно дозвониться, а не играться с роботом 15 мин. чтобы услышать что все линии заняты и начинай игру сначала.

Відповісти