Вирішено

Порушення з боку працівників Київстар / Розголошення інформації / Скарга на співробітника / Відгуки про роботу операторів


Рівень користувача 2
  • Новачок
  • 0 відповідей

Втратили рік тому, телефон, дзвонить працівник міліції, називає IMEI загубленого телефону і задає питання де телефон? На яких підставах, співробітники Київстар, розголошують інформацію про дзвінки, вони ЇЇ надают без дозволу суду?

icon

Найкраща відповідь від Cookie 17 November 2017, 06:55

Переглянути оригінал

184 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sm13:worried:
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для реєстрації сервісної скарги. 

Киівстар замало платить своім майстрам з дом інтернету, бо після візиту такого майстра, з дому пропали бездротові навушники 😄😄😄

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksaaa1102:hushed:
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для реєстрації сервісної скарги. 

Полторы недели назад, в моем подъезде мастера киевстар протянули в соседскую квартиру интернет. Чудо мастер нагадил мне под дверь ( мы убираем сами), оставил висящие над моей дверью провода прежнего провайдера. Мои звонки в службы Киевстар с просьбой привести подьезд в норму ( убрать за собой) приводят к издевательским смс о том, что моя справа продолжена на якись ще термин 

Вопрос: знает ли кто нибудь бабку, которая наколдует, чтобы в 22 году каждый день к каждому сотруднику, владельцу, акционеру, приходил какой нибудь чудо мастер и гадил под дверь?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Dmitryd, мені дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація:disappointed_relieved:

На жаль, модератори спільноти не мають можливості вплинути на вирішення сервісних питань.

Якщо оператором була зареєстрована заявка для вирішення питання, необхідно чекати вирішення.

Сподіваюсь у найближчий час ситуація вирішиться:pray_tone2:

Позначка

Вітання,

Хто стикався, з т.з. “бонусом” в звітах витрат передплаченого абонента, підкажіть будь ласка, що то є. Адже оператори чата КС переривають розмову не надавши відповідь (дуже не чемно, до уваги представників).

 

Позначка

Ще, може хтось підкаже,

https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/topup

Де воно є, автопоповнення?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@jack-vn, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються :worried: Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки (якщо питання і досі актуальне).

Що стосується питання поповнення рахунку, передала запит на уточнення.

Рівень користувача 1

Клиент киевстара более 15 лет, последний год - ужас!
Интернет работает плохо и с перебоями, часто не ловит сеть телефон.
Самовольное списание денег по дням, а не по тарифу. Приходится в месяц вместо положенных 200грн, платить 500грн.
Служба поддержки - ужас! За январь звонил туда 8-10 раз, даже ни намека на решение проблем и обратную адекватную связь!
Контора -  хапуги, которые выезжают на старом добром имени, которое было в начале 2000-х.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mykola22555112, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Маю надію, що по всім зареєстрованим скаргам за вашим номером все ж буде надано зворотний зв’язок :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Уважаемый Киевстар! Дайте реальный номер телефона в Одесской обл., г. Черноморск для решения вопросов с услугой. Решение через робота черевато выходом из строя кнопок телефона, в связи с чем констатирую факт, полного отсутствие тех.поддержки в формате 24/7. 

Рівень користувача 3
Позначка

Хотелось бы то же самое для Харькова, чтобы позвонил, пришел мастер в срок, решил все проблемы и ушел. Потому, что по 466 вообще не дозвониться до оператора, те заявки, что в чате сделаны вообще не обрабатываются нормально в срок.

Рівень користувача 1

З одним оператором поспілкувалась сьогодні а проблема так і залишилась невирішена. Зв’язалась повторно то таке враження що вони мене заблокували, що всі як один говорять що мене не чути, хоч проблем з телефоном в мене немає. Напевно заблокували. Напевно мобільному оператору Київстар скоро буде кінець, бо таке враження що вони всі операції в системі проводять вручну, економлять напевно. Криза.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elena Y., мені дуже прикро, що у вас склався такий негативний досвід спілкування зі службою підтримки :sweat:

Навряд чи вас заблокували. Скоріш за все спостерігаються складності з дзвінками в службу підтримки. 
Додатково передам запит колегам. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Навряд чи вас заблокували. Скоріш за все спостерігаються складності з дзвінками в службу підтримки. 

Мене блокували ні за що. 

Попалась мені одна баришня, яка мені надала недостовірну інформацію, і коли я завершив грати роль “незнаючого” абонента, і сказав що вона неправа, швидко кинула трубку і заблокувала мене.

На щастя, абонент я непростий, маю досвід блокування у всіх операторів, дуже в них пригорає коли абонент знає більше них:joy: і завчасно записав її номер, і подав на неї скаргу з іншого номеру, і подав заявку на розблокування доступу до колл-центру. Через пару днів доступ до колл-центру мені відновили, долю баришні на жаль не знаю))

Так що блокують ще й як)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, @Victor2019, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, але номери співробітників є внутрішньою інформацією, котра не підлягає розголошенню :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, дуже прикро, що оператори блокують абонентів за свої ж помилки / незнання інформації :triumph:
Так бути не повинно. Сподіваюсь, що з оператором хоча б провели бесіду. 

Рівень користувача 1

Добрый вечер! Я не прошу номер телефона оператора, я морально устойчив и женат, я прошу реальный номер тех.поддержки по которому пусть не сразу но можно дозвониться, а не играться с роботом 15 мин. чтобы услышать что все линии заняты и начинай игру сначала.

Рівень користувача 3
Позначка

Добрый вечер! Я не прошу номер телефона оператора, я морально устойчив и женат, я прошу реальный номер тех.поддержки по которому пусть не сразу но можно дозвониться, а не играться с роботом 15 мин. чтобы услышать что все линии заняты и начинай игру сначала.

Даже можно платной поддержки, чтобы сказал номер заявки, заплатил и решили проблему, а не издевались месяц.

Операторы отвечают как роботы, они даже не слушают суть вопроса! Как же это допомога?! Только с пятого раза попался оператор, который решил вопрос ( и это мне ещё повезло). Никакого терпения не хватит, херовая у вас забота о клиентах! Есть желание поменять провайдера

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, мені дуже прикро, але такого номеру немає :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Victor2019, ваші ідеї щодо платної підтримки будуть передані на розглядання колегам :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Saggg888, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Ваші зауваження будуть передані колегам сервісного відділу. 
Приміть мої вибачення за підтримку. Дякую вам за терпіння :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Добрий вечір! Те що Вам прикро не вирішуе відсутність зв'язку між службою тех.підтримки і абонентами, які натомість платять вашій компанії немалі гроші не тільки за послугу, а й відповідне забезпечення цієї послуги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Відповісти