Вирішено

Порушення з боку працівників Київстар / Розголошення інформації / Скарга на співробітника / Відгуки про роботу операторів



Показати перший допис

167 Відповідей

Минулого місяця мені зателефонувала консультантка Київстар. Запевняла мене у тому, що мій тариф (Всі разом за 275 грн/місяць) перестає існувати і запропонувала переключитися на інший. Я погодилася, оскільки маю довіру до працівників Київстар. Проте, коли я прийшла у магазин і запитала про свій тепер уже минулий тариф, мені повідомили, що він існує, але мене до нього більше не підключать, оскільки він «для віп-клієнтів». 
Роботою працівниці максимально невдоволена, вважаю це до певної міри шахрайством і зловжинням довірою. Вважаю за необхідне повернення мені того тарифу, а також пояснення ось такого «принципу роботи» Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Минулого місяця мені зателефонувала консультантка Київстар. Запевняла мене у тому, що мій тариф (Всі разом за 275 грн/місяць) перестає існувати і запропонувала переключитися на інший. Я погодилася, оскільки маю довіру до працівників Київстар. Проте, коли я прийшла у магазин і запитала про свій тепер уже минулий тариф, мені повідомили, що він існує, але мене до нього більше не підключать, оскільки він «для віп-клієнтів». 
Роботою працівниці максимально невдоволена, вважаю це до певної міри шахрайством і зловжинням довірою. Вважаю за необхідне повернення мені того тарифу, а також пояснення ось такого «принципу роботи» Київстар.

Розумію. Стикався з таким особисто, але в моєму випадку консультантка потерпіла фіаско))
У них є історія дзвінків до вас, і котрий конкретно співробітник до вас дзвонив. Раджу зателефонувати на 466, і скласти скаргу на співробітника, який надав вам недостовірну інформацію. На жаль, тарифу це вам не поверне, але баланс справедливості відновить))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetyanaD, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такої ситуацією :sweat:
Будь ласка, скористайтесь порадою @KurwaMatj. Безперечно, зі співробітником потрібно провести бесіду, адже через таких “колег” ми втрачаємо довіру наших клієнтів….

В последнее время участились SMS сообщения от различных МФО, которые во входящих не отображаются как номер, а имеют имя. При этом получатель ни в коме разе не давал согласия на их получение, и не регистрировался, и не оставлял там свои данные, в т.ч. и номер телефона

При этом в “Мой Кивестар” и у оператора (был осуществлен контрольный звонок)
эти сообщения не отображаются.

О чем это может говорить? Что “Киевстар” принимает и передает серый незарегистрированный трафик? Необходимо вмешательство правоохранительных органов?
Например, сообщения, которые не отображаются ни у оператора, ни в системе MyKyivstar:
MYCREDIT, ZAIM и т.п.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

При этом в “Мой Кивестар” и у оператора (был осуществлен контрольный звонок)
эти сообщения не отображаются.

Повідомлення з номерів з іменем не відображаються в виписці.
 

О чем это может говорить? Что “Киевстар” принимает и передает серый незарегистрированный трафик? Необходимо вмешательство правоохранительных органов?
Например, сообщения, которые не отображаются ни у оператора, ни в системе MyKyivstar:
MYCREDIT, ZAIM и т.п.

Це говорить про ваш низький рівень обізнаності інформаційної безпеки: засвітили десь свій номер в сумнівному інтернет магазині, який і злив ваш номер МФО. Можете самі зробити експеремент: візьміть нову сім-карту, зробіть пару замовлень по рекламі в фейсбук і інстаграм, і за тиждень-другий  офігієте від кількості спаму.

 

Шановний, KurwaMatj 

Хочется процитировать: “Дядя, Вы дурак?” Речь не об этом, и номер свой нигде не светили, слил банк. Но речь не  об этом, и претензия не к банку, а о том, что Киевстар при этом транслирует “серый трафик”, который не регистрируется в системе.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Шановний, KurwaMatj 

Хочется процитировать: “Дядя, Вы дурак?” Речь не об этом, и номер свой нигде не светили, слил банк. Но речь не  об этом, и претензия не к банку, а о том, что Киевстар при этом транслирует “серый трафик”, который не регистрируется в системе.

Хочеться і вам процитувати цю ж саму крилату фразу)
Про який “сірий трафік” ви говорите?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ddma:thinking: особисті дані абонентів є конфіденційними і не підлягають оголошенню без офіційного запиту від відповідних державних органів. 
Тому ні про який “сірий трафік” не може бути й мови :shrug_tone2:

Т.е., таки эти абоненты MyCredit, ZAIM и т.п. не являются не известными для оператора? Да по другому и быть не может, иначе сообщения от них не приходили бы от мнемонического имени.То, почему жалобы на них не рассматриваются? Оператор колл-центра заверяет, что не знает кто это, и не видит этих сообщения. То как это понимать?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ddma, можу лише порекомендувати зв'язатися з контент провайдером (за довідковим номером з повідомлення) і вирішити питання самостійно, так як дане повідомлення відправлялося саме контент провайдером після отримання згоди з вашого боку.
Якщо ви в принципі (ні від кого) не хоче отримувати такі повідомлення - ви можете звернутись в магазин “Київстар” для написання письмового звернення.
Відправку рекламних повідомлень не можна заблокувати, якщо відправка здійснюється без залучення Київстар (в такому випадку допоможе лише звернення до провайдера).

Так вот в том и дело, что никакой информации о номере для связи эти сообщения не несут. И никакого согласия на получения такой информации я ни прямо, ни косвенно не давал. Вот в этом-то и вопрос. Почему я обратился к оператору, потому что я не знаю зачем, и кто шлет мне эти сообщения. С простым вопросом, мне приходят сообщения, которые я не могу идентифицировать ни каким образом. Пожалуйста, сообщите мне, откуда приходят эти сообщения, чтобы я мог связаться с отправителем и заблокировать их. Все логично? И что мне отвечает Киевстар - мы не знаем и проблема не наша. Вот это позиция просто супер, здорово, да? Конечно, выгода для оператора от этих провадйеров намного важней, чем репутация со стороны клиентов. Но ведь всему может прийти край, и в конечном итоге репутацию исправить будет очень сложно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ddma, я вас зрозуміла. Спробуйте скористуватись цією порадою:

...Якщо ви в принципі (ні від кого) не хоче отримувати такі повідомлення - ви можете звернутись в магазин “Київстар” для написання письмового звернення.
Відправку рекламних повідомлень не можна заблокувати, якщо відправка здійснюється без залучення Київстар (в такому випадку допоможе лише звернення до провайдера).

:pencil2:

Рівень користувача 1

Хочу щіро подякувати Вашій підтримкі!!! Тільки вчора написала скаргу, що на сайті не змогла знайти найдешевшего тарифного плану, бо зараз скрута з грошима, та сьогодні все вирішили за 5 хв! 

Позвонил молодой человек из службы Киевстар, и предложил заменить мой тариф на такой, что будет стоить 50 грн в месяц!!! И это 1 Апреля 😀 - думала Розыгрыш!

Спасибо большое за такое быстрое реагирование! Это настоящая забота о клиентах! Всем желаю удачи и отличного настроения!🤗

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Malin, дякую вам за зворотний зв’язок :hugging:

Для допомоги у вирішенню питань зверталась в онлайн чат для зв’язку з оператором, на задані конкретні питання не було надано відповідей, оператори 4 рази завершували діалог замість відповіді на запитання, для чого тоді ці чати?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Для допомоги у вирішенню питань зверталась в онлайн чат для зв’язку з оператором, на задані конкретні питання не було надано відповідей, оператори 4 рази завершували діалог замість відповіді на запитання, для чого тоді ці чати?

У кожного свої поняття “конкретності” питань.
Робіть скріншоти діалогів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liana_Tkachenko, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Зі своєї сторони обов’язково передам скаргу в сервісний відділ. Сподіваюсь, що всі скарги та зауваження будуть прийняті до уваги :pray_tone1:

Рівень користувача 1

Не можуть вирішити проблему більше 3-4 діб.

Це допустимо?

Рекомендація: відключіться а то заставляєте працювати?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NIV, мені дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію і зіткнулись з таким сервісом :worried:
Терміни вирішення проблеми залежать від складності. Можете написати більш детально, що відбулось?

Рівень користувача 5
Позначка

Не можуть вирішити проблему більше 3-4 діб.

Це допустимо?

Рекомендація: відключіться а то заставляєте працювати?

Добрый день
@NIV, подскажите пожалуйста получилось решить проблему?
Вам ответили?
У меня такая же проблема я 5 месяцев бес связи и интернета - деньги сняли , а пакет не подключили
Пробивал решить проблему через чат
Операторы отказываются фиксировать заявки и грубят я в чате написал в суппорте ( чтобы мне помогли ) ( А оператор « Олександр # 4772 ) Отказался принимать Заявку и мне нагрубил )
Даже по заявке 8 числа мастер НЕ пришел и даже не перезвонили что не будут Мастер
 

Рівень користувача 5
Позначка

Для допомоги у вирішенню питань зверталась в онлайн чат для зв’язку з оператором, на задані конкретні питання не було надано відповідей, оператори 4 рази завершували діалог замість відповіді на запитання, для чого тоді ці чати?

У кожного свої поняття “конкретності” питань.
Робіть скріншоти діалогів.

Ув. KurwaMatj    - от скриншотов тоже нету смысла . У меня 16 с криншотов . Где мне нагрубил оператор и послал . Я писал заявку Жалобу на оператора
( А оператор « Олександр # 4772 )
И знаете что мне ответили - спасибо вам за информацию . И все!!
Ответа по жалобе нету . Я уверен что даже оператору Олександру # 4772  даже и не чего не сказали  . Как думаете Супервайзер принял мою жалобу к  вниманию!?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boss-Boss, мені дійсно дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
І дуже шкода, що нічим не можу допомогти….

Потерялся человек, на звонки не отвечает, как получить геолокацию от вас?  Он пользователь киевчтар

Рівень користувача 8
Позначка +1

Потерялся человек, на звонки не отвечает, как получить геолокацию от вас?  Он пользователь киевчтар

Ще може вам роздруківку смс і запис розмов на пошту скинути?))

Таку інформацію оператор може надати тільки відповідним органам і тільки по рішенню суду.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DanyaKovalevskiy, особисті дані абонентів є конфіденційними і не підлягають оголошенню без офіційного запиту від відповідних державних органів.

Відповісти