Вирішено

Порушення з боку працівників Київстар / Розголошення інформації / Скарга на співробітника / Відгуки про роботу операторів



Показати перший допис

184 Відповідей

Рівень користувача 1

Клиент киевстара более 15 лет, последний год - ужас!
Интернет работает плохо и с перебоями, часто не ловит сеть телефон.
Самовольное списание денег по дням, а не по тарифу. Приходится в месяц вместо положенных 200грн, платить 500грн.
Служба поддержки - ужас! За январь звонил туда 8-10 раз, даже ни намека на решение проблем и обратную адекватную связь!
Контора -  хапуги, которые выезжают на старом добром имени, которое было в начале 2000-х.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@jack-vn, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються :worried: Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки (якщо питання і досі актуальне).

Що стосується питання поповнення рахунку, передала запит на уточнення.

Позначка

Ще, може хтось підкаже,

https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/topup

Де воно є, автопоповнення?

Позначка

Вітання,

Хто стикався, з т.з. “бонусом” в звітах витрат передплаченого абонента, підкажіть будь ласка, що то є. Адже оператори чата КС переривають розмову не надавши відповідь (дуже не чемно, до уваги представників).

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Dmitryd, мені дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація:disappointed_relieved:

На жаль, модератори спільноти не мають можливості вплинути на вирішення сервісних питань.

Якщо оператором була зареєстрована заявка для вирішення питання, необхідно чекати вирішення.

Сподіваюсь у найближчий час ситуація вирішиться:pray_tone2:

Полторы недели назад, в моем подъезде мастера киевстар протянули в соседскую квартиру интернет. Чудо мастер нагадил мне под дверь ( мы убираем сами), оставил висящие над моей дверью провода прежнего провайдера. Мои звонки в службы Киевстар с просьбой привести подьезд в норму ( убрать за собой) приводят к издевательским смс о том, что моя справа продолжена на якись ще термин 

Вопрос: знает ли кто нибудь бабку, которая наколдует, чтобы в 22 году каждый день к каждому сотруднику, владельцу, акционеру, приходил какой нибудь чудо мастер и гадил под дверь?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksaaa1102:hushed:
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для реєстрації сервісної скарги. 

Киівстар замало платить своім майстрам з дом інтернету, бо після візиту такого майстра, з дому пропали бездротові навушники 😄😄😄

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sm13:worried:
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для реєстрації сервісної скарги. 

в Люботине ваши продавцы обклеили рекламой стекла перехода над железной дорогой, до такого даже продавцы наркоты не додумывались

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bertoo, мені дуже шкода, але це єдина відповідь, котру я отримала від колег. 

@bertoo, отримала офіційну відповідь. Повідомлення надсилаються автоматично спеціальним програмним забезпеченням. Персонал Компанії Київстар не бачить на які сайти/ресурси ви заходите. Всі дані анонімні. 
Ми обов'язково доопрацюємо систему, щоби уникнути подібних ситуацій в майбутньому. 

Вопрос уже звучал по другому

 

@bertoo, поки що не отримала відповіді :shrug_tone2:
Повторно передала запит. 


Я так понимаю сказать поддержке нечего.

Несколько человек в теме подтвердили слежку.

Поэтому.

Не могли бы Вы передать запрос в юридический отдел - какой пункт соглашения о предоставлении услуг разрешает Киевстару следить за пользователями ?

Кто и каким договором дал право Киевстару следить за моими посещениями в интернете ?

И в каком пункте договора об обслуживании это оговорено?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bertoo, отримала офіційну відповідь. Повідомлення надсилаються автоматично спеціальним програмним забезпеченням. Персонал Компанії Київстар не бачить на які сайти/ресурси ви заходите. Всі дані анонімні. 
Ми обов'язково доопрацюємо систему, щоби уникнути подібних ситуацій в майбутньому. 

@bertoo, передала запит. Чекаю на офіційну відповідь. 

ещё четыре дня прошло

Хотелось бы получить ответ

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bertoo, передала запит. Чекаю на офіційну відповідь. 

@bertoo, поки що не отримала відповіді :shrug_tone2:
Повторно передала запит. 


Я так понимаю сказать поддержке нечего.

Несколько человек в теме подтвердили слежку.

Поэтому.

Не могли бы Вы передать запрос в юридический отдел - какой пункт соглашения о предоставлении услуг разрешает Киевстару следить за пользователями ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bertoo, поки що не отримала відповіді :shrug_tone2:
Повторно передала запит. 

@KurwaMatj:hushed:
Обов’язково напишу відповідь технічного відділу.


Есть какой-то ответ ? Восемь дней прошло

СМС продолжают приходить если заходить на тематические сайты

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj:hushed:
Обов’язково напишу відповідь технічного відділу.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доречі так і є, протестував теж перейшов на футбольний сайт і на сайт фільмікс, через 10хв дві смс

Аналогічна ситуація.

Після прочитання цієї теми загуглив “фільмікс”, через пару хвилин прийшла смс з рекламою КиївстарТВ)))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@roman_v, запит в технічний відділ передала. Чекаю на коментар від інженерів. 

Рівень користувача 2
Позначка

@roman_v, уточніть, будь ласка, ви звертались з цією інформацією до оператора?

Так, вони кажуть що то співпадіння якесь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@roman_v, уточніть, будь ласка, ви звертались з цією інформацією до оператора?

Рівень користувача 2
Позначка

Доречі так і є, протестував теж перейшов на футбольний сайт і на сайт фільмікс, через 10хв дві смс

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bertoo, спробую зі своєї сторони передати запит в технічний відділ.

Відповісти