Вирішено

Порушення з боку працівників Київстар / Розголошення інформації / Скарга на співробітника / Відгуки про роботу операторів



Показати перший допис

184 Відповідей

Так якщо спеціаліст Київстару не знає що це і що з ним робити, так кому надавати??? Я ходив у 2 магазини, після беканій-меканій в першому я зрозумів, що там справи не буде, тому пішов до другого, в результаті маємо те що маємо. Я і чекав, так вже місяць пройшов, всі терміни встановлені законодавством минули, скільки ще чекати??? Сьогодні написав офіційний лист, ще почекаю…. Дякую.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi, для відновлення SIM-карти можна спробувати надати IMEI телефону, якщо за ним ще не пробували відновити SIM-карту. Якщо Ви залишили заявку за Вашим номером, то відповіді дійсно варто зачекати. 

Знову ж таки, якщо це у мене не основний телефон і я, наприклад, телефоную з цього номеру тільки 1-2 людям, повинен же бути якійсь план “Б” по відновленню сімки, крім 3-х номерів!!! 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi:sweat:  

Я давав і телефон їм у руки щоб легше номери підбирати і питав, що ще надати щоб відновити номер,, але про ІМЕІ вони напевно нічого не знають, бо сказали більше не ходити, а чекати відповіді з техпідтримки...  

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Valbi, мені прикро, що Вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. :hushed:

Дійсно для відновлення фізичної сім-карти з номером передплаченої форми обслуговування потрібна саме та інформація про номери і залишок, що Ви написали. Зверніть увагу, що номери, які Ви вказуєте для перевірки, мають бути такі, на які Ви телефонували найчастіше. Інформацію співробітник магазину може перевірити за останній рік. Тож, можливо за цей період зможете підказати якийсь номер. 

Ще можна спробувати у магазині Київстар надати IMEI телефону, у якому використовували SIM, потрібно пред'явити оригінал-носій IMEI (сам телефон або його оригінальну упаковку, або гарантійний талон). 

Підкажіть будь-ласка, що робити в такій ситуації.

Намагався перейти на є-сімку, не вийшло, тепер номер активний, але у підвішеному стані, фізична сімка не робить, МЕРЕЖІ НЕМА, Я звертався у 2 магазини Київстар у місті Чернігові, приходив з карточкою, сімкартою та знаючи всі залишки на балансі!!! Працівники Київстару для заміни сімкарти вводили номери телефонів, на які я телефонував з цього номеру, АЛЕ 2 номери база знаходила, третій ніяк!!!! Так як кількість спроб обмежено, то я ходив до цих "спеціалістів" 6 раз!!!!!!! Один чи два рази третій номер знаходило, але то планшет зависав чи не міг видати сімку, то база зависала!!!! МИ ПЕРЕБРАЛИ ВСІ НОМЕРИ, ЩО Я ТЕЛЕФОНУВАВ ЗА ПІВРОКУ!!!!!  Враховуючи, що після 6 дня мого приходу до магазину Київстар знову третій номер не знайшло, специ у себе в компі 22 січня!!!!!!! (місяць назад) написали звернення на техпідтримку Київстар, щоб вирішити мою проблему по відновленню фізичної сімкарти. Я після того ще раз заходив у магазин по пр.Миру 32, але спеціаліст сказав, що чекайте, вам протягом місяця буде відповідь. Пройшов місяц, відповіді нема. 

Написав на Київстар, прийшла відповідь:

 Повідомляємо, що необхідно звернутися в магазин «Київстар» для отримання послуги «Заміна SIM-карти», де надати наступні дані для ідентифікації Вас, як власника номера:

  • 3 номери, на які найчастіше (не менше 3-х разів) були здійснені дзвінки тривалістю 20 секунд і більше протягом 5-ти унікальних днів (дзвінок на один і той же номер повинен бути здійснений в 5 різних днів) обов’язково з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера з максимальним розбіжністю 10% від зазначеної суми або +/- 2 грн. і приблизну дату, коли така сума була на рахунку. Перевірка суми коштів здійснюється в діапазоні +/- 2 дні від зазначеної Вами дати, перевірка дзвінків – в діапазоні +/- 20 днів від зазначеної Вами дати.

Виникає питання: чи в Київстарі сидять автомати без мізків, які не читають повідомлення і не думають, що їм пишуть чи дійсно номер не можна відновити???

Намагався багато разів через онлайн-консультанта добитись чого-небудь, але вони  відключаються, як тільки доходить до суті проблеми.

Як можна ще донести інформацію до хоть когось адекватного з Київстару, щоб вирішити проблему? 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@rileyshtkievstar, мені дуже прикро, що виникла така ситуація. :sweat: При  підключенні до мережі оператора (першому візиті нашого майстра) не стягується плата за кабель за умови, що  прокладена у квартирі  кабельна лінія (від точки технологічного введення до квартири і до місця встановлення обладнання) не перевищує 10 м без кріплення. У іншому випадку стягується плата. 

День добрый (сарказм)! Прозвонил оператору, уточнить по поводу моей проблемы (письменная жалоба на Киевстар по поводу отключения акционного предложения, перевод на другой тариф без уведомления) и заодно узнать по поводу замены кабеля в квартире, т.к. периодически бывают обрывы и скачки пинга, а именно по стоимости с учетом ситуации (киевстар не прокладывал ко мне кабель, у меня кабель ещё старого провайдера). Оператор сказала что замена кабеля в квартире бесплатна. Приехал мастер в назначенное время и сказал что замена платная, но может отрезать кабель, а дальше сами. Во второй заявки, с выяснением обстоятельств, меня вновь заверили что это бесплатно и снова отправили мастера. Мастер вновь сказал что это платно и ничего прокладывать не будет. После этих двух заявок я снова набрал оператора, где мне сказали что до 10м замена кабеля бесплатна и я оставил жалобу на мастера. 3 (три !!!!) оператора сказали что это бесплатно, с учётом моей ситуации. Спустя неделю после прихода мастера мне звонит оператор и говорит что это действительно платно, ваш кабель - ваши проблемы, то что я изначально отказался от прокладки кабеля Киевстар, а на этом настоял мастер который меня подключал, это мои проблемы. Как итог - 3 оператора меня ввели в заблуждение, опыт пользованием Киевстар жуткий, я по прежнему со старым кабелем. Я планирую нанять юриста и пересмотреть договор и условия пользования, после чего искать другого оператора. Записи по всем звонкам можете прослушать за указанным номером телефона. Спасибо за всё (сарказм), Киевстар!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 1

Добрий вечір! Те що Вам прикро не вирішуе відсутність зв'язку між службою тех.підтримки і абонентами, які натомість платять вашій компанії немалі гроші не тільки за послугу, а й відповідне забезпечення цієї послуги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Saggg888, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Ваші зауваження будуть передані колегам сервісного відділу. 
Приміть мої вибачення за підтримку. Дякую вам за терпіння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Victor2019, ваші ідеї щодо платної підтримки будуть передані на розглядання колегам :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, мені дуже прикро, але такого номеру немає :worried:

Операторы отвечают как роботы, они даже не слушают суть вопроса! Как же это допомога?! Только с пятого раза попался оператор, который решил вопрос ( и это мне ещё повезло). Никакого терпения не хватит, херовая у вас забота о клиентах! Есть желание поменять провайдера

Рівень користувача 3
Позначка

Добрый вечер! Я не прошу номер телефона оператора, я морально устойчив и женат, я прошу реальный номер тех.поддержки по которому пусть не сразу но можно дозвониться, а не играться с роботом 15 мин. чтобы услышать что все линии заняты и начинай игру сначала.

Даже можно платной поддержки, чтобы сказал номер заявки, заплатил и решили проблему, а не издевались месяц.

Рівень користувача 1

Добрый вечер! Я не прошу номер телефона оператора, я морально устойчив и женат, я прошу реальный номер тех.поддержки по которому пусть не сразу но можно дозвониться, а не играться с роботом 15 мин. чтобы услышать что все линии заняты и начинай игру сначала.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, дуже прикро, що оператори блокують абонентів за свої ж помилки / незнання інформації :triumph:
Так бути не повинно. Сподіваюсь, що з оператором хоча б провели бесіду. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Shalamay, @Victor2019, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, але номери співробітників є внутрішньою інформацією, котра не підлягає розголошенню :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Навряд чи вас заблокували. Скоріш за все спостерігаються складності з дзвінками в службу підтримки. 

Мене блокували ні за що. 

Попалась мені одна баришня, яка мені надала недостовірну інформацію, і коли я завершив грати роль “незнаючого” абонента, і сказав що вона неправа, швидко кинула трубку і заблокувала мене.

На щастя, абонент я непростий, маю досвід блокування у всіх операторів, дуже в них пригорає коли абонент знає більше них:joy: і завчасно записав її номер, і подав на неї скаргу з іншого номеру, і подав заявку на розблокування доступу до колл-центру. Через пару днів доступ до колл-центру мені відновили, долю баришні на жаль не знаю))

Так що блокують ще й як)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elena Y., мені дуже прикро, що у вас склався такий негативний досвід спілкування зі службою підтримки :sweat:

Навряд чи вас заблокували. Скоріш за все спостерігаються складності з дзвінками в службу підтримки. 
Додатково передам запит колегам. 

Рівень користувача 1

З одним оператором поспілкувалась сьогодні а проблема так і залишилась невирішена. Зв’язалась повторно то таке враження що вони мене заблокували, що всі як один говорять що мене не чути, хоч проблем з телефоном в мене немає. Напевно заблокували. Напевно мобільному оператору Київстар скоро буде кінець, бо таке враження що вони всі операції в системі проводять вручну, економлять напевно. Криза.

Рівень користувача 3
Позначка

Хотелось бы то же самое для Харькова, чтобы позвонил, пришел мастер в срок, решил все проблемы и ушел. Потому, что по 466 вообще не дозвониться до оператора, те заявки, что в чате сделаны вообще не обрабатываются нормально в срок.

Рівень користувача 1

Уважаемый Киевстар! Дайте реальный номер телефона в Одесской обл., г. Черноморск для решения вопросов с услугой. Решение через робота черевато выходом из строя кнопок телефона, в связи с чем констатирую факт, полного отсутствие тех.поддержки в формате 24/7. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mykola22555112, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Маю надію, що по всім зареєстрованим скаргам за вашим номером все ж буде надано зворотний зв’язок :pray_tone2:

Відповісти