Вирішено

Питання щодо послуги "SMS"


  • Новачок
  • 0 відповідей

Київстар може роздрукувати SMS-повідомлення які мені надходили протягом року? Дуже потрібно, як доказ! 

icon

Найкраща відповідь від Aleksei.Sivokhin 4 січень 2018, 08:08

@Tanju, sms не зберігаються та відновленню не підлягають.



Порада: Використовуйте сучасні messenger - програми, оскільки повідомлення зберігаються у хмарному середовищі.
Переглянути оригінал

262 Відповідей

Здравствуйте, сегодня утром получила смс о том что некий абонент поделился со мной фото, могу ли я узнатьв каком приложени могу его посмотреть?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Здравствуйте, @Olya V. По sms- уведомление приходит о полученном mms. У вас в телефоне должны быть настройки на ММС.
Картинки можно смотреть через сервис МультиСедийные Сообщения
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Olya V, добро пожаловать в наше сообщество!
Не совсем понятна ваша ситуация.... Это было обычное смс, если да, то с какого номера?
Или это было сообщение с какого-то приложения, например, Instagram?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Ви можете собі роздрукувати з телефону .
Рівень користувача 8
Позначка +4
Киевстар такое не сделает 🙂 Ваша смс/ммс переписка, защищена законом, впрочем как и телефонные разговоры.
Скажіть будь ласка, чи можливо прислати мені всі смс за 1-2 січня 2018 року???
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Tanju, sms не зберігаються та відновленню не підлягають.

Порада: Використовуйте сучасні messenger - програми, оскільки повідомлення зберігаються у хмарному середовищі.
Здравствуйте, моя подруга поменяла тарифный план и теперь ежедневно снимают 2 грн. за 100 смс, как можно отключить эти смс, они ей не нужны
Рівень користувача 8
Позначка +4
Какой тариф у Вашей подруги?
Во всех тарифах, пакет смс оплачивается в день пользования. Если Ваша подруга не будет отправлять смс - оплата не происходит.
Доброго вечора. Я відправила смс на номер який зараз відключений тобто не досяжний,скільки часу дійсне смс,якщо через 5 днів включиться той номер йому дійдуть смс а мені звіт що доставлено?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Zelena Максимальный срок действия смс 5 суток (устанавливается Вашим телефоном, возможно меньше.), если абонент появится в сети, до конца срока жизни смс, то он его получит, а вот получите ли вы ответ или нет, это уже функция Вашего телефона.
Не можу знайти такої функції в samsung galaxy s7 edgg
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Zelena заходите в сообщения, далее "функции" - "настройки" - "срок действия"(или что то подобное, устанавливаете максимум).
Рівень користувача 1
Позначка
Стикнувся з однією проблемою. На iPhone рідко користуюсь SMS, в основному повідомлення йдуть на iMessage. А тут відправив декілька смс людині з телефоном іншої моделі, отримав відповідь, але не отримав звіту про отримання, хоча в налаштуваннях звіти включені і у випадку iMessage приходять звіти і про доставку і про прочитання. Що можна зробити, щоб приходили звіти про отримання смс?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Ailandar, звіт про доставку смс - це функція не від оператора, а вашого мобільного телефону. У iMessage ви бачете звіти, так як відправка фактично йде через інтернет. На скільки нам відомо у iPhone немає функції звіту про доставку звичайних смс, Ви можете запитати детільніше за номером для довідки Apple 0 800 302 777 Безкоштовно по Україні ПН-ПТ 10:00 - 18:00 .
Вчера я написала 138 смс на другой номер киевстар, у меня на счету было 12 гривен, сегодня утром приходит уведомление о том, что у меня на счету 15 копеек. Мой тариф "безлим соцсети +" за 60 грн абонплаты. Пыталась дозвониться оператору - линии заняты. Может хоть здесь помогут? В условиях сказано "первые 100 смс за 2 грн, а дальше за 2 грн 10 смс до конца суток", но даже если посчитать, у меня должно было оставаться еще 2 гривны.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Вам нужно посмотреть детализацию в системе Мой Киевстар.
Там будет видно за что конкретно были сняты деньги и сколько SMS из тарифного плана было израсходовано.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@1karinaa, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Если не разобрались с информацией в системе "Мой Киевстар", можно обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для индивидуальной проверки ситуации по номеру😉
Доброго вечора!
В моєї подруги виникла така проблема:з її телефону хтось відіслав повідомлення так,що вона нічого про це не знала.Телефон вона нікому не давала.Чи можливо відслідкувати хто,звідки і як відслав це повідомлення?Бо просто трохи конфліктна ситуація виникнула у неї з людиною,яка це повідомлення отримала.
Наперед вдячний за відповідь.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Hurricane Увійдіть до системи Мій Київстар, вашої не обачливої подруги. 😉 У розділ витрат — застосуйте 2 фільтр який вказано в описі за номером 1.

Далі, перегляньте витрати [3]. Будуть вказані номери

P.S. НЕ забудьте спитати дозвіл щодо введення OTP оскільки крім SMS ви зможете бачити номера на які / з яких телефонувала.
Дівчатам не подобаєтеся коли за ними стежать 😊
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Hurricane, вітаю вас у спільноті!
Відправити смс можна тільки з телефону чи в системи Мій Київстар, для входу у систему абонент проходить авторизацію, це може бути смс пароль на телефон чи пароль який абонент встановлював при вході в систему раніше.
Після кожного виключення смартфону приходить смс з текстом :"ваш номер не використовується " що це може бути
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Dimasik349 Возможно ваш телефон отправляет смс на несуществующий номер, в итоге Киевстар вам отправляет смс о том что номер не используется.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Dimasik349 потому что sim-карта не успел зарегистрироваться на базовой станции и/или находится в поисках подходящей под условия приема сигнала.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Dimasik349, раді вітати вас в нашій спільноті!
Отримуєте SMS з текстом "На жаль, даний номер не використовується. Переказуйте кошти без черг вже сьогодні за допомогою послуги " Мобільні гроші" від "Київстар": Скористатись можна тут money.kyivstar.ua"?
Це означає, що ваш телефон відправляє смс на номер, котрий не є дійсним, як вірно вище вказав @Stas
Причиною цього може бути те, що на вашому телефоні встановлено шкідливе ПЗ. Рекомендую перевірити телефон антивірусним ПЗ. Надалі ні в якому разі не завантажувати сумнівних додатків і не відкривати сумнівних зображень при виході в Інтернет з телефону.

Відповісти