Вирішено

Переваги та недоліки Компанії "Київстар" серед конкурентів


Рівень користувача 3
Позначка
Кожна Компанія має недоліки у т.ч.Київстар.Зараз я хочу відзначити привілегії.Компанія Київстар вперше запровадила безлімітний Інтернет без усіляких обмежень.Вперше разом з easy pay запустила послугу Мобільні гроші.А також вперше послуги Інтернет Сім-пара,додаткова Сім-картка,Додатковий номер,Самостійна заміна Сім-карти та інші.
icon

Найкраща відповідь від Xomyak 23 квітень 2020, 14:58

@anna160200, серед основних переваг можна відзначити такі:

- Київстар - єдиний оператор, який пропонує і мобільний зв'язок і фіксований Інтернет, а також тарифи «Київстар Все разом» з цими 2-ма послугами в одному рахунку. Ці тарифи допомагають економити до 50% їх вартості. 
- нам довіряє більше 26 млн. клієнтів. Найбільша кількість абонентів мобільного зв'язку, в порівнянні з іншими операторами в Україні.
- 2 роки поспіль 2-ма міжнародними організаціями (Ookla і nPerf) мобільний Інтернет від Київстар визнається найшвидшим в середньому по країні.
- Компанія активно інвестує в розширення 4G мережі. Сьогодні швидкісний мобільний Інтернет працює вже в більш ніж 11 000 населених пунктах України, де живе майже 80% населення країни.

Переглянути оригінал

57 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка
@Zeppelin , раді вітати в спільноті!

Впевнений , що і надалі зможемо радувати Вас корисними і якісними послугами! 😺
Рівень користувача 1
Позначка
Просто хочется немного о приятном. Вообще мне нравится Киевстар. Хороший тариф, нужные и удобные услуги. Удачное приложение для ТВ. Спасибо!
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Leo пока не удачно, большинство ТВ не поддерживает, ситуацию возможно изменить, если они выйдут на уровень chromecast.
Тоже самое касается veon либо выходят так как вышли viber, whatsapp или всю жизнь будут играть со своими сверстниками в одной песочнице
Рівень користувача 1
Позначка
Наверное я просто из той категории, которую все устраивает. ))
Рівень користувача 8
Позначка +1
Я дуже люблю Київстар, реально, найкращі тарифні пляни, найкраща якість та сучасні послуги!
Рівень користувача 1
Позначка
Мені так само все нрав)
Рівень користувача 1
Позначка
Сьогодні виповнилось 13 років мого незмінного користування послугами Киівстар. Я започаткував новий проект про цифру «13» і на радощах опублікував преший пост в блозі про цей тринадцятирічний ювілей за цим посиланням https://13tip.top/13-rokiv-z-kyivstar/. Я в статті поставив посилання на сайт Київстара, тому прошу модераторів віднестись до мого посилання лояльно 🙂
Рівень користувача 1
Позначка
Не в тому розділі опублікував.. прошу модераторів перенести мою тему в потрібний розділ.
Рівень користувача 6
Позначка
Без усиляких обмежень?А как же ограничение интернет -сессии до 1 часа?
Рівень користувача 6
Позначка
Без усиляких обмежень?А как же ограничение интернет -сессии до 1 часа?Без усиляких обмежень?А как же ограничение интернет -сессии до 1 часа?А ведь оно как ком в горле.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dron, вітаю вас у нашій спільноті!
Клієнтський досвід показує, що для комфортного користування потрібні такі поняття як "максимальна тривалість дзвінка" або "максимальна тривалість Інтернет-сесії". Обриви відбуваються, щоб уникнути випадкового використання додаткових послуг. Наприклад, якщо у абонента платний доступ до Інтернету і він забув закрити Інтернет-сесію сам, то щоб не "загнати" в борг або "в нуль", відбувається обрив. Обрана максимально комфортна тривалість і на практиці, якщо користування йде усвідомлено абонентом, то він особливо не помічає цих обривів (принаймні скарги масово не надходять)
Рівень користувача 6
Позначка
В какой долг или ноль вы загоните если интернет- безлимит?О чём вы?
Рівень користувача 6
Позначка
А на счет жалоб перейдите на рубрику "ограничение интернет сессии" и посмотрите там уже более 20 жалоб.Я думаю будет ещё больше .
Рівень користувача 6
Позначка
Обрана максимально комфортна тривалисть и -сессии.Для кого ?Для Киевстара?Вы же скоро разгоните своих клиентов своим безграничным в кавычках интернетом!!!
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dron, шла речь о тарифах, где интернет оплачивается.
Рівень користувача 6
Позначка
[quote=Anita]@Dron, шла речь о тарифах, где интернет оплачивается.[/quote Так а интернет везде оплачивается . К чему вы?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Dron Имеется ввиду что не в каждом тарифе интернет входит в счет абонентской платы. Есть тарифы где интернет стоит к примеру 5грн = 50 Мб. и и т.д.
Рівень користувача 6
Позначка
@Dron Имеется ввиду что не в каждом тарифе интернет входит в счет абонентской платы. Есть тарифы где интернет стоит к примеру 5грн = 50 Мб. и и т.д.Ну так ,а зачем модераторы мне тычут клиентский опыт показывает,если я на безлимите?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dron, на форумах обсуждаются общие темы, если вас интересует индивидуальная информация по вашему номеру, вы можете написать в чат на странице https://kyivstar.ua/ru/support
Рівень користувача 3
Позначка
Ось пройшов певний проміжок часу від створення мною теми.Хочу відзначити що і на сьогоднішній день Київстар єдинна Компанія,яка надає послуги Самомтійна заміна SIM-картки,Додатковий номер та SIM-пара!
Рівень користувача 7
Позначка +1
Так, гарні речі були колись запроваджено компанією Київстар. Нажаль теперішнє керівнитство не хоче продовжувати цю добру традицію.😂
Рівень користувача 8
Позначка +5
@SEGA, чому так категорично? Ще все попереду 🤗

Какие ваши преимущества среди конкурентов ?

Дайте анализ.

Рівень користувача 1

К примеру в компании киевстар есть  тариф с оплатой по факту использования. Он доступен для получения. Тариф называется Киевстар комфорт.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Единственное что я могу назвать - это услуги “дополнительный номер” (два номера на одной SIM карте) и “Data SIM-пара” (вторая карточка в планшет использующая трафик с основной карты без доп. платы за сам трафик).

В остальном никаких плюсов Киевстар по сравнению с конкурентами не имеет.
А вот минусы очень даже, и вот основные из них:

1) Наплевательское отношение к абонентам и полное игнорирование их жалоб и пожеланий
2) Разрывы сессии каждый час что приводит к необходимости вручную перезапускать подключение к сети если вы пользуетесь модемом
3) Ограничение скорости почти до нуля после траты 3ГБ на день, что делает использование сети де-факто невозможным

4) Постоянные попытки обмануть пользователя и вытянуть из него как можно больше бабла за услуги сомнительного качества и спорной необходимости
5) Отсутсвие современных услуг, таких как eSIM

Відповісти