Вирішено

Общий регламент по защите данных


Рівень користувача 8
Позначка +1

Какие действия предпринимает администрация сервиса по отношению к пользователям?


Данный регламент вступает в силу с 25 мая 2018, обязывает до оказания услуг ознакомить с общими положениями и новой политикой по обработке конфиденциальных данных.

Киевстар занимаются обработкой такой информацией, на следующих ресурсах:
  1. community.kyivstar.ua
  2. kyivstar.ua
  3. account.kyivstar.ua
На текущий момент меры не было предусмотрено, пользователи услуг Киевстар не ознакомлены с новым общим регламентом обработки персональных данных.


Предложения,.идеи: В этом сообществе, внесите в профили пользователей строку что пользователь согласен и задайте соответствующую акцептируемую кнопку, а противном случае профиль должен быть заблокирован / не активным. Так иначе не обрабатываться службой.
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 20 червень 2018, 11:04

@Aleksei.Sivokhin очень приятно, что есть разносторонне развитые личности в нашем Сообществе, которые знают о всех новинках, интересных продуктах и следят за законодательством и новыми правилами использования ПД🤓Спасибо Вам.

Мы внесли изменения в наши условия пользования, а именно добавили следующее:

Київстар, збирає та зберігає інформацію надану Вами під час реєстрації. Така інформація, відповідно до чинного законодавства України, не дозволяє ідентифікувати надавача інформації та не вважається персональними даними і не потребує окремого дозволу на її обробку. Зазначена інформацію не передається третім особам та використовується виключно для забезпечення коректної роботи вашого облікового запису та Платформи. Надана Вами під час реєстрації інформація може використовуватися для надсилання інформаційних повідомлень, щодо роботи Платформи.

С детальными условиями условия пользования платформой Сообщество, можно ознакомиться по ссылке https://community.kyivstar.ua/site/terms

P.S Сорри за запоздалый ответ.
Переглянути оригінал

23 Відповідей

Рівень користувача 6
Зачем оно вам ?
Всегда доставали такие вопросы. Пишити офф письмо на компанию или не пользуйтесь сайтом и т.д.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@dedy Потому что против анонимности, в первую очередь. В регламенте эти условия строго прописано.
Ну так и не задавай подобных вопросов, если они тебя достают иди и продолжай читать “какирские„ форумы.

Facebook уже начал активно применять регламент. 😎
Рівень користувача 8
Позначка +3
@Aleksei.Sivokhin очень приятно, что есть разносторонне развитые личности в нашем Сообществе, которые знают о всех новинках, интересных продуктах и следят за законодательством и новыми правилами использования ПД🤓Спасибо Вам.

Мы внесли изменения в наши условия пользования, а именно добавили следующее:

Київстар, збирає та зберігає інформацію надану Вами під час реєстрації. Така інформація, відповідно до чинного законодавства України, не дозволяє ідентифікувати надавача інформації та не вважається персональними даними і не потребує окремого дозволу на її обробку. Зазначена інформацію не передається третім особам та використовується виключно для забезпечення коректної роботи вашого облікового запису та Платформи. Надана Вами під час реєстрації інформація може використовуватися для надсилання інформаційних повідомлень, щодо роботи Платформи.

С детальными условиями условия пользования платформой Сообщество, можно ознакомиться по ссылке https://community.kyivstar.ua/site/terms

P.S Сорри за запоздалый ответ.
Рівень користувача 8
Позначка +1

P.S Сорри за запоздалый ответ.

@Alena.Sliusar Спасибо.
За то всеобъемлюще тему можно закрыть.
Доброго времени суток! Мы нашли "пробел" в вашей системе. Для дальнейшего разговора ответьте на это письмо.
это форум, тут никого из Киевстара нет, одни пользователи

днем бывают модераторы, они могут передать информацию дальше

з.ы. дырок в киевстаре достаточно 🙂
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Ygeznakomyu, приветствую! Напишите, пожалуйста, детали мне в личные сообщения.
Рівень користувача 1

Я на лежу до групи людей яка слідкує за тим що й куди відправляє, в всесвітній павутині я вже 15 років за ці роки я вже розібрався що і як працює. Останнім часом досить актуальна тема про великого брата і інформації яку він собирає...

 

І ось сьогодні получивши цю смс(скриншот прилагається) я задумався як моїми персональними даними розпоряджається оператор. Добавлю що на цитрусі я не світився так скажем і мені ніколи от них не приходили розсилки рекламного характеру, але в мене тел OnePlus6 і ось зложивши 2+2 я зрозумів що оператор продав всіх #Oneplus клієнтів цитрусу. Наскільки давно займається цим оператор я не маю інформації але мені не приємно коли мені звонять і присилають смс сумнівного характеру.

 

Хотів би спитати наскільки це законно? чи можна заборонити це оператору? чи забороняє це законУкраїни? 

 

  •  
Рівень користувача 8
Позначка +1

Розсилка смс масова. Звідки ви взяли, що Київстар передав ваші дані третій стороні? Там  не вказано вашого ПІБ.

Рівень користувача 1

Розсилка смс масова. Звідки ви взяли, що Київстар передав ваші дані третій стороні? Там  не вказано вашого ПІБ.

Ви праві розсилка масова добавлю по хештегу ванплюс.  ті хто в темі зрозуміє про що я пишу, решта  же буде питати як ви.

 

Да в мене немає доказів прямих інакше я би пішов в суд.

Я лиш прошу звернути увагу спільноти на проблему - можливо толпою щось і рішим.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Натовп ще ніразу нічого не вирішив. Все закінчиться масовим скигленням та риданням в жилетку. Крім того є ще куча установ, котрі можуть торгувати вашими даними. Приватбанк як один з прикладів.

Рівень користувача 1

Натовп ще ніразу нічого не вирішив. Все закінчиться масовим скигленням та риданням в жилетку. Крім того є ще куча установ, котрі можуть торгувати вашими даними. Приватбанк як один з прикладів.

Як раз все наоборот - один в полі не воїн. Друге діло що не всі розуміють суть цієї проблеми. За установи ви праві але ТІЛЬКИ ОДНА УСТАНОВА ВОЛОДІЄ ЦІЄЮ ІНФОРМАЦІЄЮ.

Позначка +1

В мене наблюдались дзвінки з незнайомих номерів з метою проінформувати про отримання кредитною карткою, проте зараз вони припинились.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ну мне как то виасат звонил, какое время терпел говорил что мне их тарелки не нужны, а уже когда терпец урвался при следующем звонке я их культурно послал, по сегодня не звонят!))

Рівень користувача 8
Позначка +1

У меня так с банком Аваль было. Пока культурно от них отговаривался- те регулярно названивали. Один раз гаркнул отборным матом- уже лет как 5 не звонят.

Позначка +1

У меня фраза при всех звонках, которые я принимал, была одна и таже.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@WELK , шкода, що подумали на нас. 

Ми ніколи не робимо таких дій по відношенню до своїх клієнтів, адже це, по-перше, наше ім’я. По-друге, такі дії караються законом. 

За таємницею персональних даних ми надто слідкуємо, тому не варто переживати. 

У мене також багато таких ситуацій було. На власному прикладі скажу, що зараз скрізь треба вказувати свій номер або пошту, потім починається незрозуміла розсилка. Також номер телефону може хтось десь вказати помилково :smirk:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Valentyna ви про ім'я та репутацію краще не згадуйте. Бо ми вам можем з десяток моментів озвучити, де компанії просто плювати на свою репутацію: жага наживи любою ціною.

Рівень користувача 1

@WELK , шкода, що подумали на нас. 

Ми ніколи не робимо таких дій по відношенню до своїх клієнтів, адже це, по-перше, наше ім’я. По-друге, такі дії караються законом. 

За таємницею персональних даних ми надто слідкуємо, тому не варто переживати. 

У мене також багато таких ситуацій було. На власному прикладі скажу, що зараз скрізь треба вказувати свій номер або пошту, потім починається незрозуміла розсилка. Також номер телефону може хтось десь вказати помилково :smirk:

по поводу імені і репутації і наживи (згідний з @Cherevachя) раз ви зацепили цю тему я хотів би дізнатися чому в вас одні і ті ж самі тарифи(умови в тарифах) за різними цінами? причом різниця може бути аж в 2рази. Я вже мовчу про 13місяць за який ми платимо.

Позначка +1

@WELK, існують тарифи спеціальних пропозицій, умови яких кращі за звичайні.

Рівень користувача 1

@VLAD.Z  Читайте уважно я ж написав - УМОВИ ОДНАКОВІ. І в чому вони кращі тоді? в ціні? да - для оператора кращі звичайно. А ви шановний якщо хочете вислужитись то робіть це хоть правильно…

Чому раз перейшовши на дорощий тариф мені завжди піднімають його в ціні? (да добавляючи непотрібні мені послуги), а моїм знайомим ні.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@WELK тарифи зі спецумовами  оператор використовує для утримання абонентів або ж в тих регіонах, де Київстар не займає домінуючого становища. Однак, ці регіональні тарифи обмежені по території. Якщо з таким тарифом покинути домашній регіон, то заплатиш в тридорого. Якщо вам принципово, щоб звітний період був не 28 днів, а місяць, то можете розглянути тарифи контрактної форми обслуговування.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@WELK, на жаль, вартість послуг не може залишатися без змін довгий час. За останні роки, протягом яких вартість багатьох тарифів не змінювалася, в Україні зросли інфляція, вартість електроенергії для підприємств та інші критерії.

Це впливає на вартість наших послуг. Тому не виключена ситуація, що умови тарифу залишаються без змін, але ціна стає вище :disappointed_relieved:

Відповісти