Вирішено

Не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.


У вас не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.
У Веб-сервера вимкнуте PHP-розширення:
TCPDF ERROR: TCPDF requires the Imagick or GD extension to handle PNG images with alpha channel.
icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 29 листопад 2017, 16:01

@Sergey B., вітаю вас у нашій спільноті!
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
При виникненні будь-яких складнощів під час поповнення, будь ласка, звертайтесь до них. Їх контактна інформація вказана на сторінці https://pay.kyivstar.ua знизу праворуч.
Переглянути оригінал

9 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
вчора поповнював, все працювало. Браузер Safari, операційна система Mas OS High Sierra
Рівень користувача 8
Позначка +1
У вас не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.
У Веб-сервера вимкнуте PHP-розширення:
TCPDF ERROR: TCPDF requires the Imagick or GD extension to handle PNG images with alpha channel.

Проте квитанції у вас зберігаються у вашому Інтернет-банкінгу.
Для перегляду увийдіть в інтернет банкінг та подивитися виписки поточних витрат вашого платіжного банку
Рівень користувача 7
Позначка +3
@Sergey B., вітаю вас у нашій спільноті!
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
При виникненні будь-яких складнощів під час поповнення, будь ласка, звертайтесь до них. Їх контактна інформація вказана на сторінці https://pay.kyivstar.ua знизу праворуч.
Рівень користувача 8
Позначка +1
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
А куда пропал wideup.net? Только настроился на него, в тех.поддержке мне в свое время морочили голову, а pay.kyivstar.ua - тупо взяли и сменили партнера на 💩 говно Portmone
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Aleksei.Sivokhin, действительно, финансовый партнер по проведению платеже был изменен на Portmone.com. Из существующих предложений на рынке по сотрудничеству наша компания всегда выбирает такие, что лучше удовлетворяют потребности абонентов. Надеемся, новый партнер Вам все же понравится! ☺
Як перевірити чи надішла оплата на рахунок, незнаючи попереднього балансу.
Рахунок поповняв сторонній, А смс сповіщення не було.
Рівень користувача 8
Позначка +1
а чек є?
Рівень користувача 8
Позначка +1
або подивитися в Мій Київстар, там все побачите, або у оператора дізнатися за номером 466

Відповісти