Вирішено

Мова спілкування 466 / мова інформаційних повідомлень


Рівень користувача 2
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?
icon

Найкраща відповідь від Olga 4 лютий 2018, 17:52

@qwerty123 раді вітати у нашій спільноті!

Мову повідомлень та голосового меню 477/466 можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн чаті
Переглянути оригінал

52 Відповідей

Рівень користувача 2
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
Рівень користувача 8
Позначка +1
слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.

Конституция Украины. Статья 10
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.


@oxana_28 ты уже в суд подал или только на форумах такой грозный?
а если тебе киевстар на китайском позвонит -- поймешь собеседника?
Позначка +1

@TetianaIS, ви можете змінити мову спілкування в Мій Київстар https://account.kyivstar.ua

Рівень користувача 1
Хочу запитати. Ми в якій країні живемо? Що це за дзвінки від Київстару на ворожій іноземній мові? Хочете дзвонити до абонентів російською - переїжджайте в росію.
Якщо дуже кортить розмовляти іноземною мовою, то розмовляйте китайською, китайців більше в світі, чим москалів.
Не заставляйте людей звертатися до суду із-за ваших образливих дзвінків.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@qwerty123 раді вітати у нашій спільноті!
Мову повідомлень та голосового меню 477/466 можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн чаті
Рівень користувача 8
Позначка +1
Взагалі було б добре, щоб мова спілкування та мова інформаційних повідомлень Київстар була Українська за замовчанням!
Рівень користувача 8
Позначка +1
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?
Дорогой(-ая) @Locustsucol при всем уважении к вам, Киевстар даже не будет переводить запись IVR
Він також не базікає


слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.
Дорогой @Kaliniv D по-умолчанию всегда IVR -автоответчик настроен на дружественный Украинский язык. 😊
Если пользователь самостоятельно внёс первичные настройки за него никто не обязан перенастраивать
Рівень користувача 1
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами
Рівень користувача 1

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, так, відповідаю 3 дні по тому, адже модераторів лише 2, а користувачів багато. Деякі теми @Valentyna пропускає :shrug_tone2:, а в них так людині відповідь і не надали. 

Вважаю, що краще пізніше, аніж взагалі не допомогти :wink:

P.S.: дякую, виправила :hugging:

Рівень користувача 1

Питання виявилося настільки складним, що його вирішення має тривати до 10 січня. Схоже, що більшість сервісів має окремі налаштування і усі вони російською. По кожній новій СМС іде окреме виправлення….

Рівень користувача 1

Чому останнім часом мені приходять СМС-повідомлення від Київстар російською? Хто це вирішив за мене? Де та які налаштування маю виправити?

Рівень користувача 8
Позначка +4
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами

Выбираете раздел информация по вашему номеру, там вконце предлагает связь с оператором.
И судя по записи, вы нашли соединение, но вам звучала инфо что линии заняты, это говорит о большой нагрузке на кол центр, попробуйте позже набрать
Рівень користувача 8
Позначка +2
Яка мова у вас виставленна в налаштуваннях?
Використовуеться та, яку ви виставили. Завжди.

Вочевидь, у вас стоїть налаштування на російську.
За умовчанням завжди використовується українська.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
@qwerty123 к счастью такого языка при звонках к оператору не существует 🤗

Ваш запрос — проигнорирован! 😎
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Locustsucol, вітаємо в нашій спільноті!
Будь ласка, давайте жити дружно😉
Як вірно зауважив @Aleksei.Sivokhin, тема може бути видалена. Але все ж, сподіваюсь, до цього не дійде.
Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺️
Рівень користувача 1

Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺️

До операторів на 466 неможливо додзвонитится: "Всі оператори зайняті" (30 і 31 травня 2018.).

Тому кілька питань тут:

  1. В чому проблема дозволити змінювати мову через М.К.?
  2. Через що "злітають" налаштування мови? Це відбувається періодично.
  3. Чому раніш встановлена мова не відновлюється автоматично? Схоже, Київстар банально губить профайли користувачів, або умисно їх псує.
  4. Чому росіянська мова країни-терориста стоїть як дефолтна? Майте повагу до громадян України!
Рівень користувача 8
Позначка +1

Позвоните оператору или напишите ему в Вайбере и попросите изменить имя.

Рівень користувача 1
Вважаю, що зміна мови через оператори чи через чат не є зручною для споживача (бо ваші оператори постійно зайняти і меню налаштоване так, що треба довго шукати, доки вийдеш на дозвін до оператора), ба навіть порушує наше право на отримання інформації державною мовою. Опція вибору мови повинна бути першою при дозвоні на 466!!!!!
Рівень користувача 1

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS, головне, що все зробили швидко :hugging:

Дякую за зворотній зв’язок!  

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.

 

 

ничего удивительного

недавно у всех были сброшены настройки от личного кабинета Мой Киевстар (в частности, были сброшены персональные пароли и, как я понимаю, настройки языка тоже)

отсюда и такая проблема

Рівень користувача 1

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Щастя було близько та недовго. 23.12.19 знову отримала СМС російською, мене вітають зі святами(((.
Знову глюк? Знову збилися дані чи я просила? 
Шановний Київстар, що це?!

Відповісти