Найкраща відповідь від Olga
Мову повідомлень та голосового меню 477/466 можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн чаті
Найкраща відповідь від Olga
Чому останнім часом мені приходять СМС-повідомлення від Київстар російською? Хто це вирішив за мене? Де та які налаштування маю виправити?
Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.
Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.
Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався
Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.
Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався
Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.
Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.
Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався
Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.
ничего удивительного
недавно у всех были сброшены настройки от личного кабинета Мой Киевстар (в частности, были сброшены персональные пароли и, как я понимаю, настройки языка тоже)
отсюда и такая проблема
Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.
Щастя було близько та недовго. 23.12.19 знову отримала СМС російською, мене вітають зі святами(((.
Знову глюк? Знову збилися дані чи я просила?
Шановний Київстар, що це?!
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить налаштування в системі.
Сподіваюсь, що більше подібна ситуація не повториться.
Сподіваюсь, що більше подібна ситуація не повториться.
Добрий день. Маю надію, що вчора було останнє виправлення. Вирішення питання затримується ще через непорозуміння з техпідтримкою.
У вас багато різних сервісів, які мають окремі налаштування, тому виправлення особистих даних має супроводжуватися перевіркою ще додаткових функцій.
Якщо декілька хвилин мова іде про пароль та ідентифікацію, а потім просять надати скрин, то необізнана людина як я надасть скрин з отриманим паролем, здогадатися без підказки, що просять скрини російськомовних повідомлень важко, а не кожен працівник підтримки пояснить що він хоче отримати. Добре, що нарешті все з’ясували (з 3-ї спроби).
Також маю надію, що все буде добре
Також маю надію, що все буде добре
процеС
Питання виявилося настільки складним, що його вирішення має тривати до 10 січня. Схоже, що більшість сервісів має окремі налаштування і усі вони російською. По кожній новій СМС іде окреме виправлення….
, а в них так людині відповідь і не надали.
Вважаю, що краще пізніше, аніж взагалі не допомогти
P.S.: дякую, виправила
Когда звоню на номер киевстара, автоответчик произносит не моё имя. Как можно это исправить ?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.