Вирішено

Мова спілкування 466 / мова інформаційних повідомлень



Показати перший допис

52 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Nikolas9896, також ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support з вказанням номеру телефону. Оператор допоможе поміняти мову спілкування.
Рівень користувача 1
Добрий день! Підкажіть, як можна змінити мову надання послуги при дзвінках на 466 та мову смс на українську?
Рівень користувача 1
Вважаю, що зміна мови через оператори чи через чат не є зручною для споживача (бо ваші оператори постійно зайняти і меню налаштоване так, що треба довго шукати, доки вийдеш на дозвін до оператора), ба навіть порушує наше право на отримання інформації державною мовою. Опція вибору мови повинна бути першою при дозвоні на 466!!!!!
где-то в недрах личного кабинета Мой Киевстар было ...

называется "язык информационных сообщений"

или через голосовое меню, прямо там, когда звоните

после этого система запомнит вас, и когда будете снова звонить с того же номера -- будет с вами разговаривать на украинском (собственно, она всегда это и делает, а русский на входе -- это она как раз могла какой-то из предыдущих ваших выборов "запомнить")
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Julia8, змінити мову можна через голосове меню 466/0800300466, також ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support з вказанням номера телефону. Оператор допоможе поміняти мову спілкування.

🤔згодна з вами, що це не зовсім зручно. Адже змінити мову самостійно набагато швидше, аніж дочекатись вільного оператора.
Пропозиція стосовно покращення роботи голосового автоінформатора буде передана в відповідний відділ на розглядання.

P.S.: сподіваюсь, що незабаром зміна мови не буде викликати такі незручності 🤗
Рівень користувача 1

Чому останнім часом мені приходять СМС-повідомлення від Київстар російською? Хто це вирішив за мене? Де та які налаштування маю виправити?

Позначка +1

@TetianaIS, ви можете змінити мову спілкування в Мій Київстар https://account.kyivstar.ua

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS, :thinking: вдалось змінити мову в налаштуваннях? 

Рівень користувача 1

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Рівень користувача 1

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS, головне, що все зробили швидко :hugging:

Дякую за зворотній зв’язок!  

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.

 

 

ничего удивительного

недавно у всех были сброшены настройки от личного кабинета Мой Киевстар (в частности, были сброшены персональные пароли и, как я понимаю, настройки языка тоже)

отсюда и такая проблема

Рівень користувача 1

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Щастя було близько та недовго. 23.12.19 знову отримала СМС російською, мене вітають зі святами(((.
Знову глюк? Знову збилися дані чи я просила? 
Шановний Київстар, що це?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS:disappointed_relieved:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить налаштування в системі. 

Рівень користувача 1

Звернулася, знову виправили, подивлюся на скільки вистачить...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS, обов’язково потім напишіть в цій темі результат :hugging:

Сподіваюсь, що більше подібна ситуація не повториться.

Рівень користувача 1

@TetianaIS, обов’язково потім напишіть в цій темі результат :hugging:

Сподіваюсь, що більше подібна ситуація не повториться.

Добрий день. Маю надію, що вчора було останнє виправлення. Вирішення питання затримується ще через непорозуміння з техпідтримкою.
У вас багато різних сервісів, які мають окремі налаштування, тому виправлення особистих даних має супроводжуватися перевіркою ще додаткових функцій.
Якщо декілька хвилин мова іде про пароль та ідентифікацію, а потім просять надати скрин, то необізнана людина як я надасть скрин з отриманим паролем, здогадатися без підказки, що просять скрини російськомовних повідомлень важко, а не кожен працівник підтримки пояснить що він хоче отримати. Добре, що нарешті все з’ясували (з 3-ї спроби).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS, шкода, що виникли непорозуміння з підтримкою, що значно подовжило процес вирішення питання, але рада, що все ж знайшли спільну мову :hugging:

Також маю надію, що все буде добре :hugging:

Позначка +1

@Xomyak, у багатьох темах я бачу, що Ви відповідаєте 3 дні по тому як звертаються користувачі

@TetianaIS, шкода, що виникли непорозуміння з підтримкою, що значно подовжило процесс вирішення питання, але рада, що все ж знайшли спільну мову :hugging:

Також маю надію, що все буде добре :hugging:

процеС

Рівень користувача 1

Питання виявилося настільки складним, що його вирішення має тривати до 10 січня. Схоже, що більшість сервісів має окремі налаштування і усі вони російською. По кожній новій СМС іде окреме виправлення….

Позначка +1

@TetianaIS, чи буде вирішено?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, так, відповідаю 3 дні по тому, адже модераторів лише 2, а користувачів багато. Деякі теми @Valentyna пропускає :shrug_tone2:, а в них так людині відповідь і не надали. 

Вважаю, що краще пізніше, аніж взагалі не допомогти :wink:

P.S.: дякую, виправила :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TetianaIS, все добре? Все виправили? 

Когда звоню на номер киевстара, автоответчик произносит не моё имя. Как можно это исправить ?

Відповісти