Вирішено

Мова спілкування 466/мова інформаційних повідомлень


Рівень користувача 2
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?
icon

Найкраща відповідь від Olga 4 лютий 2018, 17:52

@qwerty123 раді вітати у нашій спільноті!
Мову повідомлень та голосового меню 477/466 можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн чаті
Переглянути оригінал

52 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.

Рівень користувача 8
Позначка +1
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?
Дорогой(-ая) @Locustsucol при всем уважении к вам, Киевстар даже не будет переводить запись IVR
Він також не базікає


слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.
Дорогой @Kaliniv D по-умолчанию всегда IVR -автоответчик настроен на дружественный Украинский язык. 😊
Если пользователь самостоятельно внёс первичные настройки за него никто не обязан перенастраивать
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Locustsucol, вітаємо в нашій спільноті!
Будь ласка, давайте жити дружно😉
Як вірно зауважив @Aleksei.Sivokhin, тема може бути видалена. Але все ж, сподіваюсь, до цього не дійде.
Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Xomyak Эти два шовиниста могут и на ссылку сделать замечание:
@Locustsucol, вітаємо в нашій спільноті!
Будь ласка, давайте жити дружно😉

Як вірно зауважив @Aleksei.Sivokhin, тема може бути видалена. Але все ж, сподіваюсь, до цього не дійде.
Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/ru/support все поміняємо☺

.ua/ru/support 🤗вы уж постарайтесь именно Всё!
Меня все равно они читать не умеют, а если читают, то слюной обливаються.
Рівень користувача 2
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
Рівень користувача 8
Позначка +1
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
@qwerty123 к счастью такого языка при звонках к оператору не существует 🤗

Ваш запрос — проигнорирован! 😎
Рівень користувача 5
Позначка +1
@qwerty123 раді вітати у нашій спільноті!
Мову повідомлень та голосового меню 477/466 можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн чаті
Рівень користувача 8
Позначка +1
Взагалі було б добре, щоб мова спілкування та мова інформаційних повідомлень Київстар була Українська за замовчанням!
Рівень користувача 1
Хочу запитати. Ми в якій країні живемо? Що це за дзвінки від Київстару на ворожій іноземній мові? Хочете дзвонити до абонентів російською - переїжджайте в росію.
Якщо дуже кортить розмовляти іноземною мовою, то розмовляйте китайською, китайців більше в світі, чим москалів.
Не заставляйте людей звертатися до суду із-за ваших образливих дзвінків.
Конституция Украины. Статья 10
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.


@oxana_28 ты уже в суд подал или только на форумах такой грозный?
а если тебе киевстар на китайском позвонит -- поймешь собеседника?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@oxana_28 вітаю вас у спільноті!
За стандартними умовами завжди IVR -автовідповідач налаштовано звучати українською мовою.
Мову повідомлень та голосового меню автоінформатора можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн консультанта (https://kyivstar.ua/uk/support)
Рівень користувача 8
Позначка +2
Яка мова у вас виставленна в налаштуваннях?
Використовуеться та, яку ви виставили. Завжди.

Вочевидь, у вас стоїть налаштування на російську.
За умовчанням завжди використовується українська.
Позначка
Чому автовідповідач російською мовою?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Nata lia IVR -автовідповідач автоматично налаштовано українською мовою.
Мову повідомлень та голосового меню автоінформатора можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн консультанта (https://kyivstar.ua/uk/support)
Позначка +1
В системе "Мой Киевстар" уже нельзя російську мову на украинский язык заменить?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Sasha 222, можно поменять. Если пользуетесь веб версией, то справа, вверху страницы. Если приложение - в разделе "еще/настройки приложения"
Рівень користувача 4
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?

У мене було ще гірше. Частина меню українською а частина россійською. Я навіть зробив запис меню де воно глючить. І навіть дав прослухати експерту на 466. Але спілкування з експертом не вирішило питання.
Позначка +1
@Sasha 222, можно поменять. Если пользуетесь веб версией, то справа, вверху страницы. Если приложение - в разделе "еще/настройки приложения"
Я говорил не о языке системы "Мой Киевстар", а о языке автоответчика на 466.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Sasha 222, в личном кабинете можно поменять только язык интерфейса кабинета, если речь о языке автоинформатора, то его можно сменить при обращении к оператору.
Рівень користувача 1

Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺

До операторів на 466 неможливо додзвонитится: "Всі оператори зайняті" (30 і 31 травня 2018.).

Тому кілька питань тут:

  1. В чому проблема дозволити змінювати мову через М.К.?
  2. Через що "злітають" налаштування мови? Це відбувається періодично.
  3. Чому раніш встановлена мова не відновлюється автоматично? Схоже, Київстар банально губить профайли користувачів, або умисно їх псує.
  4. Чому росіянська мова країни-терориста стоїть як дефолтна? Майте повагу до громадян України!
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Vadym T, раді вітати вас в нашій спільноті!
Дякуємо за спостереження. Запит на перевірку, чому періодично "злітають" налаштування мови буде передано в технічний відділ. Сподіваюсь, що складнощі будуть усунені найближчим часом.

🤔гарне питання, чому не відбувається автоматичне відновлення обраної мови.
Пропозиція стосовно покращення роботи голосового автоінформатора буде передана в відповідний відділ на розглядання. Також пропозиція додати можливість змінювати мову через особистий кабінет "Мій Київстар" буде передана розробникам.
Рівень користувача 1
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами
Рівень користувача 1
Якщо не буде реакції від компанії повідомлення буде у соц. мережах.
в личном кабинете есть подключенная услуга

https://new.kyivstar.ua/medias/sys_master/telco-images/ha1/h14/8894470815774.svg
Управление языком и кодом информационных сообщений
Вы можете самостоятельно изменить язык общения и получения информационных SMS от компании «Киевстар».

не оно?

разумеется, оно работает, когда вы звоните именно с того номера, который зарегистрирован
Рівень користувача 8
Позначка +4
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами

Выбираете раздел информация по вашему номеру, там вконце предлагает связь с оператором.
И судя по записи, вы нашли соединение, но вам звучала инфо что линии заняты, это говорит о большой нагрузке на кол центр, попробуйте позже набрать

Відповісти