Важливо

Хочемо бути корисними. Допоможете?


Рівень користувача 8
Позначка +3

#простозалишайтесявдома

 

Вже скористались Мій Київстар чи Doctor Online? Замовляли доставку у нашому інтернет-магазині?

Розкажіть у коментарях, з якими труднощами ви зіткнулись за ці дні під час користування нашими послугами, якої інформації не вистачає, що могло бути краще. 

Дякуємо!:hugging:


41 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Laparka, на данный момент, при пополнения счета через сервисы “ПриватБанк”, могут наблюдаться задержки с зачислением средств. Рекомендуем, ожидать пополнение в течении 30 минут.
Приносим извинения, за временные неудобства :pray_tone2:

Рівень користувача 1

почему нельзя пополнить счёт, с карты приват деньги улетели, на счету номера 0, ни позвонить ни смс отправить - дурдом

  • даже в очередь с оператором уже не стать, все зайняте говорит и морозится на главное меню - фу короче, что не понедельник у них уже всё крашится, такая компания а работать так и не научились
Рівень користувача 1

почему нельзя пополнить счёт, с карты приват деньги улетели, на счету номера 0, ни позвонить ни смс отправить - дурдом

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BlackSkull66613666, ваше пожелание будет передано на рассмотрение в соответствующий отдел :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

З Київстар в мене немає жодних труднощів, користуюся тарифним пляном Максимальний Безлім, лише за 300₴ на місяць отримую Безлім в мережі найкращого оператора України, 300 хвилин на інших операторів України або за кордон, 300 смс, а вони часто стають в нагоді навіть у 2020 році, і головне- Безлім Мобільний інтернет і тепер без вкрай незручного обмеження на день, тепер маючи 40 Гб на місяць можна не обмежувати себе щодня, а таки бувають пікові дні, коли і 5 і 10 Гб можна використати. Дуже вдячний Київстар за якість без компромісів! 

Рівень користувача 1

Хотите быть полезными? Отмените "Политику справедливого использования мобильного интернета" и народ к вам потянется

Позначка +1

@Xomyak, згодом виявиться, що усунення проблеми неможливе завдяки Спільноті :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, дякую, що звернули нашу увагу на те, що проблема так і не була усунена. Повторно передала інформацію (скріншоти) спеціалістам. 

Рівень користувача 2
Позначка +1
Проблема з локалізацією. Зверніть увагу на форму створення таблиці

 

Проблему до сих пір не виправили (: Напевно не вистачає людей або часу )

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, передала інформацію на розглядання :nerd:

Позначка +1

@Xomyak, можна ще додати для користувачів мобільного зв’язку фунгкцію відображення витраченого обсягу хвилин для дзвінків на номери в мережі “Київстар” протягом поточного періоду дії тарифу. Навіть, дивлячись на те, що дзвінки по “Київстару” безлімітні, усе ж бувають випадки, коли ця інформація може бути корисна :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TaDesLok, дякую за пропозицію. Передала інформацію на розглядання :nerd:
Маю надію, що найближчим часом буде чим порадувати :wink:

Рівень користувача 4
Позначка +1

Можна було б додати для користувачів Домашнього інтернету фунгкцію відображення витраченого трафіку. Навіть, дивлячись на те, що домашній інет безлімітний, усе ж бувають випадки, коли ця інформація може бути корисна.
P.S. До речі, Київстар ще в 2011 обіцяв це, читав новину, але далі обіцянки справа не пішла. 
У більшості провайдерів можна дізнатися, навіть погодинно, скільки разів підключався до сессії, її тривалість, та затрачений трафік.

Позначка +1

@kikiwora, @Xomyak, цю ж проблему із даними я бачу вже давно, проте ще не наважувався викласти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, дякую. Передала дані.

Рівень користувача 8
Позначка +2
А це ще одна проблема з локалізацією, на цей раз замість української мови напис російською. Також було б добре кнопки дій розтягунти на усю форму, тобпо щоб кожна з них займала по половині, знаходячись на одному рівні, або хоча б рознести їх по різним краям форми, щоб користувач не виконав небажану дію ненавмисне​​​​​​

 

Рівень користувача 8
Позначка +2
Проблема з локалізацією. Зверніть увагу на форму створення таблиці

 

Позначка +1

@Xomyak, передавать замечания бесполезно. У вас работают живые люди, занятые над другими живыми людьми :grinning:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alexander1337, у нас только живые люди и работают :wink:

Такая ситуация связана с тем, что в контактный центр поступает большое количество обращений и образуется очередь. 
Но, спасибо, что обратили наше внимание на данную проблему. Я передала замечание на рассмотрение в соответствующий отдел. 

невозможно дозвониться операторам, вот какая проблема есть на постоянно основе. Вы вообще их убили что ли? У вас живые люди работают ещё?

Позначка +1

@Alena.Sliusar, ви мали наувазі, що можна писати вам в особисті повідомлення?

Рівень користувача 8
Позначка +3

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Я не користуюсь цим, там усе через одне місце завжди.
Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

І це вже не кажучи про функції, дизайн, час роботи від батареї, анімації, та підхід до продукту в цілому.
 

До того ж, це сайт, котрий повинней буди кросс-платформеним, інакше не було сенсу робити його сайтом.

Якщо у программерів Київстару руки із одного місця, то це надовго - увесь час що існує Спільнота в ній постійно якісь проблеми, мабуть студенти-індуси за копійки працюють

Коли в нас будет своя продуктова команда, я запрошу вас на співбесіду. Дякую за відгуки. Так, на жаль, дана платформа не ідеальна, це готове SaaS-рішення. Але повірте, я працюю над тим щоб все було зручно та просто. Дякую, що допомагаєте. 
У вас є моя адреса та ви можите писати особисто мені стосовно технічних багів, а не виносити все сюди. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, не думаю, что такая тема нужна :nerd:

Все же Сообщество создано не для флуда, а для общения на более “полезные” темы :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksei.Sivokhin, не соглашусь с вами, что передавать информацию инженерам - это бесполезное занятие. Если бы все так и было, у нас бы вообще ничего не работало :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, дякую вам за надану інформацію. Всі дані будуть передані для перевірки та поліпшення роботи сервісу. 

Відповісти