Важливо

Хочемо бути корисними. Допоможете?



Показати перший допис

41 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
А це ще одна проблема з локалізацією, на цей раз замість української мови напис російською. Також було б добре кнопки дій розтягунти на усю форму, тобпо щоб кожна з них займала по половині, знаходячись на одному рівні, або хоча б рознести їх по різним краям форми, щоб користувач не виконав небажану дію ненавмисне​​​​​​

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, дякую. Передала дані.

Позначка +1

@kikiwora, @Xomyak, цю ж проблему із даними я бачу вже давно, проте ще не наважувався викласти.

Рівень користувача 4
Позначка +1

Можна було б додати для користувачів Домашнього інтернету фунгкцію відображення витраченого трафіку. Навіть, дивлячись на те, що домашній інет безлімітний, усе ж бувають випадки, коли ця інформація може бути корисна.
P.S. До речі, Київстар ще в 2011 обіцяв це, читав новину, але далі обіцянки справа не пішла. 
У більшості провайдерів можна дізнатися, навіть погодинно, скільки разів підключався до сессії, її тривалість, та затрачений трафік.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TaDesLok, дякую за пропозицію. Передала інформацію на розглядання :nerd:
Маю надію, що найближчим часом буде чим порадувати :wink:

Позначка +1

@Xomyak, можна ще додати для користувачів мобільного зв’язку фунгкцію відображення витраченого обсягу хвилин для дзвінків на номери в мережі “Київстар” протягом поточного періоду дії тарифу. Навіть, дивлячись на те, що дзвінки по “Київстару” безлімітні, усе ж бувають випадки, коли ця інформація може бути корисна :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, передала інформацію на розглядання :nerd:

Рівень користувача 2
Позначка +1
Проблема з локалізацією. Зверніть увагу на форму створення таблиці

 

Проблему до сих пір не виправили (: Напевно не вистачає людей або часу )

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, дякую, що звернули нашу увагу на те, що проблема так і не була усунена. Повторно передала інформацію (скріншоти) спеціалістам. 

Позначка +1

@Xomyak, згодом виявиться, що усунення проблеми неможливе завдяки Спільноті :wink:

Рівень користувача 1

Хотите быть полезными? Отмените "Политику справедливого использования мобильного интернета" и народ к вам потянется

Рівень користувача 8
Позначка +1

З Київстар в мене немає жодних труднощів, користуюся тарифним пляном Максимальний Безлім, лише за 300₴ на місяць отримую Безлім в мережі найкращого оператора України, 300 хвилин на інших операторів України або за кордон, 300 смс, а вони часто стають в нагоді навіть у 2020 році, і головне- Безлім Мобільний інтернет і тепер без вкрай незручного обмеження на день, тепер маючи 40 Гб на місяць можна не обмежувати себе щодня, а таки бувають пікові дні, коли і 5 і 10 Гб можна використати. Дуже вдячний Київстар за якість без компромісів! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BlackSkull66613666, ваше пожелание будет передано на рассмотрение в соответствующий отдел :pencil2:

Рівень користувача 1

почему нельзя пополнить счёт, с карты приват деньги улетели, на счету номера 0, ни позвонить ни смс отправить - дурдом

Рівень користувача 1

почему нельзя пополнить счёт, с карты приват деньги улетели, на счету номера 0, ни позвонить ни смс отправить - дурдом

  • даже в очередь с оператором уже не стать, все зайняте говорит и морозится на главное меню - фу короче, что не понедельник у них уже всё крашится, такая компания а работать так и не научились
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Laparka, на данный момент, при пополнения счета через сервисы “ПриватБанк”, могут наблюдаться задержки с зачислением средств. Рекомендуем, ожидать пополнение в течении 30 минут.
Приносим извинения, за временные неудобства :pray_tone2:

Відповісти