Важливо

Хочемо бути корисними. Допоможете?


Рівень користувача 8
Позначка +3

#простозалишайтесявдома

 

Вже скористались Мій Київстар чи Doctor Online? Замовляли доставку у нашому інтернет-магазині?

Розкажіть у коментарях, з якими труднощами ви зіткнулись за ці дні під час користування нашими послугами, якої інформації не вистачає, що могло бути краще. 

Дякуємо!:hugging:


28 Відповідей

Рівень користувача 1

Доброго дня,Альона! Сьогодні з ранку в моєму телефоні ввімкнувся “аварійний” режим,в якому працює тільки виклик екстрених служб...Як переключити в нормальний режим?Гроші на рахунку є

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Volodymyr Chirko:thinking: пробували знайти інструкцію до вашого телефону в Інтернеті? 

Якщо перезагрузка не помагає тоді повний бек ап або йому кінець ((

Рівень користувача 3
Позначка

Щодо системи “Мій Київстар”. Там присутня пробема з перенаправленням на ПК. Перевірена на браузерах Firefox та Chrome. Після вводу логіну та паролю ось таке вікно випливає. І тільки якщо натиснути кнопку “перезавантажити сторінку”, то заходить до системи

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@TaDesLok, так, щойно протестувала, в мене теж така проблема. Зараз передам дані інженерам. Дякую вам :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@TaDesLok, так, щойно протестувала, в мене теж така проблема. Зараз передам дані інженерам. Дякую вам :hugging:

@Xomyak, да без полезно писать инженерам, я уже на протяжении трех-четырёх месяцев наблюдаю проблему, а она не пропадает. И не однократно заявлял.

Суть такая я ввожу логин, пароль. Все сбрасывается и повторно запрашивается и “танцы с бубном” повторяются. Вожу повторно и всё входит. :shrug_tone2:  ХЗ что случилось с входом.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Поле відповіді на Safari iOS на цьому форумі працює погано - важко встановити на нього фокус, схоже що висота самого поля вводу тексту менша за висоту рамки, а скрипт що відповідає за роботу цього поля завантажується із значною затримкою та не завжди відпрацьовує.
Раніше цього не було

Позначка +1

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сервіс повинен бути кросплатформенним. Інакше це просто несерйозно.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Я не користуюсь цим, там усе через одне місце завжди.
Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

І це вже не кажучи про функції, дизайн, час роботи від батареї, анімації, та підхід до продукту в цілому.
 

До того ж, це сайт, котрий повинней буди кросс-платформеним, інакше не було сенсу робити його сайтом.

Якщо у программерів Київстару руки із одного місця, то це надовго - увесь час що існує Спільнота в ній постійно якісь проблеми, мабуть студенти-індуси за копійки працюють

Позначка +1

@kikiwora, для мене Windows 7 - це лиш частково л*, де я не відчуваю жодної д* при написанні повідомлень у Спільноті. А для вас навіть 10-ка вважається л*?
 

Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

Це на Windows‘і?

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, для мене Windows 7 - це лиш частково лайно, де я не відчуваю жодної дупи при написанні повідомлень у Спільноті. А для вас навіть 10-ка вважається лайном?
 

Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

Це на Windows‘і?

Звісно що так, лише на цій системі можуть бути такі проблеми. Ви ж навіть оновлення не можете вимкнути або заборони автоматичне оновлення без редагування корпоративних політик, що не кожен користувач зробить.
7ка була найкращою. 10ка набагато гірша. Вона має занадто багато проблем щоб я їх перераховував, вона лише троки краща за 8ку.

Щодо проблем із полем відповіді - я вже давно не користувався форумом та не пам`ятаю усіх, але є багато проблем пов`язаних із комбінаціями клавіш або їх відстутністю, відступами, виділенням тексту. Наприклад, неможливо виділити “перетягування курсору” увесь текст, якщо в ньому є цитати.
Можете погратись із цим.
На тач-скрінах усе ще гірше.

А взагалі, це все вже оффтоп, бо тема не про Windows і не про браузери.

Позначка +1

@Aleksei.Sivokhin. а можно попросить уважаемую,  @Xomyak    ​​Сделать тему, предназначенную специально для флуда?​​​​​ :blush:

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Aleksei.Sivokhin. а можно попросить уважаемую,  @Xomyak    ​​Сделать тему, предназначенную специально для высеров Сивохина?​​​​​ :blush:

А ещё лучше забанить его и очистить сообщество раз и навсегда, раз до него никак не дойдёт в чём проблема 👌🏼😂

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також доповідаю про проблему, котру іноді можна зустріти у цій спільноті, а саме - те що в деяких темах при натисканні на лінку з каунтером непрочитаних повідомлень система видає internal error, хоча при переході до теми за посиланням по назві такої проблеми немає.
 


Також ця проблема проявляеться не завжди, але якщо ви потрапляєте на неї один раз, то можете відтворити цю помилку, повернувшись назад та знову перейшовши за посиланням, тобто це не разова помилка.

Також додам що при додаванні зображення у поле відповіді, це саме зображення неможливо перетягнути та вставити між параграфами тексту, лише перед початком текстового блока або після його кінця, що не зручно, хоча можливо додати зображення одразу поміж, якщо виставити курсор у потрібне місце до дії.

Також дуже важливим вважаю те, що набранний у полі відповіді текст не зберігається та не синхронізується між пристроями, що також незручно.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також ось вам демонстрація проблеми із ambiguos height, те про що я і казав - котресь із нещодавних змін призвело до такого незручного для користувачів багу.
Доречі у інших браузерах на iOS те ж саме, бо усі вони використовують спільний компонент WKWebView, тобто WebKit Safari.
 

Проблема із розміром тектового поля. Якщо користувач тапає не по верхній його частині, клавіатура не з`являеться. Також, плейсхолдер не виводиться
У дебагері видно що висота поля текстового вводу вираховується неправильно
Бачимо чому саме така проблема існує - бо виставлений height: auto

height:auto means, the element will have flexible height i.e. its height will depend upon the height of children elements of it
height:100% implies the element is going to have the 100% height of its parent container. 

У данному випадку розмір поля заданий таким чином через те що воно може бути більшим за viewport (доречи iframe це застарілий елемент), тобто для підтримки скроллінгу, але при цьому мінімальний розмір min-height заданий як 0%, що у купі з height: auto призводить до того що розмір залежить від розміру текстового поля, котрий за-умовчанням мінімальний - 1 строка.

Більше інформації не надаватиму, але виправити це необхідно.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, дякую вам за надану інформацію. Всі дані будуть передані для перевірки та поліпшення роботи сервісу. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Aleksei.Sivokhin, не соглашусь с вами, что передавать информацию инженерам - это бесполезное занятие. Если бы все так и было, у нас бы вообще ничего не работало :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +2

@VLAD.Z, не думаю, что такая тема нужна :nerd:

Все же Сообщество создано не для флуда, а для общения на более “полезные” темы :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +3

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Я не користуюсь цим, там усе через одне місце завжди.
Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

І це вже не кажучи про функції, дизайн, час роботи від батареї, анімації, та підхід до продукту в цілому.
 

До того ж, це сайт, котрий повинней буди кросс-платформеним, інакше не було сенсу робити його сайтом.

Якщо у программерів Київстару руки із одного місця, то це надовго - увесь час що існує Спільнота в ній постійно якісь проблеми, мабуть студенти-індуси за копійки працюють

Коли в нас будет своя продуктова команда, я запрошу вас на співбесіду. Дякую за відгуки. Так, на жаль, дана платформа не ідеальна, це готове SaaS-рішення. Але повірте, я працюю над тим щоб все було зручно та просто. Дякую, що допомагаєте. 
У вас є моя адреса та ви можите писати особисто мені стосовно технічних багів, а не виносити все сюди. 

Позначка +1

@Alena.Sliusar, ви мали наувазі, що можна писати вам в особисті повідомлення?

невозможно дозвониться операторам, вот какая проблема есть на постоянно основе. Вы вообще их убили что ли? У вас живые люди работают ещё?

Рівень користувача 8
Позначка +2

@alexander1337, у нас только живые люди и работают :wink:

Такая ситуация связана с тем, что в контактный центр поступает большое количество обращений и образуется очередь. 
Но, спасибо, что обратили наше внимание на данную проблему. Я передала замечание на рассмотрение в соответствующий отдел. 

Позначка +1

@Xomyak, передавать замечания бесполезно. У вас работают живые люди, занятые над другими живыми людьми :grinning:

Рівень користувача 8
Позначка +2
Проблема з локалізацією. Зверніть увагу на форму створення таблиці

 

Відповісти