Вирішено

Бонуси від Київстар / Бонуси за поповнення рахунку


Рівень користувача 8
Позначка +1
Купуйте вигідно! З 5 грудня 2017 до 31 січня 2018 придбайте будь-який смартфон в магазині Київстар або на shop.kyivstar.ua та отримайте 20% від вартості на мобільний рахунок.
Як отримати 20% на мобільний рахунок?
Придбайте смартфон в одному з магазинів Київстар або
в shop.kyivstar.ua
Вкажіть номер
телефону для нарахування
бонусів

Отримайте 20%
від вартості девайса
на мобільний рахунок
https://shop.kyivstar.ua/ua/special-offers/360.html
icon

Найкраща відповідь від Olga 3 січень 2018, 14:21

@Mavka1984 раді вітати у нашій спільноті!

Бонусні кошти можна використовувати на:

- абонплату за умовами тарифу - щомісячна / щоденна

- абонплату за умовами додаткових послуг

- користування послугою доступу до мобільного інтернету

- передзвони мені (819380ХХХХХХХХХ)

- оплата послуги «Ді-Джингл» - замовлення мелодії, продовження терміну дії мелодії, мелодія в подарунок, дзвінки на номер 465

- вихідні та переадресовані дзвінки на номери абонентів мережі фіксованого зв'язку, на номери абонентів мережі «Київстар» і на номери інших операторів мобільного зв'язку України

- оплату «Послуги роумінгу» і «Міжнародні дзвінки»

- оплата вартості послуг зв'язку після вичерпання нетарифікованих обсягів послуг за умовами тарифу, а саме:

- дзвінки

- відправка SMS / MMS

- доступ до мобільного інтернету



Бонусні кошти не використовуються для зміни тарифного плану.
Переглянути оригінал

238 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
реально круто і вигідно!
Рівень користувача 8
Позначка +1
І навіть з iPhone X повертає Київстар 20 % на рахунок!!!
Рівень користувача 2
Позначка
@Kaliniv D повністю погоджусь з вашою цитатою Дякую Київстар за чудові тарифні плани для простих абонентів та найякісніший в Україні 3G інтернет! Не жалію що перейшов на контракт
Рівень користувача 1
Здравствуйте!Я купила смартфон, мне вернули 20% Я их разбила на 2 номера. Хотела поменять тарифный план, но мне говорят что не достаточно средств. У меня бонусов 899 грн и меня уверяли,что за них я смогу все. Так в чем же дело?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Katya Первая абонентская плата снимается только с основного счета, а вот последующие могут быть оплачены и с бонусов.
Рівень користувача 1
Чому не оплачуеться зміна тарифного плану з бонусних коштів??? На бонусному рахунку 390 гр. ?????
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Bybo4ka, вітаю у нашій спільноті! 🙂
При зміні тарифу абонплата знімається з основго рахунку. Правила використання бонусів описані тут : https://kyivstar.ua/uk/povertayemo20
Мені наа телефон йшли бануси за купівлю телефону.Як я можу ними скористатись.Чи можу я за рахунок бонусів змінити тариф??
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Mavka1984 раді вітати у нашій спільноті!
Бонусні кошти можна використовувати на:
- абонплату за умовами тарифу - щомісячна / щоденна
- абонплату за умовами додаткових послуг
- користування послугою доступу до мобільного інтернету
- передзвони мені (819380ХХХХХХХХХ)
- оплата послуги «Ді-Джингл» - замовлення мелодії, продовження терміну дії мелодії, мелодія в подарунок, дзвінки на номер 465
- вихідні та переадресовані дзвінки на номери абонентів мережі фіксованого зв'язку, на номери абонентів мережі «Київстар» і на номери інших операторів мобільного зв'язку України
- оплату «Послуги роумінгу» і «Міжнародні дзвінки»
- оплата вартості послуг зв'язку після вичерпання нетарифікованих обсягів послуг за умовами тарифу, а саме:
- дзвінки
- відправка SMS / MMS
- доступ до мобільного інтернету

Бонусні кошти не використовуються для зміни тарифного плану.
Рівень користувача 1
Сьогодні подала заявку на зміну тарифного плану на «Безлім. Розмови +». За умовами, з рахунку відразу повинні списатися 45 грн. Маю на бонусному рахунку 400 грн, але на 477 повідомили, що необхідно поповнити основний рахунок для підключення нового тарифу. Чому цю послугу не можна оплатити бонусними коштами, якщо раніше у тарифі «Вільний смартфон регіон 2» оплати за рахунок здійснювалася бонусами?
Рівень користувача 8
Позначка +1
тому, що такі правила використання бонусів.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@goodgirl раді вітати у нашій спільноті!
Є різні бонусні кошти, за більшість з них можна сплатити абонентську плату по тарифу, додатковим послугам. Але з них не знімається перша абонентська плата, яка знімається при підключенні тарифу також в тих тарифах, де здійснюється позачергове її замовлення
Рівень користувача 1
Здравствуйте, приобрела телефон по акции 20% от стоимости на счёт. БОНУС начислили, более 200 грн. Пытаюсь сменить тарифный план с базового на Безлимитный соц. Сети (с 45 на 65 грн), пишет что недостаточно денег. Почему не могу закрыть этот переход с бонусного счета? Спасибо
Рівень користувача 8
Позначка +4
Первая абонентская плата при смене тарифа должна быть снята только с основного счета, последующие могут быть оплачены и с бонусов.
Рівень користувача 5
Позначка +1
Альо, Київстар! А де на сайті розміщена інформація про це? Чому в акції пишеться, що 20% від вартості смартфона повертається, але не пишеться, що повертаються у вигляді бонусів на бонусний рахунок, де діють деякі обмеження стосовно користування ним? 😎
Рівень користувача 8
Позначка +4
@KYIANYN https://kyivstar.ua/uk/povertayemo20
тут разве не все указано?
Рівень користувача 5
Позначка +1
Треба писати конкретно - повертаємо 20% на БОНУСНИЙ мобільний рахунок, чи не так?
Рівень користувача 5
Позначка +1
Stas,за Вашою зсилкою інформація - "Бонусні кошти будуть використовуватися першочергово.", а Ви повідомляєте, що "Первая абонентская плата при смене тарифа должна быть снята только с основного счета". То хто забув щось повідомити?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@KYIANYN там не только это указано.
Рівень користувача 5
Позначка +1
Ми говоримо про абонплату, чи не так? Чи, може, перехід з тарифного плану меншої вартості на більшу вартість - платний? 😎 Тоді Київстару - респект! 😉 Є що відповісти?

Цитую: "Отримані бонуси можна використати на абонплату, дзвінки та SMS, мобільний інтернет, дзвінки за кордон, роумінг тощо. Бонусні кошти будуть використовуватися першочергово.

Бонусні кошти не можна використовувати на такі послуги: переказ коштів, контент-послуги, «Заміна SIM-картки зі збереженням номера» та заміну тарифного плану. Плата за ці послуги знімається з основного рахунку."
Рівень користувача 6
Позначка +1
@KYIANYN, інформація про використання бонусів розміщена на сайті https://kyivstar.ua/uk/povertayemo20
Рівень користувача 5
Позначка +1
https://kyivstar.ua/uk/povertayemo20 І де там написано, що перша абонплата знімається з ОСНОВНОГО мобільного рахунку, а не з БОНУСНОГО?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@KYIANYN, при підключенні будь-яких тарифів чи послуг перша абонплата знімається з основного рахунку.
Рівень користувача 5
Позначка +1
Повторюю питання: ДЕ це написано?
Рівень користувача 1
Повторюю питання: ДЕ це написано? У роздiлi "Повнi умови" пункт 3.1.1

Відповісти