Вирішено

Активація програми "iMessage"


Не можу активувати iMessage на iPhone SE.

icon

Найкраща відповідь від Stas 21 жовтень 2018, 11:46

@kostkovalenko2, для активації, наскільки я пам’ятаю, відправляється повідомлення на номер Великобританії. Вартість такого повідомлення 2,20 грн. Перевіряли рахунок? Коштів достатньо? 

Переглянути оригінал

212 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sopilka03, дякую вам за зворотний зв’язок :hugging:
Це дуже важлива інформація, і впевнена, вона багатьом знадобиться. 

@Sopilka03:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цим питанням безпосередньо до оператора? Які отримали рекомендації?

Звертався, двічі. Обіцяли, що звяжеться технічна служба і тиша. Натомість проблему вирішив сам. А можливо це був глюк пов’язаний з мережею. Сьогодні вранці зайшов у властивості епл айді і до існуючого київстарного номеру, повторно додав номер. Вийшло так, що у властивостях айді відображалося два ! однакових номери телефону. Після цього відімкнув аймесидж і фейсбук. Перезавантажив телефон. Далі влючив аймесидж і фейс тайм. зайшов у властивості стільнику і побачив, що номер телефону есімки уже відображається! Побачив також, що відправилася смска з активацією. Через кілька хвилин аймесидж активувався. Повторно зайшов у властивості епл айді і видалив один із двох номерів, який не був активний. Зараз наче все відображається коректно.
Але повторюю, оператори не звонили по цьому кейсу. Дивно)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sopilka03:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цим питанням безпосередньо до оператора? Які отримали рекомендації?

Не можу активувати imessage на esim. У розділі “стільникові дані” не показує мій номер. Два дні поспіль відправлялася смска за кордон, а від суботи не відправляється смска і активувати аймесидж не можу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@easymoneysniper, в цій ситуації я би запропонувала вам звернутись повторно до оператора і наполягати на реєстрації технічної заявки. 

@olena_pono4, будь ласка, звертайтесь :blush:

добрый день!

я абонент киевстар уже несколько лет, не переходил с другой сети.

не могу активировать imessage(

обращался в поддержку, там сказали, что проблема на стороне Apple. Возможно владеете какой-то информацией по проблеме для постоянных абонентов, которые не переходили с других сетей?

симку проверил на другом айфоне, не активируется так же(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@olena_pono4, будь ласка, звертайтесь :blush:

Та в відправлених смс-повідомленнях нічого немає, ні першого,  ані другого. Мабуть , це і є активація. Тільки чомусь за гроші))

Що він россійський - сама додумала, - але в мене там нікого немає  и було це в день, коли засвітило віконце активації iMessage .

Мабуть, тепер відправляє на росію(

Дякую за відповідь,  бо я було вже вирішила, що хтось причіпивсь до мойого номеру, якісь аферисти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@olena_pono4, як вірно відмітив @Kimeri 1-е SMS - це активація програми iMessage (вище в темі є багато інформації з цього приводу).

Що стосується другого повідомлення, відправка була на закордонний номер (+7 - це код Росії). 

Айфон 8+

Рівень користувача 8
Позначка +5

@olena_pono4:thinking: яка у вас модель телефону?

Рівень користувача 8
Позначка +1

1е СМС отправляет Ваш телефон при регистрации.

2е в Россию может какое то приложение стоит. 

Проверяйте настройки своего телефона

 

Рівень користувача 1
Позначка

@vzagor, :thinking: потім поділитесь з нами, чи вдалось вирішити проблему?

Конечно! Я пообщалась со старшим представителем Apple по поводу проблемы, проделала весь траблшуттинг от них (мне даже звонили они - вот это уровень сервиса!). Потом позвонила снова в Киевстар, все объяснила и вот жду, пройдет ли списание денег со счета за отправку сообщения-ключа (у меня так и не списывались деньги).

буду держать в курсе событий. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vzagor, :thinking: потім поділитесь з нами, чи вдалось вирішити проблему?

Рівень користувача 1
Позначка

@KurwaMatj Та блин перешла на киев по MNP и не активируется iMessage. Уже несколько раз в течение пары дней ре-активировала Apple ID, получаю смс от эпла с кодом, ввожу. Apple ID подтвержден, iMessage ждет активации, а потом сбой;( на счету есть деньги. Шо заересь, ну;(

Ааа, є такий косяк((
Телефонуйте на 466, чим більше буде заявок, тим скоріше щось з цим зроблять.

Спасяб

будем надеяться, что когда-то таки решат эту фигню((

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj Та блин перешла на киев по MNP и не активируется iMessage. Уже несколько раз в течение пары дней ре-активировала Apple ID, получаю смс от эпла с кодом, ввожу. Apple ID подтвержден, iMessage ждет активации, а потом сбой;( на счету есть деньги. Шо заересь, ну;(

Ааа, є такий косяк((
Телефонуйте на 466, чим більше буде заявок, тим скоріше щось з цим зроблять.

Рівень користувача 1
Позначка

@KurwaMatj мне денег не жалко, я хочу таки активацию :D

Рівень користувача 1
Позначка

@KurwaMatj Та блин перешла на киев по MNP и не активируется iMessage. Уже несколько раз в течение пары дней ре-активировала Apple ID, получаю смс от эпла с кодом, ввожу. Apple ID подтвержден, iMessage ждет активации, а потом сбой;( на счету есть деньги. Шо заересь, ну;(

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вот у меня при переходе с лайфа на киев такая же ересь! А операторы поддержки вашей либо в принципе не шарят, о чем я говорю, либо говорят, что вы не причем.

что блин делать?? Гоните что ли?

Яка єресь трапилась у вас?)

Рівень користувача 1
Позначка

Вот у меня при переходе с лайфа на киев такая же ересь! А операторы поддержки вашей либо в принципе не шарят, о чем я говорю, либо говорят, что вы не причем.

что блин делать?? Гоните что ли?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivan02, на жаль, Спільнота не є підтримкою. Це всього лише форум, де такі ж користувачі як і ви, допомагають у вирішенні питань загального характеру.

Будь ласка, не ображайтесь на @KurwaMatj. Впевнена, він не хотів вас образити :innocent:

Що стосується вашого питання, ви можете побачити номер через систему «Мій Київстар», розділ "Витрати і платежі" - "Деталізація витрат". 
Надана така рекомендація не тому, що я не хочу вам допомогти, а тому що у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази. 

Також ви можете додатково ознайомитись з інформацією і досвідом наших користувачів в цій темі.

То ви не тільки  злодії,що крадуть гроші,а ще й хами неабиякі!

Рівень користувача 8
Позначка +1

А ви розберіться у моєму випадку,і зрозуєте що у вашій команії крадуть гроші з рахунків!Якщо потрібно номер телефону  я можу надати!

Ні не треба номера, краще йдіть в суд)

А ви розберіться у моєму випадку,і зрозуєте що у вашій команії крадуть гроші з рахунків!Якщо потрібно номер телефону  я можу надати!

Відповісти