Вирішено

Активація програми "iMessage"



Показати перший допис

227 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Skoefield:hushed:
В мене буде до вас прохання. Будь ласка, напишіть в цій темі відповідь, яку отримаєте від інженерів Apple. 

До гадалки не ходи, скажуть що проблема з боку оператора.

Рівень користувача 2
Сегодня получил сообщение. Радует что признали что проблема у Киевстар

«Уважаемый абонент! Сейчас действительно наблюдаются сложности с активацией сервиса iMessage. Ориентировочный срок решения вопроса 19.07.2019 до 18:00, по решению вопроса, Вы получите сообщение. Извините за неудобства. С уважением, Киевстар»

А гроші за невдалі активації поверне хто? В мене вже з'їло 66 гривні!
Рівень користувача 8
Позначка +2

Досі в процесі вирішення. Яка буде Ваша рекомендація? Повернутися назад до ТриМоб через mnp? :-)

До будь-якого оператора окрім Київстар - у всіх працюватиме.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@zemlanin:worried:
К сожалению, не в моих силах повлиять на ситуацию. У меня попросту нет доступа к абонентской базе для регистрации заявки. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

Они всегда так делают. Проще свалить все на других, а не решать проблемы
Проблема с номером автоответчика до сих по решена, как и проблема с неработающими MMS.
“У них все работает”, а по факту, ничего подобного - все на оборот.

Та в відправлених смс-повідомленнях нічого немає, ні першого,  ані другого. Мабуть , це і є активація. Тільки чомусь за гроші))

Що він россійський - сама додумала, - але в мене там нікого немає  и було це в день, коли засвітило віконце активації iMessage .

Мабуть, тепер відправляє на росію(

Дякую за відповідь,  бо я було вже вирішила, що хтось причіпивсь до мойого номеру, якісь аферисти.

@olena_pono4, будь ласка, звертайтесь :blush:

добрый день!

я абонент киевстар уже несколько лет, не переходил с другой сети.

не могу активировать imessage(

обращался в поддержку, там сказали, что проблема на стороне Apple. Возможно владеете какой-то информацией по проблеме для постоянных абонентов, которые не переходили с других сетей?

симку проверил на другом айфоне, не активируется так же(

Рівень користувача 1

Так

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Olvoy, ситуація спостерігається тільки на номерах, котрі мігрували в мережу "Київстар" з іншого мобільного оператора 😥

Про ситуацію відомо, технічний відділ робить все можливе для усунення проблеми.

... А гроші за невдалі активації поверне хто? В мене вже з'їло 66 гривні!
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, щоби консультант залишив запит на можливість повернення коштів.
Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Грошей на рахунку скільки?
Номер не був перенесений від іншого оператора?

Рівень користувача 2
@Olvoy, ситуація спостерігається тільки на номерах, котрі мігрували в мережу "Київстар" з іншого мобільного оператора 😥


Про ситуацію відомо, технічний відділ робить все можливе для усунення проблеми.


... А гроші за невдалі активації поверне хто? В мене вже з'їло 66 гривні!Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, щоби консультант залишив запит на можливість повернення коштів.

Та грець з тими грошима, буду радий, якщо Київстар почне поводитись з клієнтами як з людьми. Ми вже двічі зверталися через чат, але просто переводять стрілки на технічні проблеми з телефоном. І аргументи, що з іншими картами працює, телефон замінили, але заміна телефону не допомогла -не чують взагалі. Це шалена некомпетентність працівників. Буду міняти сім карту знову, може якась запрацює. Наразі вирішили проблему обнуленням балансу на рахунку щоб не крали гроші. Поповнюємо лише на 10 гривень коли робимо заміну сім карти, щоб перевірити чи активується iMessage. У нарахуваннях в особистому кабінеті ці активаційні смс відображуються, як підключення до інтернету і причину зняття коштів абонент має шукати сам - Київстар не бажає допомогти, хоча оператор бачить, на відміну від абонента, ці нарахуваня як смс, а не інтернет підключення. Ось вирізка з діалогу моєї дружини з оператором в чаті:

05.07.2019
Оператор
Відправлення повідомлення пов'язано виключно з функціями мобільного апарату. Відповідно,
якщо самостійно вирішити питання не вдається рекомендую
звернутись до спеціаліста з
мобільних пристроїв.
16:54
Анастасія
Але з телефону не відіслано жодної смс. На скріншоті
видно, що знято 2,2 грн за мобільний інтернет за
0 Мб. Що за нісенітниця?
17:00
Оператор
У Вас кошти за інтернет не були зняті. Причина списань була вище в діалозі, а також
рекомендації, як з'ясувати інформацію, скористайтесь ними, будь ласка.
17:01
Анастасія
Ви знущаєтесь? 17:01
Оператор
Шкода, що у Ви дійшли таких висновків. 17:01
Анастасія
Я ввімкнула мобільні дані і відразу знялися кошти. До чого тут смс? 17:02
Оператор
Кошти були зняті саме за відправлення повідомлення. 17:02
Анастасія
Параметри телефону обнулені. Я не надсилала жодних смс!!! 17:02
Анастасія
Я можу знову зараз вимкнути wifi і подивіться самі, що проблема у вас. 17:03
Оператор
Зверніть увагу на інформацію вище в діалозі стосовно рекомендацій. Необхідно звернутись до
спеціаліста з мобільних пристроїв з даним питанням.
17:03
Анастасія
З телефоном все гаразд, перевірено спеціалістом. 17:03
Оператор
Вважаю, що дане питання ми обговорили в повній мірі, розмова набуває циклічний характер. У
разі, якщо додаткових питань у Вас не залишилося, буду змушена перервати наш діалог.
17:03
Анастасія
До переходу на Київстар проблем не було проблеми
виникають лише у вашій мережі! 17:04
Оператор
На ці питання вам вже неодноразово були надані відповіді. Бачу, що додаткових питань у вас
немає. Коли з’являться, звертайтеся, будемо раді на них відповісти. На все добре.
Рівень користувача 8
Позначка +1

Так

списання грошей за смс на номер Британії відбулося? 

Рівень користувача 1
Позначка

Вот у меня при переходе с лайфа на киев такая же ересь! А операторы поддержки вашей либо в принципе не шарят, о чем я говорю, либо говорят, что вы не причем.

что блин делать?? Гоните что ли?

Вопрос как быть с  iMessage после переноса номера. Сам iMessage работает нормально, но есть активный номер самой симки и сообщение немного настораживает. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вот у меня при переходе с лайфа на киев такая же ересь! А операторы поддержки вашей либо в принципе не шарят, о чем я говорю, либо говорят, что вы не причем.

что блин делать?? Гоните что ли?

Яка єресь трапилась у вас?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@guga:thinking: передала вопрос ответственным специалистам. Как только получу ответ, напишу. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

То що вирішили? Якщо не зможете вирішити можу допомогти, щоб підключився iMessage, це вкрай зручна функція. 

Рівень користувача 1
Позначка

@KurwaMatj Та блин перешла на киев по MNP и не активируется iMessage. Уже несколько раз в течение пары дней ре-активировала Apple ID, получаю смс от эпла с кодом, ввожу. Apple ID подтвержден, iMessage ждет активации, а потом сбой;( на счету есть деньги. Шо заересь, ну;(

Рівень користувача 2
Позначка

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

То що вирішили? Якщо не зможете вирішити можу допомогти, щоб підключився iMessage, це вкрай зручна функція. 

Досі в процесі вирішення. Яка буде Ваша рекомендація? Повернутися назад до ТриМоб через mnp? :-)

Рівень користувача 1
Позначка

@KurwaMatj мне денег не жалко, я хочу таки активацию :D

Рівень користувача 6
Позначка

@Oleksandr Lenkevych, інформація по масовим складнощам з активацією iMessage на iPhone не  надходила з тех.відділу.

Якщо ви звертались до контакт-центру “Київстар”,оператор перевірив по номеру інформацію і підказав, що обмежень немає, то раджу дійсно спробувати замінити SIM-картку для перевірки ситуації. 

Рівень користувача 1
Позначка

Перед тем, как писать в поддержку, в очередной раз попробовал активировать номер в iMessage. Но на этот раз удалось 🥳

Не знаю, где, что и благодаря кому поменялось, но спасибо за ответы @Xomyak ☺️ 

Сколько смс/денег ушло?

Рівень користувача 1
Позначка

@KurwaMatj Та блин перешла на киев по MNP и не активируется iMessage. Уже несколько раз в течение пары дней ре-активировала Apple ID, получаю смс от эпла с кодом, ввожу. Apple ID подтвержден, iMessage ждет активации, а потом сбой;( на счету есть деньги. Шо заересь, ну;(

Ааа, є такий косяк((
Телефонуйте на 466, чим більше буде заявок, тим скоріше щось з цим зроблять.

Спасяб

будем надеяться, что когда-то таки решат эту фигню((

Рівень користувача 1

Добрий день всім.

В мене та сама проблема. Не проходить активація, гроші зняли((((

Рівень користувача 8
Позначка +1

На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, гребанные мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!

 

Підозрюю що у вас Айфон. Почитайте уважно інструкцію до вашого телефону і виписку вашого рахунку, і погугліть трішки запитом “активація iMessage FaceTime”.

Відповісти