Вирішено

Активація програми "iMessage"



Показати перший допис

236 Відповідей

Рівень користувача 1

Після того як служба техпідтримки проігнорила мою проблему, і просто покинули чат, я вирішив проблему просто змінивши оператора зв’язку на Vodafone.

Після чого iMessage активувався відразу.

Що і потрібно було доказати, проблема як вияснилось була все ж таки не в мені і не в телефоні.

Скріншоти підтвердження прикріпляю.

Ось і техпідтримка.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Milton, мені шкода, що вирішення проблеми завершилось зміною оператора :sweat:
Так, тема є, але технічна підтримка, на жаль, не зобов’язана читати звернення абонентів Спільноти (я думаю, ви розумієте чому). Інженери займаються розгляданням тільки тих технічних заявок, котрі реєструють оператори. 

Якщо ви звертались і отримали відповідь, що зі сторони Компанії ніяких обмежень немає, і повернути кошти неможливо, на жаль, модератор Спільноти ніяк вплинути на це рішення не зможе….

Вопрос как быть с  iMessage после переноса номера. Сам iMessage работает нормально, но есть активный номер самой симки и сообщение немного настораживает. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@guga:thinking: передала вопрос ответственным специалистам. Как только получу ответ, напишу. 

Рівень користувача 2
Позначка

Ну вот! Как говорится «никогда такого не было и вот опять!» iMessage после переустановки ios шлет смски по 10 грн и не активируется. Номер перенесенный по mnp. А сделали бы esim то вообще красота наступила бы. 

Добрый день! Не могу настроить imessage. Не подключается номер. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

10₴ на счету есть?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день! Не могу настроить imessage. Не подключается номер. 

скільки на рахунку? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NikaBabariko, программа активируется при помощи отправки SMS на номер Великобритании. На счету достаточно средств (10 грн.) для оплаты пакета SMS за границу?

Рівень користувача 2
Позначка

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Primara, держите в курсе развития ситуации :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

То що вирішили? Якщо не зможете вирішити можу допомогти, щоб підключився iMessage, це вкрай зручна функція. 

Рівень користувача 2
Позначка

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

То що вирішили? Якщо не зможете вирішити можу допомогти, щоб підключився iMessage, це вкрай зручна функція. 

Досі в процесі вирішення. Яка буде Ваша рекомендація? Повернутися назад до ТриМоб через mnp? :-)

Рівень користувача 1

Я з цим питання конкретно запарився. Три рази звертався в підтримку Apple. Мав два телефонні дзвінки від головного менеджера підтримки. З їхньої сторони ми зробили запит в інженерний відділ з цією проблемою. Чекаю що вони скажуть.

З підтримкою Київстар все простіше )) У нас все окей пишіть в Apple. Ну класно) Я вже подумав, а чи варто було змінювати оператора. Проблема поки що в підвішеному стані, хто точно винуватий в цьому не зрозуміло.

Наче і дрібниця, але напрягає. Київстар ви наступні після Яблук…

 

P.S. І тут виникає питання а чи вирішить eSim цю проблему?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Skoefield:hushed:
В мене буде до вас прохання. Будь ласка, напишіть в цій темі відповідь, яку отримаєте від інженерів Apple. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Я з цим питання конкретно запарився. Три рази звертався в підтримку Apple. Мав два телефонні дзвінки від головного менеджера підтримки. З їхньої сторони ми зробили запит в інженерний відділ з цією проблемою. Чекаю що вони скажуть.

З підтримкою Київстар все простіше )) У нас все окей пишіть в Apple. Ну класно) Я вже подумав, а чи варто було змінювати оператора. Проблема поки що в підвішеному стані, хто точно винуватий в цьому не зрозуміло.

Наче і дрібниця, але напрягає. Київстар ви наступні після Яблук…

 

P.S. І тут виникає питання а чи вирішить eSim цю проблему?

Навряд чи eSIM вирішить цю проблему, бо вона не в SIM а в маршрутизації повідомлень.
Аналогічно, вам можуть не приходити повідомлення з деяких номерів.

Це проблема з боку Київстара, котру вони, як завжди, не визнають.
Бо компанія не має бажання вирішувати проблеми своїх абонентів, нажаль.

Apple нічого не зроблять тут, бо SMS активації не проходять.
Проблема вирішується переходом до іншого оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Skoefield:hushed:
В мене буде до вас прохання. Будь ласка, напишіть в цій темі відповідь, яку отримаєте від інженерів Apple. 

До гадалки не ходи, скажуть що проблема з боку оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Досі в процесі вирішення. Яка буде Ваша рекомендація? Повернутися назад до ТриМоб через mnp? :-)

До будь-якого оператора окрім Київстар - у всіх працюватиме.

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Primara, уточните, пожалуйста, уже обращались по данному вопросу к оператору? Были получены рекомендации?

Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут

Они всегда так делают. Проще свалить все на других, а не решать проблемы
Проблема с номером автоответчика до сих по решена, как и проблема с неработающими MMS.
“У них все работает”, а по факту, ничего подобного - все на оборот.

Позначка

На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!

Рівень користувача 8
Позначка +1

На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, гребанные мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!

 

Підозрюю що у вас Айфон. Почитайте уважно інструкцію до вашого телефону і виписку вашого рахунку, і погугліть трішки запитом “активація iMessage FaceTime”.

Позначка

На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, гребанные мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!

 

Підозрюю що у вас Айфон. Почитайте уважно інструкцію до вашого телефону і виписку вашого рахунку, і погугліть трішки запитом “активація iMessage FaceTime”.

Я не пользуюсь фейстаймом, только соц сети

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не пользуюсь фейстаймом, только соц сети

Ви і газом можете не користуватись, але за доставку тре платити))

Позначка

Я не пользуюсь фейстаймом, только соц сети

Ви і газом можете не користуватись, але за доставку тре платити))

Раньше таких проблем не было, или это такое нововведение?! Последние месяцев 5-6 такие проблемы и через раз, когда захотелось - сняли 

Відповісти