Не можу активувати iMessage на iPhone SE.
Найкраща відповідь від Stas
Переглянути оригіналНе можу активувати iMessage на iPhone SE.
Найкраща відповідь від Stas
Переглянути оригіналПісля того як служба техпідтримки проігнорила мою проблему, і просто покинули чат, я вирішив проблему просто змінивши оператора зв’язку на Vodafone.
Після чого iMessage активувався відразу.
Що і потрібно було доказати, проблема як вияснилось була все ж таки не в мені і не в телефоні.
Скріншоти підтвердження прикріпляю.
Ось і техпідтримка.
Так, тема є, але технічна підтримка, на жаль, не зобов’язана читати звернення абонентів Спільноти (я думаю, ви розумієте чому). Інженери займаються розгляданням тільки тих технічних заявок, котрі реєструють оператори.
Якщо ви звертались і отримали відповідь, що зі сторони Компанії ніяких обмежень немає, і повернути кошти неможливо, на жаль, модератор Спільноти ніяк вплинути на це рішення не зможе….
Вопрос как быть с iMessage после переноса номера. Сам iMessage работает нормально, но есть активный номер самой симки и сообщение немного настораживает.
передала вопрос ответственным специалистам. Как только получу ответ, напишу.
Ну вот! Как говорится «никогда такого не было и вот опять!» iMessage после переустановки ios шлет смски по 10 грн и не активируется. Номер перенесенный по mnp. А сделали бы esim то вообще красота наступила бы.
Добрый день! Не могу настроить imessage. Не подключается номер.
скільки на рахунку?
Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут
Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут
То що вирішили? Якщо не зможете вирішити можу допомогти, щоб підключився iMessage, це вкрай зручна функція.
Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут
То що вирішили? Якщо не зможете вирішити можу допомогти, щоб підключився iMessage, це вкрай зручна функція.
Досі в процесі вирішення. Яка буде Ваша рекомендація? Повернутися назад до ТриМоб через mnp? :-)
Я з цим питання конкретно запарився. Три рази звертався в підтримку Apple. Мав два телефонні дзвінки від головного менеджера підтримки. З їхньої сторони ми зробили запит в інженерний відділ з цією проблемою. Чекаю що вони скажуть.
З підтримкою Київстар все простіше )) У нас все окей пишіть в Apple. Ну класно) Я вже подумав, а чи варто було змінювати оператора. Проблема поки що в підвішеному стані, хто точно винуватий в цьому не зрозуміло.
Наче і дрібниця, але напрягає. Київстар ви наступні після Яблук…
P.S. І тут виникає питання а чи вирішить eSim цю проблему?
В мене буде до вас прохання. Будь ласка, напишіть в цій темі відповідь, яку отримаєте від інженерів Apple.
Я з цим питання конкретно запарився. Три рази звертався в підтримку Apple. Мав два телефонні дзвінки від головного менеджера підтримки. З їхньої сторони ми зробили запит в інженерний відділ з цією проблемою. Чекаю що вони скажуть.
З підтримкою Київстар все простіше )) У нас все окей пишіть в Apple. Ну класно) Я вже подумав, а чи варто було змінювати оператора. Проблема поки що в підвішеному стані, хто точно винуватий в цьому не зрозуміло.
Наче і дрібниця, але напрягає. Київстар ви наступні після Яблук…
P.S. І тут виникає питання а чи вирішить eSim цю проблему?
Навряд чи eSIM вирішить цю проблему, бо вона не в SIM а в маршрутизації повідомлень.
Аналогічно, вам можуть не приходити повідомлення з деяких номерів.
Це проблема з боку Київстара, котру вони, як завжди, не визнають.
Бо компанія не має бажання вирішувати проблеми своїх абонентів, нажаль.
Apple нічого не зроблять тут, бо SMS активації не проходять.
Проблема вирішується переходом до іншого оператора.
В мене буде до вас прохання. Будь ласка, напишіть в цій темі відповідь, яку отримаєте від інженерів Apple.
До гадалки не ходи, скажуть що проблема з боку оператора.
Досі в процесі вирішення. Яка буде Ваша рекомендація? Повернутися назад до ТриМоб через mnp? :-)
До будь-якого оператора окрім Київстар - у всіх працюватиме.
Ну конечно обращался. Сначала оператор начал было стартовать мол обращайтесь в Эппл, на что было вежливо послан. Затем отписались что мол все работает. Обратился повторно - отзвонились, с пониманием в голосе выслушали, обещали разобраться. Ну собственно, как и в предыдущий раз когда эта проблема всплыла впервые. Надеюсь и в этот раз деньги за списанные “в холостую” международные смски вернут
Они всегда так делают. Проще свалить все на других, а не решать проблемы
Проблема с номером автоответчика до сих по решена, как и проблема с неработающими MMS.
“У них все работает”, а по факту, ничего подобного - все на оборот.
На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!
На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, гребанные мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!
Підозрюю що у вас Айфон. Почитайте уважно інструкцію до вашого телефону і виписку вашого рахунку, і погугліть трішки запитом “активація iMessage FaceTime”.
На каком основании с моего счёта сняли 10 гривен? Никаких смс/ммс я не отсылала, не пользуюсь этим. Ситуация повторяется не первый раз, гребанные мошенники, которые тянут деньги с пустого места, причём качество связи на худшем уровне!
Підозрюю що у вас Айфон. Почитайте уважно інструкцію до вашого телефону і виписку вашого рахунку, і погугліть трішки запитом “активація iMessage FaceTime”.
Я не пользуюсь фейстаймом, только соц сети
Я не пользуюсь фейстаймом, только соц сети
Ви і газом можете не користуватись, але за доставку тре платити))
Я не пользуюсь фейстаймом, только соц сети
Ви і газом можете не користуватись, але за доставку тре платити))
Раньше таких проблем не было, или это такое нововведение?! Последние месяцев 5-6 такие проблемы и через раз, когда захотелось - сняли
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.