Не можу активувати iMessage на iPhone SE.
Найкраща відповідь від Stas
Переглянути оригіналНе можу активувати iMessage на iPhone SE.
Найкраща відповідь від Stas
Переглянути оригіналЯк ви вважаєте, це нормально, коли людина купує новий смартфон, або міняє місцями сім карту, і в цей момент її обдирають на 10 грн??
Ні для кого не таємниця, що при активації сервісу iMessage ваш смартфон відправляє смс (у Великобританію здається) для активаціі.
Так ось, після нещодавнього «покращення», під виглядом турботи за користувачем, чи ще якоїсь дурниці, компанія змінила тарифікацію смс за кордон з 2.20грн/шт до 10грн/пакет.
Нащо мені всучили цей пакет, який мені взагалі не потрібен? Справа не в грошах, а в відношенні. У водафон смс коштує 50 копійок, у лайф близько 3 гривень. Київстар чудово знає, що окрім активації iMessage (або інших сервісів), міжнародними смс майже не користуються, і нахабно здирає з клієнтів кошти. Ганьба вам.
За 10 грн отримуєте пакет смс.
За 10 грн отримуєте пакет смс.
Дякую, що продублювали це…
Компанія Київстар, усвідомлюючи, що відправкою міжнародних смс користуються в більшості випадків для активації таких сервісів як iMessage, нахабно і підло намагається на цьому заробити. Ви вважаєте що це нормально?
Якщо наприклад людині треба декілька разів на тиждень замінювати сім карти, кожного разу платити за це 10 гривень. Або якщо я купую новий телефон, вставляю сім Київстар, і автоматично здирають з мене 10 гривень. Невже це гідно, для такої компанії заробляти таким здирництвом?
P.S. Ні, справа не в 10 грн. Вистачило на смартфон, вистачить і на смс. Справа саме у підході компанії до абонента. Дуже прикро.
После активации iMessage пришло сообщение: Вам надано пакет 10SMS для відправки за кордон за 10 грн
связавшись с оператором сказали что Оператор видит это сообщения (iMessage) как сообщения за рубеж
p.s. Ранее пользовался без оплаты и проблем данной функцией на предоплаченой связи
После активации iMessage пришло сообщение: Вам надано пакет 10SMS для відправки за кордон за 10 грн
связавшись с оператором сказали что Оператор видит это сообщения (iMessage) как сообщения за рубеж
как решить данную ситуацию?
p.s. Ранее пользовался без оплаты и проблем данной функцией на предоплаченой связи
Активация всегда тарифицировалась как смс заграницу. Только раньше это стоило в районе 2-3 грн, а сейчас же всовывают пакет за 10 грн.
После активации iMessage пришло сообщение: Вам надано пакет 10SMS для відправки за кордон за 10 грн
связавшись с оператором сказали что Оператор видит это сообщения (iMessage) как сообщения за рубеж
как решить данную ситуацию?
p.s. Ранее пользовался без оплаты и проблем данной функцией на предоплаченой связи
Активация всегда тарифицировалась как смс заграницу. Только раньше это стоило в районе 2-3 грн, а сейчас же всовывают пакет за 10 грн.
Да, но я так понял теперь каждый день по 10 грн будет сниматься, если буду отправлять iMessage?!
После активации iMessage пришло сообщение: Вам надано пакет 10SMS для відправки за кордон за 10 грн
связавшись с оператором сказали что Оператор видит это сообщения (iMessage) как сообщения за рубеж
как решить данную ситуацию?
p.s. Ранее пользовался без оплаты и проблем данной функцией на предоплаченой связи
Активация всегда тарифицировалась как смс заграницу. Только раньше это стоило в районе 2-3 грн, а сейчас же всовывают пакет за 10 грн.
Да, но я так понял теперь каждый день по 10 грн будет сниматься, если буду отправлять iMessage?!
Нет, только при активации (новый телефон, или вытаскивали сим карту)
Це ви (компанія Київстар) склали про себе таку думку нав`язуючи користувачам пакети по 10SMS із котрих вони 99.9% усього часу використають лише одне - для активації.
Дуже добре замість 2.20 (що вже нахабно, бо активація iMessage раніше була безкоштовною і я це пам`ятаю), берете аж 10₴.
Або додайте такий пакет у тариф. А то 300 SMS в тарифах є, а витрачати їх реально нема куди - продаєте користувачам непотріб, при тому ще й нав`язуєте, бо відмовитись від ньго немає можливості.
После активации iMessage пришло сообщение: Вам надано пакет 10SMS для відправки за кордон за 10 грн
связавшись с оператором сказали что Оператор видит это сообщения (iMessage) как сообщения за рубеж
как решить данную ситуацию?
p.s. Ранее пользовался без оплаты и проблем данной функцией на предоплаченой связи
Активация всегда тарифицировалась как смс заграницу. Только раньше это стоило в районе 2-3 грн, а сейчас же всовывают пакет за 10 грн.
Да, но я так понял теперь каждый день по 10 грн будет сниматься, если буду отправлять iMessage?!
Нет, только при активации (новый телефон, или вытаскивали сим карту)
Если вытащить и втащить при выключенном телефоне одну и ту же карту, активации не будет.
Если сделать то же самое при включенном - она необходима.
В мене також виникли проблеми з активацією iMessage на iPhone. Написав в онлайн-чат Apple, де не могли зрозуміти в чому проблема. Тоді зателефонували фахівці вищого рівня і запросили деталізацію відправки СМС, щоб зрозуміти чому не відбувається активація. А виходить що проблема знову з портованими номерами від інших операторів. З прямих номерів Київстар проблем немає. Все активується.
Зателефонувавши оператору, мені шаблонними відповідями рекомендували змінити сім-карту. СМС повідомлення приходять протягом години, або взагалі не приходять. Коли знову буде вирішена ситуація?
Якщо ви звертались до контакт-центру “Київстар”,оператор перевірив по номеру інформацію і підказав, що обмежень немає, то раджу дійсно спробувати замінити SIM-картку для перевірки ситуації.
, проблема спостерігається тільки на номерах, котрі мігрували в мережу "Київстар" з іншого мобільного оператора
Розумію, що ситуація дуже неприємна, адже ви втрачаєте гроші за послугу, котра не працює/не активується. Сподіваюсь, що з технічного боку все буде налагоджена в короткі терміни.
Подібна проблема з активацією imessage після переходу по NMP до Київстар виникла у мене. Щоденно списуються гроші за відправку SMS, у центрі обслуговування на Дегтярівській вічливо відмовили, посилаючись на те, що провблем з відправкою повідомлень у Київстар немає. Контактцентр теж не володіє інформацію про наявність такої проблеми, з великими зусилями вдалося з їх допомогою створити запит до технічної служби. Сподіваюсь, хоч там є спеціалісти здатні вирішити цю проблему. Складається враження, що Київстар незацікавлений у системному вирішенні даної проблеми.
Також можливо хтось підкаже як оформити звернення на компенсацію грошей за неякісно надану послугу СМС під час активації imessage та facetime?
Раджу ініціювати індивідуальний розгляд вашого питання стосовно компенсації та отримати офіційну письмову відповідь компанії. Як правильно необхідно оформити ваше звернення перегляньте, будь ласка, у темі “Зворотний зв'язок / Електронна адреса Компанії "Київстар" / Офіційний письмовий запит” за посиланням: https://community.kyivstar.ua/zagalni-pitannya-29/zvorotniy-zv-yazok-elektronna-adresa-kompaniji-kijivstar-oficiyniy-pismoviy-zapit-2701
Як амбасадор цього форуму, котрий слідкує за усім в Спільності з самого її створення, можу сказати, що ці проблеми наявні з самого запуску MNP. Вони не щойно з`явились, а були одразу після запуску послуги, як і деякі інші, пов`язані, наприклад, з вхідними SMS від деяких сервісів - повідомлення не надходять взагалі.
Чому Київстар і тут робить вид що ніяких проблем немає, мені не відомо.
Але це як я розумію, нова політика компанії. Якість вже не пріорітет, по факту.
Добрий день всім.
В мене та сама проблема. Не проходить активація, гроші зняли((((
Добрий день знову. Після звернення до служби підтримки заявку передали до техпідтримки.
Після чого прийшла відповідь смс, що Київстар не відповідає за роботу сервісу iMessage, і що відправка смс була успішно тому відбувалась тарифікація.
Чому ця гілка форума є, а техпідтримка її не визнає впринципі.
Чому в мене зняли кошти за ненадану послугу як таку, і повертати кошти ніхто не збирається.
Чому я як користувач послугами компанії Київстар вже більше 10 років маю відчувати хамовите ставлення підтримки до себе. Про звичайно ніяку лояльність до клієнтів і мови бути не може.
Скріншоти переписки прикріпляю.
Дякую, якщо знайдеться хоч одна доброзичлива людина що допоможе у вирішенні моєї проблеми.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.