Вирішено

Акційна пропозиція "Літо 4G безліміту"



Показати перший допис

124 Відповідей

Рівень користувача 5
Позначка +1
Зараз акція "Літо 4G безліміту", у мене карта 4g та телефон, який підтримує 4G. Але в мене витрачається трафік під час користування мобільним інтернетом. У чому справа?

У Вас телефон для користування налаштований як "Тільки 4G", чи "2-3-4G"? Бо акція діє тільки на 4G.
Рівень користувача 1
В мене стоїть на 4G (LTE), і все одно витрачається трафік.
Рівень користувача 5
Позначка +1
Я поставив на 4G (LTE)

Тоді це питання до працівників Київстара. Паралельна тема: https://community.kyivstar.ua/zagalni-pitannya-29/akciyna-propoziciya-lito-4g-bezlimitu-28395/index3.html
Рівень користувача 7
Позначка +1
@Hiron, у вас оплачено тариф? Також відмічу: якщо інтернет-сесія буде розпочата в мережах 3G / 2G і продовжиться в 4G мережі тарифікація буде відповідати початку інтернет-сесії. 🤓 Тому рекомендую перевірити, щоб у телефоні було встановлено тільки 4G мережа, перезавантажте мобільний та спробуйте ще раз протестувати.
Рівень користувача 1
Оплатив за умовами тарифу. Я поставив на Xiaomi в налаштуваннях "пріоритетний тип мережі 4G (LTE). Перезавантажив телефон - не допомогло (
Рівень користувача 7
Позначка +1
@Hiron, тоді рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей.
Рівень користувача 1
Дякую, питання вирішено, я тільки хотів запитати, а я можу використовувати цей безлім як персональну точку доступу wi-fi?
Рівень користувача 7
Позначка +1
@Hiron, якщо хочете роздавати wi-fi, то обмежень немає. 🤓
Рівень користувача 1
І останнє питання: якщо у мене на другому телефоні закінчились мегабайти (через цей глюк) й прийшло повідомлення, що наступні мегабайти платні, то я зможу користуватися цією акцією і не витрачати кошти?
Рівень користувача 8
Позначка +2
І останнє питання: якщо у мене на другому телефоні закінчились мегабайти (через цей глюк) й прийшло повідомлення, що наступні мегабайти платні, то я зможу користуватися цією акцією і не витрачати кошти?
Ні. У вас повинні бути мегабайти.
Рівень користувача 7
Позначка +1
@Hiron, якщо було використано усі МБ і наступні не оплачені, то не вдасться. Для абонентів передплати, якщо сплачена плата за пакет послуг за тарифом або за додатковий інтернет-пакет, буде діяти.

Сьогодні я отримав повідомлення що мої мегабайти закінчуються та за наступні 100мб будуть списані кошти. Але я навіть не мав шансу їх витратити, бо в мене активована акція "Літо 4G безліміту" (Абонентська плата мого тарифу сплачена вчасно, також маються кошти на наступну). Хотілося б роз'яснити цю ситуацію.

Рівень користувача 7
Позначка

Сьогодні я отримав повідомлення що мої мегабайти закінчуються та за наступні 100мб будуть списані кошти. Але я навіть не мав шансу їх витратити, бо в мене активована акція "Літо 4G безліміту" (Абонентська плата мого тарифу сплачена вчасно, також маються кошти на наступну). Хотілося б роз'яснити цю ситуацію.


День добрый, почитайте тему об акции, чтобы понять почему такое иногда происходит!
Рівень користувача 5
Позначка +1

Сьогодні я отримав повідомлення що мої мегабайти закінчуються та за наступні 100мб будуть списані кошти. Але я навіть не мав шансу їх витратити, бо в мене активована акція "Літо 4G безліміту" (Абонентська плата мого тарифу сплачена вчасно, також маються кошти на наступну). Хотілося б роз'яснити цю ситуацію.


Вполне вероятно, произошло это из-за того, что в месте, где вы находитесь, не самая стабильная 4g-сеть. Поэтому иногда интернет переключался на 3g и на этом типе сети уходили уже тарифный (лимитированный) объем мегабайт. Вследствие чего вам и пришло уведомление о будущем списании.

Рекомендую установить приложение "Мой Киевстар". Там можно следить за тем, как расходуются тарифные мегабайты. Также, в настройках телефона, установите предпочтительную мобильную сеть - LTE (4G).
здравствуйте, снимаются мегабайты интернета, хотя утверждаете, что безлим. LTE включён. так же 20.06 закончился мобильный интернет.

Рівень користувача 8
Позначка +2
Не достаточно информации предоставлено.

Так могу сказать только что у меня все работает безупречно, карточка стоит в модеме, при этом сам карта - Data SIM-пара к основной, которая стоит в телефоне.

Возможно у вас точка доступа установлена не корректно.
APN: internet

Если не поможет смена точки доступа (или если она и так корректна), рекомендую обратиться напрямую к оператору
Рівень користувача 8
Позначка +2
Также, в настройках телефона, установите предпочтительную мобильную сеть - LTE (4G).


Не понятно что именно вы рекомендуете.

Выбор предпочтительной сети ничего не решит, потому как она будет всего лишь предпочтительной, но не обязательной и при плохом сигнале телефон переключится в другую сеть и ситуация повторится.

Если же вы говорите о режиме LTE Only, то такое решение подойдёт только для планшета и модема, но не для телефона, поскольку в таком случае перестанет работать CSFB (переход в 3G для звонка), а следовательно телефон не сможет принять или совершить звонок - абонент будет вне сети.
Рівень користувача 7
Позначка +1
@shiiiki_,если у вас снимаются МБ, значит у вас телефон мог проваливаться в сеть 2/3G, например при разговоре. Кроме того, чтобы МБ не тарифицировались, должен быть оплачен пакет услуг или дополнительный пакет МБ. 🤓
Здравствуйте.
Что будет после окончания акции.
И как её отключить?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Здравствуйте.
Что будет после окончания акции.
И как её отключить?


Никак. Отключение не предусмотрено потому как не предусмотрено подключение.
Акция безусловна.

После окончания акции всё станет как было до её появления.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Здравствуйте.
Что будет после окончания акции.

@Alexander S, 🤔после окончания акции будут действовать стандартные условия вашего тарифного плана.

И как её отключить?
Все произойдет автоматически, ничего отключать не нужно.
Рівень користувача 1
Доброго вечора.
1 серпня сплачено тарифний план.
2 серпня закинуто ще сотню, бо відїжджав у відпустку.
Прийшла смс про цю акцію.
Але жодних змін не відчув хоча ЛТЄ постійно. З того часу використав майже весь обсяг наданого тарифного плану.
Ось така акція, дякую Київстар.
Рівень користувача 7
Позначка
Доброго вечора.
1 серпня сплачено тарифний план.
2 серпня закинуто ще сотню, бо відїжджав у відпустку.
Прийшла смс про цю акцію.
Але жодних змін не відчув хоча ЛТЄ постійно. З того часу використав майже весь обсяг наданого тарифного плану.
Ось така акція, дякую Київстар.

Акция длилась до 31.07.19, начиная с августа месяца мегабайты используются согласно тарифа, либо мы говорим о разных акциях!)
Рівень користувача 8
Позначка +2
@serg.katyshev, дивно 🤔
Можете написати весь текст акційного повідомлення?

Відповісти