Вирішено

Збереження діалогу з online-консультантом під час звернення до Чату


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 1 відповідь

Вважаю що дуже погано, що не можна зберегти діалог спілкування через Чат з оператором.
Просто іноді таке пишуть, що очі на лоб лізуть. А довести через "скопіювати" або скріншот - це не те, щоби від них приходила копія бесіди. Пропоную на голосування дане питання.

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 5 June 2022, 13:22

Переглянути оригінал

Цю тему було закрито для коментарів

3 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4

@NSerget, так потрібно було залишити пропозицію щодо покращення. Вам правильно підказали. Співробітник Чату не винен, що не можна діалог на e-mail відправляти 😉

Рівень користувача 8
Позначка +1

@NSerget

Так нужно было оставить предложение по улучшению. Вам правильно подсказали. Сотрудник чата не виноват же что нельзя диалог на e-mail отправлять ;)

Сотрудник операторского центра общаются через корпоративный портал, если даже можно отправить то хотя бы через общий ящик call-center@kyivstar.ua
Там же и входящий звонок на линии получают и перенаправляют на свободного. Встал из-за стола, снял ухо — поставил на паузу. Звонок свой маршрут ищет к следующему свободному диспетчеру.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

Оновлена інформація від 05.06.2022 р.

Будь-якої миті спілкування можна зберегти діалог на своєму ПК. Для цього достатньо в правому кутку натиснути на піктограму із зображенням трьох горизонтальних ліній:

Також можна попросити про допомогу оператора Онлайн Чату.