Як відключити послугу "Ді-Джингл" від Київстар?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15460 відповідей

Послуга «Ді-Джингл» від Київстар

Оператор мобільного зв'язку Київстар пропонує своїм клієнтам скористатися послугою «Ді-Джингл», яка дозволяє змінити набридлі гудки та встановлювати замість них улюблені мелодії, пісні та жарти. Цю музику чутимуть інші абоненти під час очікування на з'єднання. Підключити та відключити ді-джингл від Київстар можна в будь-який зручний для вас час.

Як підключити послугу

Зробіть очікування на лінії більш приємним! Дозвольте своїм друзям і колегам насолоджуватися гарною музикою – замініть звичайний гудок на популярний хіт або жарт. При цьому не важливо, до якого оператора підключений абонент або яким телефоном користується, адже під час дзвінка він все одно почує обраний вами рингтон. Мелодія гудка звучить навіть під час дзвінків зі стаціонарного телефона.

Щоб встановити рингтон на дзвінок, потрібно відправити СМС з кодом (набір цифр) мелодії на номер 465. Також встановити гудок на мобільний телефон у вигляді ді-джинглів можна за посиланням. Змінювати налаштування у вашому мобільному телефоні для активації послуги не потрібно. Інтернет-трафік у рамках використання програми додатково не оплачується.

Як користуватися послугою

  • Вибір мелодій. Знайти та прослухати ді-джингли ви можете за номером 645 або в каталозі на сайті. В налаштуваннях ви можете вказати, для яких абонентів буде звучати музика, а також встановити вітання перед гудками.

  • Придбані мелодії зберігаються в меню «Мій профіль», якщо у них ще не закінчився термін дії.

  • Для різних мелодій ви можете встановити в налаштуваннях випадковий порядок програвання.

  • Оцінюйте ді-джингли друзів завдяки функції «Подобається».

  • Поділіться з друзями та близькими новиною про придбані ді-джингли. Активувати функцію «Поділитися» можна в особистому профілі. Список людей, які отримають повідомлення, формується за вказаними критеріями: тільки абоненти оператора Київстар.

  • Ви можете відправляти ді-джингли друзям і знайомим.

  • Записуйте власні ді-джингли в меню «Запис особистої мелодії».

Відключити ді-джингл від Київстар: як прибрати мелодію з гудка

Відмовитися від послуги дуже просто! Скасувати мелодію ді-джингл на телефоні та відключити сервіс можна такими способами:

  • відправити SMS-повідомлення на номер 465 з кодом 012;

  • зателефонувати на номер 465 і скасувати послугу, користуючись голосовими підказками;

  • у розділі «Мій профіль» вибрати «Управління послугою».

Навіть якщо ви відключили всі мелодії, це не означає, що абонентська плата за використання гудків не знімається. В такому випадку рекомендуємо обов'язково відключити саме послугу «Ді-Джингл» від Київстар.


11 Відповідей

Скажіть будь ласка, чому не відключається послуга ДІ-Джингл?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sguz1977, на сьогодні проводяться планові роботи за послугою “Ді-Джингл”, тому виникають складності з відключенням.
Незабаром роботи будуть завершені. 

Дякую за терпіння та розуміння. 

@sguz1977, на сьогодні проводяться планові роботи за послугою “Ді-Джингл”, тому виникають складності з відключенням.
Незабаром роботи будуть завершені. 

Дякую за терпіння та розуміння. 

24го лютого у моєї мами замість 50 коп. за послугу за добу було знято 50 грн. (я так розумію одразу за місяць, з великим подорожчанням) це повне свинство зняти за послугу у 100 кратному розмірі замість очікуваної суми без попередження, та ще і в такий день. це по перше.

по-друге: ні 24го лютого, ні понад місяць потому ані сайт, ані номер 465 не працювали. послугу відключити було не можливо.

по-трете: зараз запрацював і сайт і номер. АЛЕ, відключити послугу й досі неможливо, так як на сайті не працює профіль (та взагалі авторизація і аккаунт).

 

зробіть вже з рештою можливість відключити цю срану послугу, яка тільки гроші жре, бо це - вже повне свинство! 😡

Рівень користувача 2
Позначка +1

@ukrweb , вартість послуги дійсно була змінена. З моменту встановлення цього тарифу ситуація на ринку суттєво змінилась. Витрати на обслуговування послуги зросли, і ми змушені скорегувати деякі умови. Щоб зробити тарифікацію більш прозорою та зрозумілою, Компанія ввела об'єднану ціну за послугу та мелодії.

Ми інформували усіх абонентів, яких стосувались зміни, згідно закону "Про телекомунікації" - за 7 днів до змін. Інформування відбувається різними каналами: розміщенням інформації на коропративному сайті компанії, надсиланням SMS.  

Для відключення послуги спробуйте надіслати безкоштовне SMS на короткий номер 465 зі словом СТОП.

@ukrweb , вартість послуги дійсно була змінена. З моменту встановлення цього тарифу ситуація на ринку суттєво змінилась. Витрати на обслуговування послуги зросли, і ми змушені скорегувати деякі умови. Щоб зробити тарифікацію більш прозорою та зрозумілою, Компанія ввела об'єднану ціну за послугу та мелодії.

Ми інформували усіх абонентів, яких стосувались зміни, згідно закону "Про телекомунікації" - за 7 днів до змін. Інформування відбувається різними каналами: розміщенням інформації на коропративному сайті компанії, надсиланням SMS.  

Для відключення послуги спробуйте надіслати безкоштовне SMS на короткий номер 465 зі словом СТОП.

Те, що тариф зріс - то трете питання. А от те, що майже 2 місяці взагалі немає ніякої можливості послугу відключити - це повне свинство. Як вже писав, понад місяць ані сайт, ані номер 465 взагалі не працювали. Зараз мама у Польщі, і у неї не працюють ні вхідні, ні вихідні дзвінки (це теж питання, бо анонсований безкоштовний роумінг, я так зрозумів, працює лише на діючих тарифних планах, а на інших - не працює, але це теж друге питання). Тож дзвінки та СМС зараз заблоковані (хоча я дзвонив з свого номеру - у голосовому меню 465 нема пункту керування послугою), у системі my.kyivstar функціонал послуги не працює (ні у браузері, ні у додатку), він там взагалі зараз відсутній, на сайті не працює профіль (та взагалі авторизація і аккаунт).

Ви розумієте обурення, чи лише здатні написати відписку, чому послуга подорожчала? Напишу капсом, щоб було зрозуміло: ЗРОБІТЬ НАРЕШТІ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКЛЮЧИТИ ЦЮ ПОСЛУГУ!

@ukrweb , вартість послуги дійсно була змінена. З моменту встановлення цього тарифу ситуація на ринку суттєво змінилась. Витрати на обслуговування послуги зросли, і ми змушені скорегувати деякі умови. Щоб зробити тарифікацію більш прозорою та зрозумілою, Компанія ввела об'єднану ціну за послугу та мелодії.

Ми інформували усіх абонентів, яких стосувались зміни, згідно закону "Про телекомунікації" - за 7 днів до змін. Інформування відбувається різними каналами: розміщенням інформації на коропративному сайті компанії, надсиланням SMS.  

Для відключення послуги спробуйте надіслати безкоштовне SMS на короткий номер 465 зі словом СТОП.

також, якщо відкласти цю проблему (відключення послуги, якою давно вже не бажаєш користуватися) аж до повернення номера в Україну - є ще одна велика проблема. аби розблокувати дзвінки та СМС, треба поповнити рахунок. АЛЕ, зняття за послугу ді джингл проходить на деяку мить раніше, ніж зняття абонплати на наступний місяць. тобто, абсолютно неможливо буде відключити послугу, не оплативши її ще на місяць поза своїм бажанням.

це мегасвинство.

зробіть нарешті будь-який другий спосіб відключення послуги через інтернет, аніж відправку СМС (через сайт, або my.kyivstar з таким доступом, який можна отримати доки телефон заблоковано для дзвінків та СМС).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ukrweb, щойно перевірила інформацію. Складності в роботі послуги “Ді-Джингл” були усунені. 
Якщо ситуація з управлінням послуги не змінилась, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

@ukrweb, щойно перевірила інформацію. Складності в роботі послуги “Ді-Джингл” були усунені. 
Якщо ситуація з управлінням послуги не змінилась, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

аккаунт на сайті 465 запрацював. це вже добре.

АЛЕ, в розділі “управління передплатою” немає можливості відключити послугу (взагалі немає ніякої функціональності для керування послугою).

ps. ну якщо ви вже знаете про проблему, з якою я безуспішно борюся вже майже 2 місяці, доведіть справу якось до кінця, не відфудболюйте до тех. підтримки, де мені повторно все треба буде пояснювати. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ukrweb, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Я спробую допомогти. 

На сайті https://465.ua/ не можливо зайти в розділ МІЙ ПРОФІЛЬ, щоб далі відключити послугу. Зявляється повідомлення пр опомилку - Такої сторінки не знайдено :( Сторінка, на яку ви хотіли зайти, застаріла та була видалена або ви ввели неправильну адресу.

Який ще є варіант з відключення ДіДжингл на завжди?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kuzma82, спробуйте зателефонувати на номер 465 і відключити послугу через голосове меню. 

Відповісти