Корисно знати

Як підключити новий тариф: покрокова інструкція


Рівень користувача 8
Позначка +3

Життя не стоїть на місці, як і тарифна політика Київстар. Щороку з'являються нові тарифи - більш вигідні і комфортні. Сучасні абоненти знають про це і не ігнорують можливість оптимізувати витрати на зв'язок за допомогою декількох простих дій.

Купили сімку кілька років тому і з того часу не міняли тариф? Цілком можливо, що ви платите за непотрібні послуги і переплачуєте за зв'язок. Час виправляти ситуацію.

Крок 1. Дізнайтеся, як називається ваш тариф і які послуги в нього входять. Ви можете уточнити назву за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар», запиту *100*01*2# або дзвінка на короткий номер 466*66. Зазирніть в розділ «Архів тарифних планів» на нашому офіційному сайті і подивіться, скільки і за що ви платите.

Крок 2. Зайдіть в розділ Тарифи на сайті https://kyivstar.ua. Оберіть свій регіон і порівняйте всі варіанти, запропоновані оператором в вашому місті.

Крок 3. Порівняйте пропозиції для передплати і контракту: можливо, ви захочете змінити форму обслуговування, щоби залишатися на зв'язку незалежно від поточного стану рахунку. Для переходу на контракт зайдіть в будь-який магазин Київстар, при собі потрібно мати скан-копію ідентифікаційного коду та паспорт.

Крок 4. Перед підключенням нового тарифу проаналізуйте свої потреби. Якщо ви не уявляєте свого життя без Twitter і Facebook - обирайте тарифні плани з опцією «Cоцмережі без обмежень». Активним користувачам інтернету варто звернути увагу на наявність онлайн-сервісів з безлімітним трафіком. Серед них - онлайн-кінотеатри, Wikipedia, музичні сервіси та додатки з безкоштовними книгами. Підтримка опції «SIM для планшета» дозволить використовувати для виходу в мережу додаткову сімку з номером і рахунком основної SIM-карти.

Крок 5. Якщо тарифи вже вивчені, залишається зробити оптимальний вибір. Наші абоненти можуть змінити тарифний план за допомогою системи «Мій Київстар». Для цього необхідно перейти на необхідний тариф, авторизуватися і подати заявку.

Крок 6. Щоби активувати тариф, поповніть рахунок на певну суму. Мінімальний розмір платежу можна знайти на сторінці з описом тарифного плану. Наприклад, для активації стартового пакету «Максимальний Безлім» необхідно покласти на рахунок не менше 45 грн.

Поділіться в коментарях: за якими критеріями ви обираєте новий тариф?


📣Important reminder

Якщо останній раз ви платили оплату більше місяця назад, але для переходу на новий тариф вам потрібно поповнити рахунок, ви можете уникнути подвійного нарахування оплати (за діючий тариф + за новий під час його підключення).
Для цього спочатку вам потрібно підключити послугу "Паузу абонплати" - набрати *477*24# виклик. Про підключення вам прийде SMS, після чого зможете подавати заявку на зміну тарифу.


502 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

От як хоча б дізнитись чому кошти не повертають? Адже ситуація цілком прозора і зрозуміла.

Ситуація прозора і зрозуміла: ви не знаєте умов свого тарифу, в яких чітко написано, що при потраплянні коштів на рахунок, у разі якщо не сплачена жодна абонплата, кошти автоматично знімаються в рахунок місячної абонплати.
Логічно, що повертати кошти за ваш особистий провтик вам не будуть.

Тоді навіщо мені менеджер запропонував зробити так, як зробити не можна? Щоб Київстару “заробити” трошки грошей ні за що? )

І навіть якщо я і провтикав, чому не повернути кошти за послугу, яку я не отримав? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тоді навіщо мені менеджер запропонував зробити так, як зробити не можна? Щоб Київстару “заробити” трошки грошей ні за що? )

Напевно оператор подумав, що легше створити заявку, яка не пройде одобрення, ніж півгодини пояснювати і вислуховувати від вас негатив. Лайфхаки колл-центру))

 

І навіть якщо я і провтикав, чому не повернути кошти за послугу, яку я не отримав? 

Послугу ви якраз отримали, але не скористались (скоріш за все). Користуватись, чи ні - це ваша справа. Тепер (можливо) прочитаєте умови тарифного плану;)

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodumur60, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка по зареєстрованим заявкам (зрозуміти, чому відмовились повертати кошти). 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткової інформації. 

Чи можу я змінити свій тарифний план на інший при умові, що теперішній тарифний план ще працює? чи потрібно чекати закінчення

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чи можу я змінити свій тарифний план на інший при умові, що теперішній тарифний план ще працює? чи потрібно чекати закінчення

Можете змінити в будь який момент, проте все що було нараховано по поточному тарифу - згорить, і прийдеться заплатити одразу абонплату по новому тарифу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gaiijin, погоджуюсь з відповіддю @KurwaMatj :pencil2:

доброго дня. підключив новий тариф за 35 грн. але коли поповнив рахунок то абонплату зняло два рази спочатку 50 грн за старий тариф а потім ще 35 грн. прошу повернути 50грн

Рівень користувача 8
Позначка +1

доброго дня. підключив новий тариф за 35 грн. але коли поповнив рахунок то абонплату зняло два рази спочатку 50 грн за старий тариф а потім ще 35 грн. прошу повернути 50грн

Потрібно було дочекатись смс про зміну тарифу, а після того поповняти рахунок. 

Хоча не факт, що це за тариф, можливо у вас знялись кошти за якусь послугу, наприклад SIM для планшета, чи Діджингл.
В будь якому випадку вам потрібно зателефонувати на 466, і там вже більш детально оператор вас проінформує, за що були зняті кошти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sasha vv, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткової інформації, щодо фінансових витрат. 

Ситуація:

1. Вирішив скористатися старою сімкою “Київстар” для інтернету
2. Зайшов в додаток “Мій Київстар” - діючий тариф “Старт”
 

3.Показався “акційний” тариф зі знижкою, вирішив скористатися
4. Натиснув “цікавить” чи що там за кнопка ~ 23:45
5. Переадресувало на сторінку оплати за тарифом
6. В цей момент я вийшов з додатку, аби оплатити через монобанк

7. Проте вирішив ще раз глянути деталі тарифу.
8. Зайшов в додаток “Мій Київстар” - “акційного” тарифу немає - ні в списку тарифів, ні як діючий.
9. Ніяких сповіщень не надходило.
9. Мій тариф досі “Старт”

10. Вирішив поповнити для чинного тарифу.
11. Поповнив. Кошти списані. Прийшла смс про нарахування хвилин та інтернету за діючим тарифом о 23:52.  Почав користуватися інтернетом.

12. Через 4 хвилини приходить смс про підключення “акційного” тарифу (о 23:56)
13. В додатку тариф “акційний” 

Кошти списані - послуг немає.

Оператор сказала, що я цікавився акційним тарифом тож його було підключено о 23:56. І відповідно старий анульовано.
Хоча це не відповідає дійсності, оскільки я цікавився ним значно раніше та деякий час його не відображало взагалі.

¯\_(ツ)_/¯

Питання: якого біса?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@fberjhbvehjr, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію 😔

На жаль, модератори Спільноти допомогти не зможуть, так як потрібна індивідуальна перевірка за номером телефону (ми не маємо доступу до абонентської бази). 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткової інформації, щодо зміни тарифу. 

Київстар це оператор аферист, який під час війни грабує у своїх абонентів кошти, при цьому не надає відповідних послуг. Компанія у змові та за темниками свого керівництва, для операторів пропрацювали схему з викрадення коштів з своїх абонентів. В мене було викрадено 200 грн. при зміні тарифного плану "Твій максимум" на тарифний план "Смачний" через оператора компанії Київстар. Кошти з мого рахунку списали за тарифом який мені надали на 1 день, тоді повернули без мого відома та тарифний план "твій максимум" і поставили перед фактом про оплату ще 350 грн. на 4 тижні. Подав 3 скарги в компанії на шахрайство їхніх співробітників та їхньої компанії! Відповідь всі напевно здогадались? Вона не на користь громадян України та абонентів Київстар. Шахрайство має бути покараним, особливо коли крадіжки трапляються під час війни, такою " великою" компанією як кИЯЇВСТАР!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Київстар це оператор аферист, який під час війни грабує у своїх абонентів кошти, при цьому не надає відповідних послуг. Компанія у змові та за темниками свого керівництва, для операторів пропрацювали схему з викрадення коштів з своїх абонентів. В мене було викрадено 200 грн. при зміні тарифного плану "Твій максимум" на тарифний план "Смачний" через оператора компанії Київстар. Кошти з мого рахунку списали за тарифом який мені надали на 1 день, тоді повернули без мого відома та тарифний план "твій максимум" і поставили перед фактом про оплату ще 350 грн. на 4 тижні. Подав 3 скарги в компанії на шахрайство їхніх співробітників та їхньої компанії! Відповідь всі напевно здогадались? Вона не на користь громадян України та абонентів Київстар. Шахрайство має бути покараним, особливо коли крадіжки трапляються під час війни, такою " великою" компанією як кИЯЇВСТАР!

Дайте вгадаю, в вас був тариф №1, ви поповнили рахунок, і потім змінили на тариф №2?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg Tarantino, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, фінансові та технічні питання через Спільноту не вирішуються, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази. 

Якщо ви вже звертались до оператора і отримали відповідь, що кошти не будуть повернуті на ваш рахунок - технічно помилок в списані не було 😕 і модератори вплинути на відповідь, або на кінцевий результат не зможуть. 

Добрый день! Сегодня произошла досадная неприятность. Я хотела поменять тарифный план и пополнила счёт  соответственно стоимость этого тарифного плана,  но пакет услуг был начислен скорее чем пришло смс о пополнении счета. При обращении в колл-центр, было не приятно услышать что я ДОЛЖНА снова пополнить счёт до нужной суммы  для перехода на интересующие меня условия, а деньги мне вернут в течение ТРЁХ ДНЕЙ.  Попыталась объяснить что сейчас война и денег нет, но в Киевстар на это всем ср*ть. Сказали, что если мне это нужно берети "екстрагроші " и платите процент 40грн. Можете объяснить почему так?

В продолжение разговора...При обращении в колл-центр мой номер телефона был заблокирован! Мне только что пришлось пройти процедуру разблокировки! Это как?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день! Сегодня произошла досадная неприятность. Я хотела поменять тарифный план и пополнила счёт  соответственно стоимость этого тарифного плана,  но пакет услуг был начислен скорее чем пришло смс о пополнении счета. При обращении в колл-центр, было не приятно услышать что я ДОЛЖНА снова пополнить счёт до нужной суммы  для перехода на интересующие меня условия, а деньги мне вернут в течение ТРЁХ ДНЕЙ.  Попыталась объяснить что сейчас война и денег нет, но в Киевстар на это всем ср*ть. Сказали, что если мне это нужно берети "екстрагроші " и платите процент 40грн. Можете объяснить почему так?

Добрий день.
В умовах тарифу чітко прописано, що якщо у вас не сплачена абонплата, зняття коштів відбувається автоматично, як тільки кошти потрапляють на рахунок. По суті ви оплатили абонплату минулого тарифу, а потім вирішили змінити тариф. В такому випадку ваша абонплата по минулому тарифу згорає.

Надалі запам’ятайте: спочатку зміна тарифу, потім поповнення рахунку.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alenkiyav, погоджуюсь з відповіддю @KurwaMatj :pencil2:

Також в цій темі ви можете ознайомитись більше з інструкцією підключення нового тарифного плану.

В продолжение разговора...При обращении в колл-центр мой номер телефона был заблокирован! Мне только что пришлось пройти процедуру разблокировки! Это как?

Тобто заблокований? Оператор повідомив, що номер заблоковано, я вірно зрозуміла?

Добрий день. Абонент знаходиться в Польщі. Хотіла змінити свій тариф Твій улюблений на Love ua. Після подачі заявки, написали, що потрібно поповнити рахунок на 150грн. Коли рахунок поповнила, то зняло кошти за попередній тарифний план Твій улюблений. Номер телефону 068 ххх 28 83

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RaisaBondar, будь ласка, ознайомтесь з інформацією на сторінках цієї теми. 

Рівень користувача 1

Здравствуйте, подскажите пожалуйста у меня пакет «твой старт» если я его активирую то могу изменить на тариф «твій максимум»?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Здравствуйте, подскажите пожалуйста у меня пакет «твой старт» если я его активирую то могу изменить на тариф «твій максимум»?

Так. 

Але майте на увазі, що перший місяць безкоштовної абонплати по тарифу “Твій Старт” в такому випадку згорить.

Рівень користувача 1

Большое спасибо 

Я в додатку нажав змінити тариф поповнив рахунок а зняло було по старому тарифу і потім тариф помінявся і знову потрібно поповнити. Щось можна зробити ? 

Відповісти