Корисно знати

Як підключити новий тариф: покрокова інструкція



Показати перший допис

502 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

...переход между тарифами ,на сайте указано БЕСПЛАТНО!!!! ….

@Елена Белоконь:thinking: з якого на який тариф переходили? Де побачили таку інформацію?

...Куча косяков с тарифами, в тарифе Love- звонки на киевстар безлим или 1000 ??? 150 вариантов,в приложении одни ответы на сайте другие, что за бардак????

Можете зробити скріншоти, де ми побачимо, що інформація різна?

За что вы, берете плату в размере 100 гривен при изменении тарифного плана? 

Что значит если я перехожу на тариф подешевле, значит я должен заплатить, за что?!

Может вы скоро будете брать плату за общение с кол центром?

Может быть вам платить ещё за пользование приложением?

За что я, заплатил вам сто гривен? Что вы для меня сделали или предоставили какую либо услугу? 

Жду ответ!

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

...За что я, заплатил вам сто гривен? Что вы для меня сделали или предоставили какую либо услугу?….

@Vladimir Kolesnik, 100 грн. - це вартість зміни тарифного плану на інший. Ви оплатили можливість змінити тарифний план.

Рівень користувача 1

Поповнив рахунок на 125 грн щоб змінити тариф“Спілкування без меж”. Зняло 100 грн і далі знімало по 10 грн кожен день, не розумію чому не знялося відразу 125 грн і не змінився тарифний план з надання тарифних послуг, Надайте будь ласка тариф, тому що гроші знялись, а тарифного плану не надано.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Popsasder,:thinking: із вашого повідомлення можу зробити висновок, що оплата в розмірі 100 грн. була знята саме за перехід на новий тарифний план. Далі система намагалась зняти ще 125 грн. за сам тарифний план, але так як на рахунку було недостатньо коштів почала зніматись щоденна оплата.

Рівень користувача 1

Ніде не вказано, що за перехід на новий тариф знімається 100грн. Мене про це ніхто не попередив.

Рівень користувача 6
Позначка

Ніде не вказано, що за перехід на новий тариф знімається 100грн. Мене про це ніхто не попередив.

Яким чином ви намагалися перейти на новий тариф? В усіх каналах нібито попереджають.

Рівень користувача 1

Через додаток Мій Київстар

Позначка +1

Дійсно, на офіційному сайті Київстар вказано таку інформацію:

Будь ласка, зверніть увагу. Коли ви змінюєте свій тариф на інший, за це може знятися оплата (розмір оплати ви дізнаєтесь у додатку Мій Київстар або за номером 477*1). Невикористані хвилини, мегабайти та SMS попереднього тарифу анулюються.

Тобто, нічого не написано про 100 грн. за зміну тарифу, просто написано, що існує деякий розмір цієї оплати. Ще у попередніх IT-системах показувалось, що при переході на тарифи Смачний або LOVE, окрім плати за сам тарифний план, в деяких випадках передбачено оплату в розмірі 100 грн. за перехід на тарифний план.

P.S.: стосовно тарифних планів, що вийшли в 2019 році, було не 100, а 35 грн.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Через додаток Мій Київстар

@Popsasder, за всіма каналами є інформування щодо вартості зміни тарифу. 

Доброго вечора, чому просто так з мене зняли 100 гривень? Київстар повинен був зняти за тариф 125 гривень, а він зняв 25 гривень за якийсь то пакет послуг та ще 100 гривень за "Коректировку баланса" , як повернути гроші , що мені робити ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго вечора, чому просто так з мене зняли 100 гривень? Київстар повинен був зняти за тариф 125 гривень, а він зняв 25 гривень за якийсь то пакет послуг та ще 100 гривень за "Коректировку баланса" , як повернути гроші , що мені робити ?

Тариф змінювали?

Позначка +1

@vera8335383:thinking: якщо ви змінювали тариф, то за це може відбутись зняття 100 гривень за саму зміну (до цієї вартості не входить пакет послуг за тарифом).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vera8335383, якщо не змогли самостійно розібратись з витратами, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Я пополнил счёт на 300 грн и хотел по быстрому сменить тариф но у меня списались деньги за тариф который был , можете пожалуйста вернуть деньги на счёт чтобы я сменил тариф ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юрий Ткаченко, якщо питання досі актуальне, будь ласка, ознайомтесь з інформацією в цій темі. 

 

Добрый день, в начале августа поменял тариф и из за смены тарифа сняло ещё раз абонплату...подал заявление на возврат средств...Уже заканчивается сентябрь, а денег все ещё нет...И как вам после такого ставить хорошие отзывы...Не ужели так трудно вернуть на счёт не верное списанные деньги...Сделайте тогда что бы коректнно происходило списание средств если такие криворукие у вас работают что не могут 2 месяца разобраться…

P.S. все ещё жду деньги...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Harm, мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Не могу подключить новый тариф, при попытке подключить в приложений киевстар выдает ошибку “Что-то пошло не так во время запроса” в чем может быть проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boorka1, мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Для переходу на новий тарифний план поповнив собі рахунок і перейшов, потім, як виявилось, що кошти були зразу же зняті по старому тарифному плані і треба знову поповнювати, щоб активувати новий тарифний план. При зверненні до оператора вдалось створити заявку на повернення коштів, але вже зранку надійшло смс повідомлення, що з технічних причин повернення не буде. І подарені кошти Київстару назад не повернути на рахунок. Чому така “чудова” система у Київстар, що можна тільки знімати кошти?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Для переходу на новий тарифний план поповнив собі рахунок і перейшов, потім, як виявилось, що кошти були зразу же зняті по старому тарифному плані і треба знову поповнювати, щоб активувати новий тарифний план. При зверненні до оператора вдалось створити заявку на повернення коштів, але вже зранку надійшло смс повідомлення, що з технічних причин повернення не буде. І подарені кошти Київстару назад не повернути на рахунок. Чому така “чудова” система у Київстар, що можна тільки знімати кошти?

А вот якби пан прочитав завчасно умови свого тарифного плану, в яких написано, що при неоплаченій абонплаті, як тільки достатня сума потрапляє на рахунок - то одразу знімається абонплата,- то би і система була б чудова, і пан гроші би не посіяв.

Вважайте це платною настановою на шлях істинний)

Рівень користувача 1

А вот якби пан прочитав завчасно умови свого тарифного плану, в яких написано, що при неоплаченій абонплаті, як тільки достатня сума потрапляє на рахунок - то одразу знімається абонплата,- то би і система була б чудова, і пан гроші би не посіяв.

Вважайте це платною настановою на шлях істинний)

Можливо так і було би, якби система не давала збій - при наявності всієї абонплати згідно тарифного плану починає зніматись по 3 грн кожен день, бо в “чудовій” системі щось пішло не так і поки не введеш потрібну комбінацію, щоб знялась одразу вся сума, то так вона не може автоматично зняти всю суму чомусь. А як не потрібно, то система починає працювати без збоїв.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Segio_bc, мені дуже шкода, але якщо ви залишали фінансову скаргу, і по факту розглядання отримали відмову в поверненні коштів, зі сторони модераторів зробити щось в цій ситуації не вийде :worried:

Отримав в СМС пропозицію  на новий тариф. Поповнив рахунок, але отримав старий тариф. Кошти списали. Зразу зателефонував Київстару, менеджер підказав, що я помилився. Спочатку треба було перейти на новий тариф, а потім попонювати рахунок. Запропанував мені наступне. Він переведе мене на новий тариф, я знову поповню рахунок, а він створить запит на повернення коштів і кошти за старий тариф мені повернуть. Так я відразу ж і зробив. Знову попвнив рахунок і знову кошти з рахунка списали. Все це протягом одного дня відбулося. Але кошти не повернули. Отримав СМС що треба йти у відділення Київстар та писати письмову заяву. Так я і зробив. Пройшло вже півтора місяця і тиша. Ні коштів на рахунку ні будь якої відповіді. От як хоча б дізнитись чому кошти не повертають? Адже ситуація цілком прозора і зрозуміла.

 

Відповісти