Корисно знати

Як підключити новий тариф: покрокова інструкція



Показати перший допис

502 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я так розумію, що у вас був Комфорт 2018 з опцією "плати коли користуєшся". Нещодавно в грудні цю опцію прибрали. Тепер тільки абонплата в 75грн. Вам треба було перед поповненням замовити послугу паузи абонплати. А так виходить, що у вас зняло гроші планово. Оператор навряд чи поверне гроші, бо саме ви відповідаєте за свої дії при зміні тарифу та підключенні додаткових послуг та акцій.

Рівень користувача 8
Позначка +1

поповнив рахунок та перейшов на інший тарифний план, 

А потрібно було наоборот.
Перейти на новий тариф а тоді поповняти.

 

Я хочу повернути назад свій оплачений тарифний план, або повернути кошти за невикористаний пакет послуг

Запийте водою.

Рівень користувача 8
Позначка +1

С данным вопросом нужно обратиться в техподдержку. Если не ошибаюсь то можно вернуть как двойное списание. Но не видя ситуации перед собой не могу Вам точнее сказать.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Віктор1502, у Компанії є можливість розгляду повернення в цій ситуації. Головне, щоби ви не "затягнули" зі зверненням стосовно компенсації 😉
Повинні виконуватись такі умови: між списанням абонентської плати за старий тариф і за новий не повинно пройти більше 3-х днів і з моменту як знялася абонентська плата за новий тариф не повинно пройти 7 днів.
Якщо вписуєтесь в ці рамки, зверніться до оператора, він все оформить. А звернутися можна через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу праворуч Онлайн Консультант).

Сегодня дважды была снята плата за тариф - первый раз в 11:42,второй раз в 11:48! Что это за ерунда! Верните деньги на счёт! 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сегодня дважды была снята плата за тариф - первый раз в 11:42,второй раз в 11:48! Что это за ерунда! Верните деньги на счёт! 

Тариф змінювали?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vik_Tori_A, маю припущення, що ви подавали заявку на зміну тарифного плану. 

У Компанії є можливість розгляду повернення коштів в цій ситуації. Головне, щоби ви не "затягнули" зі зверненням стосовно компенсації 😉
Повинні виконуватись такі умови: між списанням абонентської плати за старий тариф і за новий не повинно пройти більше 3-х днів і з моменту як знялася абонентська плата за новий тариф не повинно пройти 7 днів.
Якщо вписуєтесь в ці рамки, зверніться до оператора, він все оформить. А звернутися можна через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу праворуч Онлайн Консультант).

Пополнил счёт на 125 грн но поздно сменил тариф, сейчас хочу вернуть деньги чтобы пополнить по новому тарифу

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пополнил счёт на 125 грн но поздно сменил тариф, сейчас хочу вернуть деньги чтобы пополнить по новому тарифу

Хотеть не вредно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jodanil, можу вам запропонувати поповнити рахунок для оплати нового тарифного плану, а далі…, ознайомитись з інформацією нижче :arrow_heading_down:

@Віктор1502, у Компанії є можливість розгляду повернення в цій ситуації. Головне, щоби ви не "затягнули" зі зверненням стосовно компенсації 😉
Повинні виконуватись такі умови: між списанням абонентської плати за старий тариф і за новий не повинно пройти більше 3-х днів і з моменту як знялася абонентська плата за новий тариф не повинно пройти 7 днів.
Якщо вписуєтесь в ці рамки, зверніться до оператора, він все оформить. А звернутися можна через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу праворуч Онлайн Консультант).

Інших варіантів, на жаль, не існує. 

Пополнил баланс, на 300грн потом сразу поменяли цену тарифа на 400 и сняли с счета триста грн ни интернета не денег . Что делать?

Рівень користувача 6
Позначка

Пополнить на 400, это же очевидно!!!

 

Вы свои 300 грн. потратили на услуги связи вне пакета услуг.

Вы издеваетесь?  Это как тогда понимать ?

 

Пополнить на 400, это же очевидно!!!

 

Вы свои 300 грн. потратили на услуги связи вне пакета услуг.

Не вижу тут ничего очевидного ...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ekzotichnyy:thinking: я вірно зрозуміла, що після поповнення рахунку була подана заявка на зміну тарифного плану на “Максимальний Безлім 400”?

6

@Ekzotichnyy:thinking: я вірно зрозуміла, що після поповнення рахунку була подана заявка на зміну тарифного плану на “Максимальний Безлім 400”?

Нет, я не подавал заявку на смену тарифа вообще у меня был макс безлим за 300 и меня это устраивало и собственно я пополнил счет на 300 потом зашёл в приложение и нажал кнопку снять абонплату что бы не дать , в итоге сразу не сняло попробовал 2 раза. И собственно деньги списались ни интернета ни денег и ещё какого то перевело на другой тариф ещё дороже чем у меня был без моего согласия , и теперь просят ещё 100 за переход обратно на тот тариф который был у меня ну и ещё заплати за эго ещё раз 300. 

@Ekzotichnyy:thinking: я вірно зрозуміла, що після поповнення рахунку була подана заявка на зміну тарифного плану на “Максимальний Безлім 400”?

Вот скриншоты 

Ну даже и перевели без моего участия, допустим но почему сняли 300 потом перевели. Я не понимаю зачем так поступать. 

Вот скриншот там где я уже узнал что оно стоит 400 и списали 300 и ничего не дали . 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ekzotichnyy:thinking: доволі дивна ситуація. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Чому коли я змінила тариф на 50 грн на 4 тижні з мене зняли 100 грн за старим і через 30хв ще зняли й за новим тарифом . питання куди  пішли моі кошти.  Почуваю себе ошуканоюP.S. До кол-центру дозвонитися неможливо, кажуть всі лініі зайняті. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому коли я змінила тариф на 50 грн на 4 тижні з мене зняли 100 грн за старим і через 30хв ще зняли й за новим тарифом . питання куди  пішли моі кошти.  Почуваю себе ошуканоюP.S. До кол-центру дозвонитися неможливо, кажуть всі лініі зайняті. 

Зробіть скріншот активностей з додатку Мій Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Если в момент перехода у Вас была не оплачена АП и вы пополнили не дождавшись перехода то снятие корректное это 1й вариант. Второй это то что переход был 100 грн

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Datsko1997:thinking: із вашого повідомлення можу зробити висновок, що у вас спочатку була знята оплата за поточний тариф, а потім оплата за новий тариф. 

У Компанії є можливість розгляду повернення в цій ситуації. Головне, щоби ви не "затягнули" зі зверненням стосовно компенсації 😉
Повинні виконуватись такі умови: між списанням абонентської плати за старий тариф і за новий не повинно пройти більше 3-х днів і з моменту як знялася абонентська плата за новий тариф не повинно пройти 7 днів.
Якщо вписуєтесь в ці рамки, зверніться до оператора, він все оформить. А звернутися можна через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу праворуч Онлайн Консультант).

Доброго дня. Придбав сім-карту, поставив в телефон, вибрав тариф "LOVE". Система попередила про платний перехід 100 грн та абонплату 150 грн. ( але чомусь в підсумку було так " всього 100 грн"). Оскільки в Київстара 13 місяців у році я вирішив закинути 340 грн про всяк випадок. Але.., але і цього виявилось замало. Не користувавшись ні однією з послуг ( дзвінки в тому числі) Київстар ЗАБРАВ гроші за тариф, який був закладений в сумі 225 грн, 100 грн за перехід і я залишився винен 135 грн. ( 15 грн на залишку). Резюме: за 340 грн поповнення я не можу користуватись послуги цього оператора. Ось такі "комфортні" умови зміни тарифу. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. Придбав сім-карту, поставив в телефон, вибрав тариф "LOVE". Система попередила про платний перехід 100 грн та абонплату 150 грн. ( але чомусь в підсумку було так " всього 100 грн"). Оскільки в Київстара 13 місяців у році я вирішив закинути 340 грн про всяк випадок. Але.., але і цього виявилось замало. Не користувавшись ні однією з послуг ( дзвінки в тому числі) Київстар ЗАБРАВ гроші за тариф, який був закладений в сумі 225 грн, 100 грн за перехід і я залишився винен 135 грн. ( 15 грн на залишку). Резюме: за 340 грн поповнення я не можу користуватись послуги цього оператора. Ось такі "комфортні" умови зміни тарифу. 

Доброго дня.
Лоханулись тим, що кинули одразу всі кошти, не дочекавшись смс про успішну заміну тарифу. Оплата місячної абонплати відбувається автоматично, як тільки ви закинули гроші, незалежно від того чи ви користуєтесь. Тому спочатку відбулась оплата поточного тарифу, потім знялось за зміну.

Я підключила але ні мегабайти інтернету не прийшли ні хвилини я буду писати жалобу дуже поганий сервіс гроші не повернули

Відповісти