Як підключити новий тариф: покрокова інструкція


Рівень користувача 8
Позначка +3
Життя не стоїть на місці, як і тарифна політика Київстар. Щороку з'являються нові тарифи – більш вигідні й комфортні. Сучасні абоненти знають про це і не ігнорують можливості оптимізувати витрати на зв'язок за допомогою декількох простих дій.

Купили сімку декілька років тому і відтоді не міняли тариф? Цілком можливо, що ви платите за непотрібні послуги і переплачуєте за зв'язок. Час виправляти ситуацію.

Крок 1. Дізнайтеся, як називається ваш тариф і які послуги в нього входять. Ви можете уточнити назву за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар», запиту *100*01*2# або дзвінка на короткий номер 466*66. Загляньте до розділу «Архів тарифних планів» на нашому офіційному сайті і погляньте, скільки і за що ви платите.

Крок 2. Зайдіть у розділ Тарифи на сайті https://kyivstar.ua. Укажіть свій регіон і порівняйте всі варіанти, запропоновані оператором у вашому місті.

Крок 3. Порівняйте пропозиції для передплати і контракту: можливо, ви захочете змінити форму обслуговування, аби залишатися на зв'язку незалежно від поточного стану рахунку. Для переходу на контракт зайдіть у будь-який центр обслуговування Київстар, узявши з собою скан-копію ідентифікаційного коду та паспорт.

Крок 4. Перед підключенням нового тарифу проаналізуйте свої потреби. Якщо ви не уявляєте свого життя без Twitter і Facebook – обирайте тарифні плани з опцією «Cоцмережі без обмежень». Активним користувачам інтернету варто звернути увагу на наявність онлайн-сервісів із безлімітним трафіком. Серед них – онлайн-кінотеатри, Wikipedia, музичні сервіси та додатки з безкоштовними книжками. Підтримка опції «Інтернет SIM-пара» дозволить застосовувати для виходу в мережу додаткову сімку з номером і рахунком основної SIM-карти.

Крок 5. Якщо тарифи уже вивчено, залишається зробити оптимальний вибір. Наші абоненти можуть змінити тарифний план за допомогою системи «Мій Київстар». Для цього необхідно перейти на необхідний тариф, авторизуватися і надіслати заявку.

Крок 6. Щоб активізувати тариф, поповніть рахунок на певну суму. Мінімальний розмір платежу можна знайти на сторінці з описом тарифного плану. Наприклад, для активації стартового пакету «Максимальний Безлім» необхідно покласти на рахунок не менше ніж 45 грн.

Поділіться в коментарях: за якими критеріями ви обираєте новий тариф?


📣Important reminder
Якщо востаннє ви сплачували абонплату більше місяця тому, але для переходу на новий тариф вам потрібно поповнити рахунок, ви можете уникнути подвійного нарахування абонплати (за діючий тариф + за новий під час його підключення).
Для цього спочатку вам потрібно підключити Паузу абонплати – набрати *477*24#виклик. Про підключення вам надійде SMS, після чого зможете подавати заявку на зміну тарифу.

388 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Alena.Sliusar Еще было бы не плохо указать про функцию "Пауза абонплаты". Т.к. судя по сообществу, многие меняют тариф, после того как текущие условия закончились и не снята абонентская плата. Подают заявку, пополняют счет, оплата идет за старый тариф 🙂
Рівень користувача 8
Позначка +3
@Stas спасибо за совет, добавила.
Тобто, щоб підключити тариф "Максимальний Безлім", на рахунку повинно бути 200 грн? (155 грн абонплата і 45 грн на рахунку)
Рівень користувача 8
Позначка +4
@UliANA Нет, не должно. При переходе на новый тариф, на счете должна быть сумма достаточная:
  1. для замены тарифа 20 грн (если переход платный)
  2. для снятия абонентской платы за первый месяц.
Обратите внимание на ваше текущий тариф, если абонентская плата за месяц не снята, может быть оплаченной после пополнения счета.
Що робити, якщо не можу підключити тарифний план?
Приходить смс "ваш тарифный план не изменен по техническим причинам"
Рівень користувача 8
Позначка +4
@UliANA Необходимо обратится или в чат, или по 466, связаться с сотрудником, уточнить в чем сложность.
Добрий день! Хочу змінититарифний план на "Максимальний безлім+". Проблема полягає в тому, що сьогодні Київстар має зняти абонплату за існуючий тарифний план. У зв'яузки з цим, хочу зробити відкладену заявку, але в системі МійКиївстар не пише ніякої комбінації цифр, а дзвінок до оператора - всі лінії зайняті.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@misha_zz Рекомендую ознакомиться с темами:
  1. пошаговая инструкция
  2. пауза абонплаты
@misha_zz Рекомендую ознакомиться с темами:
  1. пошаговая инструкция
  2. пауза абонплаты

Відправив заявку на паузу абонплати, потім ще раз відправив... Немає ніякого смс-підтвердження 😞
Рівень користувача 8
Позначка +1
нащо ті дзвінки? Є ж для того Мій Київстар!

Рівень користувача 8
Позначка +5
@misha_zz, раді вітати вас в нашій спільноті!
Така ситуація можлива при наявності обмежень для замовлення послуги "Пауза абонплати". Або в день замовлення була оплачена щоденна абонплата, або не вийшов термін місяці після останньої оплати за тарифом, або послуга вже була замовлена ​​за останні 30 днів🤔
Сегодня мне пришли и настроили интернет от киевстара (подключили) тариф Все вместе плюс, В улуги этого тарифа также входят оплата мобильного. Мастер сказал когда на мобильном счету будет 105 грн подключить телефон и будет оплачен пепрвый месяц. Однако я еще не платил за этот месяц по своему основному мобильному тарифу. Что делать, ведь при пололнении на 105 грн 60 грн снимется на мобильный тариф.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Сегодня мне пришли и настроили интернет от киевстара (подключили) тариф Все вместе плюс, В улуги этого тарифа также входят оплата мобильного. Мастер сказал когда на мобильном счету будет 105 грн подключить телефон и будет оплачен пепрвый месяц. Однако я еще не платил за этот месяц по своему основному мобильному тарифу. Что делать, ведь при пололнении на 105 грн 60 грн снимется на мобильный тариф.
саме так і буде, зніметься
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Adziel, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Ознакомтесь, пожалуйста, с пошаговой инструкцией подключения нового тарифа, найдете ответ на ваш вопрос😉
Если останутся дополнительные вопросы, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей.
Только что изменил тариф. Нашол лучше. При новой смене снова взымится абонплата?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Да.
Рівень користувача 3
Позначка +1
@Bratishko, приветствую вас в сообществе!
При каждой замене тарифа происходит снятие абонплаты за первый месяц. Исключением будет только замена тарифа по персональному предложению (например, если вы получили смс с предложением перейти на новый тариф со скидкой 100% на абонплату).
Здравствуйте.У меня тариф соцсети,Я хочу перейти на другой тариф.Какого числа месяца лучше это зделать?
Если я сегодня сменю тариф,а до конца месяца 4 дня осталось.Как снимется абонплата?Снимется за 4 дня как за месяц,а потом с первого числа опять снимется?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Снимется за 4 дня как за месяц,а потом с первого числа опять снимется?
Снятие будет в день перехода на новый тариф и следущая плата будет через четыре недели. Раз в месяц теперь не снимается, раз в четыре недели теперь.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дякую , Київстар! Нові тарифні пляни- прекрасні!
Добрий день, який тариф можете запропонувати для дзвінків в мережі Київстар та на інші мобільні оператори. Мені дуже підходить мій теперішній тариф і дуже обідно що його анулюють. Додзвонитися до оператора не можу кажуть тільки що лінія зайнята. Я починаю розчаровуватися в київстарі😩
Рівень користувача 1
Как заменить тариф на более дешевый. Связатся с оператором не реально. В онлайне постоянно бросают какието безсмысленные ссылки. Может не стоит заморачиватся и сменить мобильную связь.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Alesya_datcyuk, добро пожаловать в наше сообщество!:)
Выбрать тариф можно из тех, что представлены на нашем сайте: https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs , в каждом тарифе описано о подключении.
Пожалуйста, ознакомьтесь с первым сообщением в этой теме, уверенна, что эта информация поможет в смене тарифного плана 😉
Рівень користувача 8
Позначка +5
@287 A, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔більш за все підійде тарифний план "Безлім Розмови". Детально з умовами можна ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimtalks

Відповісти