Вирішено

Відновлення SIM-карти / Заміна SIM-карти зі збереженням номеру


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 0 відповідей
Загубив sim-карту, зараз знаходжусь закордоном. Як її можна відновити?
icon

Найкраща відповідь від Ferret 7 February 2019, 18:52

Переглянути оригінал

1040 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nata_23, так як це номер контрактної форми обслуговування, ви знаходитесь за кордоном і буде звертатись ваш представник, знадобиться оригінал (подається) паспорта громадянина України представника, а також довіреність (і копія довіреності).

Якщо довіреність видана нотаріусом іншої країни та складена мовою даної країни, то копію такої довіреності має бути апостильовано або легалізовано, відповідно до законодавства України та міжнародних угод, а також перекладено українською мовою та засвідчено додатково нотаріусом України.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vikont, в цій ситуації без звернення до оператора та індивідуальної перевірки не обійтись. Спробуйте, будь ласка, зареєструвати технічну скаргу через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/support

Рівень користувача 8
Позначка +1

Оновлення системи заплановано ще заздалегіть. Наскільки я зрозумів то проблема була ще до 17.09

В Вашому випадку зверніться в СС і уточніть в якому статусі проблема

Рівень користувача 1
Позначка

Строк номеру був до кінця серпня.
Тобто для відновлення треба було поповнити до кінця вересня.

Вже з середини вересня номер анульовано: в мережі не реєструється, не поповнюється.

Як виявилось мій випадок не поодинокий, днів 10 тому люди отримували відповідь від підтримки:

“ Анулювання номеру. Некоректне анулювання номерів по терміну дії (GSM / PrePaid / INFO)

Деякі номери передплати були некоректно анульовані по терміну дії номеру. При цьому номери не мали бути анульовані та мали поповнення рахунку після 25.07.
Не стосується номерів з тарифним планом "SMART SIM". 

https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/aktualna-informaciya-shchodo-timchasovih-skladnoshchiv-u-roboti-poslug-26545?postid=152629#post152629

Це вирішення проблеми було https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-onovlyuye-it-systemy-dlya-pidvyshchennya-nadiynosti-telekom    чи намагання замести сліди?

В мене ситуація не змінилась, тому вважаю, що спроба замести сліди.

 

В підтримку не дописатись, не додзвонитись. 

 

Не треба тему передчасно закривати, об’єднувати. Проблема не одинична - шукаю відповіді і відповідальних.

Я знаходжусь у Черногоріі , місяц назад я загубила свою сім карту, номер є контрактним, я хочу відновити . Мій номер +38067ххх2460. Таскіран Наталя, моя сестра може підійти та отримати нову сімку, та  привезе мені. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodij, дякую за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 1

@Volodij, уточніть, будь ласка, вдалось вирішити проблему? 

Так, вдалося, дякую 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@KurwaMatj, дякую за кмітливість🤗

Про цю ініціативу не вказала через те, що вона більше діє для наших користувачів які хочуть допомогти вимушеним переселенцям🤝

Але дійсно @Prystemskyi l можете звернутись до “Карітас Україна” та дізнатись деталі😊

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Prystemskyi l, про подібні ініціативи від компанії Київстар інформацію не передавали🤔

А вони виявляються є, комунікація у вас “хромає”))

Детально:

https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/smartfon-dobra-abonenty-kyyivstar-razom-z-karitas-ukrayiny-mozhut-dopomogty

 

Як отримати телефон людині яка виїхала з Херсону?

Скоріш за все вам потрібно звернутись в Карітас Україна, контакти на їх сайті:

https://caritas.ua/news/merezha-karitasu-dopomagaye-lyudyam-yaki-postrazhdaly-vid-rosijskoyi-agresiyi/

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Prystemskyi l, про подібні ініціативи від компанії Київстар інформацію не передавали🤔

Це вам краще звернутись до волонтерських організацій😉

Якщо мали номер передплаченої форми обслуговування, який було втрачено, то  тут можна ознайомитись з варіантами його відновлення🤗  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodij, уточніть, будь ласка, вдалось вирішити проблему? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як отримати телефон людині яка виїхала з Херсону?

А шо, десь роздають телефони за те, що виїхав з Херсону?

Як отримати телефон людині яка виїхала з Херсону?

Рівень користувача 1

Дякую за допомогу 

Рівень користувача 1

Така сама проблема. СІМ втрачена пів року тому при перетині кордону з ЕС. вдалося звязатися з живим оператором Київстар через СМС з іншого тел.Киїістар  *105*466#(безкоштовно) . Рекомандаціі від неї:

зайти на https://kv.st/aeb (Я заходив телефоном).Треба ввести проля, якщо не пам., поновити (Поновив раза з 10). Далі пройти Авторизацію і дочекатися  в Месенжері повідомлення оператора. Пояснити суть спроави та підготувати документи та фото-

Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.

На цьому я перервася, т.я. особи, якій треба відновити картку, немає вдома.

Буду радий, якщо допоміг.

 Удачі.

         Сергій Павленко 

А можете дати повний лінк, куди треба писати звернення? А то за вашим посиланням відправляє в чат фейсбук де відповідає такий же оператор, що і в чаті на сайті Київстар. В фейсбуці теж оператор сказав, що нічим не може допомогти

 спробуйте надіслати СМС      *105*466#(безкоштовно). Перетелефонує живий оператор.

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Volodij, тут краще буде звернутись за консультацією до самого нотаріуса з тим, як краще буде провести оформлення довіреності. 

Я, як модератор, можу проінформувати лише по самій процедурі і що для неї необхідно. Про такі юридичні аспекти, нас не інформували, на жаль :worried:

 

Рівень користувача 1

Как сделать доверенность если я в оккупированной территории в Мелитополе, нотариусы под Россией, а сын в Запорожье, подконтрольная Украине территория. Русская доверенность в Запорожье не документ. Что в этом случае делать? 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Volodij, перш за все при зверненні в магазин Київстар сину необхідно буде мати при собі довіреність та  документ, що посвідчує особу. 

Деталі процедури “Заміни Sim-карти зі збереженням номеру” для контрактних абонентів  описано тут.

 

Рівень користувача 1

Я Пашинный Владимир Тихонович, мой тел 0972ХХХ427. Я нахожусь на оккупированной территории, нет украинской связи. У меня контрактный номер. Не могу сейчас зайти в приват 24. Как мне доверить управление моей симкой сыну моему? Чтоб он смог восстановить мою сим карту на подконтрольной Украине территории. Я не могу выехать с Мелитополя, а сын в Запорожье. Сын Пашинный Алексей Владимирович. Телефон 0974ХХХ470. Помогите пожалуйста 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olegkalort, надання копії паспорта при зміні SIM-картою не є реєстрацією номера на паспортні дані, тому спеціалісти дійсно не зможуть здійснити перевірку та могли відмовити.

Ще можу порадити відправити фотокопію письмового звернення, оформленого відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» на електронну адресу компанії: info@kyivstar.net. Термін обробки звернення - 30 днів з моменту надходження.

 

Втрата СІМ карти Київстар, ви за кордоном.

Втратив Сім карту в березні 2022 при перетині кордону з ЕС.

 Пів року намагався вирішити цю проблему з Київстар. Самі розумієте що  дозвонитися до них  дуже важко.

Мені це вдалося нещодавно. Відправив СМС     *105*466#, дочекався голосового виклику ЖИВОГО ОПЕРАТОРА!!!!  Перейшов за його повідомленням  на https://kv.st/aeb

 Треба пройти Авторизацію, а для цього знати свій пароль, або відновити його (той ще гемор.)

Далі все відбувається в Мессенжері.

Чекаєте повідомлення від оператора. Типу- давайте поспілкуємось….

Викладаєте свою проблему.

Наприклад –

“Країна перебування – Австрія,

Втрата картки при перетині кордону зі Словачиною  на КПП Малий березний –Убла 06.03.2022р.

Нову СІМ карту отримає ХХХХХХХ , паспорт Гр. України серія ХХ № ХХХХХХ, конт. тел. 067 ххх хх хх  , місто звернення для відновлення СІМ карти - центральний  сервісний  центр на вул.Дегтярівська,53 в м.Києві.”

 Він запитає чи знаєте ви  які док. потрібно надати для відновлення СІМ карти.

Якщо ви підготуєте ці док, то відразу можна сказати що знаєте, ви готові і викласти їх.

Що підготувати:

“Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.”

Я відправляв фото укр. паспорта (перша стор.) , закорд. Паспорта (перша стор.), фото відмітки укр.митниці та словацької митниці про перетин кордону і фото особи і паспорта з часом зйомки  . Всі фото викладаються окремими файлами.

При цьому майте на увазі що якщо щось не так- поки ви будете щось шукати, сеанс припиняється, а потім треба знову починати з пояснення що вам треба, так як це вже інший співробітник і він не може , або не хоче подивитись про що ви спілкувались з попереднім. В мене так було 4 рази.

Якщо все пройде норм., отримаєте повідомлення:

“ Заявка буде розглянута до 02.09 18:00, проінформована про результати буде довірена особа. При отриманні сім-карти потрібно буде пройти авторизацію довіреній особі в магазині Київстар, що може зайняти до години часу.”

Я зв’язався з оператором в месенджері Фейсбук. Мені там відповіли, що вони не можкть перевірити паспортні дані тому що мій номер не прив’язаний до паспорта (хоча це несенітниця, бо я коли міняв свою картку кілька років тому, то надавав копію свого паспорта разом з заявою). Пропонують лише фізично прийти в магазин з пристроєм в якому була вставлена картка останній раз. На мою пропозицію все ж таки перевірити документи або перевірити дзвінки на номери більше року назад відповіли відмовою

Рівень користувача 4
Позначка +1

@VitaBorzovets, oзнайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olegkalort, мені дуже прикро, що потрапили у таку ситуацію😔

На жаль, оператори можуть діяти тільки згідно дійсних процедур, та обійти їх немають змоги, якби не хотілось допомогти. Можете спробувати залишити скаргу в індивідуальному порядку через Чат Facebook, як радив @Sergii Pavlenko, на офіційній сторінці https://www.facebook.com/kyivstar/ у приватному повідомленні.

 

Рівень користувача 1

Втрата СІМ карти Київстар, ви за кордоном.

Втратив Сім карту в березні 2022 при перетині кордону з ЕС.

 Пів року намагався вирішити цю проблему з Київстар. Самі розумієте що  дозвонитися до них  дуже важко.

Мені це вдалося нещодавно. Відправив СМС     *105*466#, дочекався голосового виклику ЖИВОГО ОПЕРАТОРА!!!!  Перейшов за його повідомленням  на https://kv.st/aeb

 Треба пройти Авторизацію, а для цього знати свій пароль, або відновити його (той ще гемор.)

Далі все відбувається в Мессенжері.

Чекаєте повідомлення від оператора. Типу- давайте поспілкуємось….

Викладаєте свою проблему.

Наприклад –

“Країна перебування – Австрія,

Втрата картки при перетині кордону зі Словачиною  на КПП Малий березний –Убла 06.03.2022р.

Нову СІМ карту отримає ХХХХХХХ , паспорт Гр. України серія ХХ № ХХХХХХ, конт. тел. 067 ххх хх хх  , місто звернення для відновлення СІМ карти - центральний  сервісний  центр на вул.Дегтярівська,53 в м.Києві.”

 Він запитає чи знаєте ви  які док. потрібно надати для відновлення СІМ карти.

Якщо ви підготуєте ці док, то відразу можна сказати що знаєте, ви готові і викласти їх.

Що підготувати:

“Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.”

Я відправляв фото укр. паспорта (перша стор.) , закорд. Паспорта (перша стор.), фото відмітки укр.митниці та словацької митниці про перетин кордону і фото особи і паспорта з часом зйомки  . Всі фото викладаються окремими файлами.

При цьому майте на увазі що якщо щось не так- поки ви будете щось шукати, сеанс припиняється, а потім треба знову починати з пояснення що вам треба, так як це вже інший співробітник і він не може , або не хоче подивитись про що ви спілкувались з попереднім. В мене так було 4 рази.

Якщо все пройде норм., отримаєте повідомлення:

“ Заявка буде розглянута до 02.09 18:00, проінформована про результати буде довірена особа. При отриманні сім-карти потрібно буде пройти авторизацію довіреній особі в магазині Київстар, що може зайняти до години часу.”

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Serjinio, якщо eSIM було використано одному телефоні, то для другого потрібна буде нова eSIM.

Cпочатку потрібно зняти “Блокування самостійної заміни SIM” звернувшись у магазин Київстар. Після, відновити SIM-карту на фізичний носій і можна буде підключати eSIM.

Якщо будете підходити не ви, то неохідно буде підготуватися пройти ідентифікацію. Тут можна буде ознайомитись з процедурою.

Відповісти