Вирішено

Відновлення SIM-карти / Заміна SIM-карти зі збереженням номеру


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 0 відповідей
Загубив sim-карту, зараз знаходжусь закордоном. Як її можна відновити?
icon

Найкраща відповідь від Ferret 7 February 2019, 18:52

Переглянути оригінал

1040 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3
Не понятно и что такое "старый" телефон.
В моей Nokia X6 карточка которую я вчера получил работает прекрасно.
И я считаю что это старый телефон.

Но ещё в более старыйх, скажем, с монохромным дисплеем, не работает, скорее всего, из-за разного напряжения на картах. Новые карточки используют в разы более низкое напряжение чем старые. И если телефон этого не умеет, ну, карта работать не будет.
Як Мені замінити діджус на київстар і залишити свій старий номер надалі
Рівень користувача 8
Позначка +1
Як Мені замінити діджус на київстар і залишити свій старий номер надалі
Утро доброе, на данный момент диджус и киевстар это одно и тоже, менять ничего не нужно, может вы имели ввиду что то другое то перефразируйте вопрос!
Nokia 6020 монохромный дисплей
В iphone 5s работает, а в Nokia 6020 не работает. Пишет: вставтьте сим карту.
Сім картка київстар в смартфоні теряє зв'язок як в першому так и другому слоті, сімка іншого оператора робить стабільно в двох слотах, чи зобов'язанний київстар безкоштовно замінити сімку на робочу.?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Так, зобов`язаний, це проблема із карткою, гарантійний випадок.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Сім картка київстар в смартфоні теряє зв'язок як в першому так и другому слоті, сімка іншого оператора робить стабільно в двох слотах, чи зобов'язанний київстар безкоштовно замінити сімку на робочу.?
а вам 25 грн. жалко? )))
вообще то сейчас замена основной сим карты бесплатна (если не ошибаюсь)
Рівень користувача 8
Позначка +3
@phistyr варианта два, на самом деле:
1) Проблема из-за толщины карты, новые карты заметно тоньше старых. Устройство может просто терять контакт с картой. Решается подкладыванием бумажки.
2) Пробелма с разным напряжением. Девайс использует старое напряжение, которое карта не поддерживает, а карта использует новое, которое не поддерживает телефон. В итоге карта не заводится и телефон, как итог, её просто не находит, что логично. Этот вариант никак не решается, кроме как заменой телефона или не обновлением карты до нового формата (но это уже не ваш вариант).
Рівень користувача 8
Позначка +3
Конечно как вариант, это может быть брак, попытайтесь заменить карту ещё раз, это бесплатно.
Если не поможет - то точно одна из двух выше перечисленных проблем.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Это один и тот же оператор. Условия обслуживания ничем не отличаются.
Но вы можете заменить тариф и SIM-карту, если хотите.
Рівень користувача 1
У меня вопрос. В моём пакете "максимальный безлим 2018" есть дополнительная сим карта для интернета. Чи возможно её заново подключить после отключения. Ну она есть при мне чтобы не ехать в Киевстар
Рівень користувача 1
Помогите. У киевстаре дали дополнительную сим карту для интернета и сказали что она работает но я поставил и там нету связи а когда пишу команду пишет что симка уже отключена. Что делать
Есть ли возможность восстановить номер телефона если телефон украли номер телефона +38096ххххххх
Рівень користувача 6
Позначка +1
Есть ли возможность восстановить номер телефона если телефон украли номер телефона +38096ххххххх
Такое даже Зоряна знает, можно спрашивать у неё напрямую.😉

https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/simcard_restoration?utm_source=ICR&utm_medium=inform
Протягом цілого дня телефон працював без збоїв, а нещодавно прийшло сповіщення Сім карту заборонено. Не можу здійснювати і приймати дзвінки. В чому справа? Як це виправити?
Рівень користувача 4
Позначка +1
@Vadya, повторно подключить интернет сим-пару возможно, но не на старую сим-карту.🤓 На нашем сайте есть инструкция как подключить услугу самостоятельно.
Користуюсь номером з 2006 року. Що робити якщо немає ні коробки від телефону (Щоб IMEI глянути), ні даних пластикової картки (Лише номер є).
Прийшов значить у сервісний центр, сказали надати інфу скільки на рахунку було (все вірно 30 грн. підтвердили) потім 3 остані номери на які найчастіше телефонував... 1 номер лише прийняла їхня база, а всі інші які говорив (штук 6) не проходять (і точно знаю що 2-3 рази звонив на деякі). Як бути що робити?? І що якщо я 1-2 рази телефоную в місяць (більшість спілкуюсь або навіть телефоную через месенджери...) А номер дуже треба (багато що до нього привязано)
Просто немає слів.
Дякую!
Привіт,
Я знайшов телефон, який я хотів би повернутися. У мене є номер SIM-карти, але я не можу зв'язатися з підтримкою. Чи можете ви зв'язатися зі мною, щоб я міг повернути його?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Ivanna 44, якщо не буде працювати і в іншому мобільному, рекомендую зробити заміну сім-карти.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Mykhailo.13, шкода, що не лишилося даних від мобільного та сім-картки. Справа в тому, що систем а перевіряє дзвінки за певними умовами: три номери, на які здійснювалися дзвінки ненульової тривалості (20 секунд і більше) протягом 5-ти унікальних днів та приблизну дату здійснення цих дзвінків, а також суму коштів на рахунку. Суму можна назвати приблизно (+/- 10% або +/- 2 грн.). І приблизну дату наявності даної суми на рахунку (+/- 2 дні). Інформація може бути перевірена за рік перед зверненням.
Ви можете ще підготувати інформацію і спочатку звернутися до до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення цих дзвінків. Якщо пройдуть перевірку у оператора, зможете вже звернутися для заміні сім-карти.
Рівень користувача 1
В мене був номер +38097ххххххх. Побувавши в селі Хибалівка, я його втратила. Дані про карту я теж втратила (не знаю, де вони, не знайшла). Як мені востановити сім-карту? Мені вона дуже потрібна. Допоможіть, будь ласка.
Рівень користувача 3
Позначка
Тут можна ознайомитись з варіантами відновлення передплаченого номера.
У випадку втрати, викрадення, пошкодження SIM-карти або її блокування внаслідок введення неправильного PUK-коду, компанія «Київстар» надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається у Магазині Київстар.

Необхідні дані для отримання послуги «Заміна SIM-карти»

або
  • SIM-карта (зв'язану на момент звернення з абонентським номером);
  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
  • або одна з наступних інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які найчастіше були здійснені дзвінки ненульовий тривалості з орієнтовною датою їх здійснення;
  • IMEI кінцевого обладнання та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • IMEI кінцевого обладнання та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.
* за умови пред'явлення оригінального носія зі збереженим серійним номером.
Якщо ваш номер контрактний, то спосіб заміни картки описано тут.
У випадку втрати, крадіжки, пошкодження SIM-карти або її блокування в результаті введення неправильного PUK-коду компанія «Київстар» надає можливість відновити її за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається в Магазинах Київстар. Також абоненти, що знаходяться в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, а й Чернігові, Черкасах, Чернівцях, Миколаєві, Херсоні, Запоріжжі та Полтаві можуть скористатись послугою «Доставка SIM-карти кур’єром», яка дозволяє протягом двох годин з моменту оформлення запиту отримати нову SIM-картку на вказану адресу.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Henri, якщо ви хочете повернути телефон користувачу, то у нас немає інформації про цю людину. За номером вам також не скажуть, кому він належить. 🤓
Якщо ви маєте на увазі номер телефону, а не пристрій, то напишіть до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей.
Здравствуйте, я потеряла симку где-то месяца 3 назад, не пользуюсь сим-картой приблизительно пол года, перешла на водафон, хочу востановить номер, карточки с банков привязаны к этому номеру, отвязать тоже надо иметь доступ к номеру. Я проживаю в Кривом Роге, можно как-то сделать заказ на восстановление симки, а я подъеду и заберу.

Відповісти