Вирішено

Відновлення SIM-карти / Заміна SIM-карти зі збереженням номеру


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 0 відповідей
Загубив sim-карту, зараз знаходжусь закордоном. Як її можна відновити?
icon

Найкраща відповідь від Ferret 7 February 2019, 18:52

Переглянути оригінал

1040 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazar Gold, відповіла в особистих повідомленнях.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yura Okara, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Ознайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми. 

Что делать если сим карта есть а вот пластик вид карти був утеряний

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dyachenko Dmitry, 🙄 а навіщо вам потрібен пластик? Вам потрібен серійний номер SIM-карти, або PUK1-код, котрі там є?

Здравствуйте, такой вопрос, заблокировал случайно симку, а сам нахожусь за границей и в отделении восстановить не могу.

3 последних номера просто нету, я вообще не звонил никому 

Пластик с пак кодом хоть и есть скорее всего, узнать его от туда не представляется возможным, так как он остался в Харькове 

Серийного номера сзади тоже нету, симка обрезанная 

Есть только телефон в котором эта симка стояла последнее время, дадут ли мне пак код если я позвоню и скажу imei телефона? Или это только приходить в вместе с телефоном в Киевстар? Что я сейчас конечно же сделать не смогу, находясь в тысячах километров от Украины

 

 

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@hoket, на жаль, через IMEI у телефонному режимі немає можливості отримати PUK-код.

Якщо номер передплачений, то Ви можете переглянути PUK-код в системі самообслуговування "Мій Київстар" за умови наявності постійного пароля для авторизації. 

Здравствуйте, у отца сгорел телефон в Мариуполе , как его восстановить если он привязан на его паспорт , есть его документы и доказательство что я сын его . Как восстановить его номер телефона если он находится в Мариуполе и там нет связи.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Vladimirsmarik, підкажіть, будь ласка,у нього був номер передплати, який реєстрували на паспорт, або номер контрактної форми обслуговування? 

Рівень користувача 1

Добрий день.

Ситуація наступна, на iPhone номер через e-sim, необхідно перенести номер на інший iPhone. Як я розумію, треба повернутись на фізичну sim.  Самому немає можливості піти в сервіс Київстар. Чи м може зробити це наприклад моя дружина без мого телефону. На iPhone встановлений додаток МК, номер там зареєстрований, але включена заборона на віддалену заміну sim.

Чи як варіант, відключити віддалену заміну, і купити пакет Київстар, і тоді самому перейти на фізичну картку?

Дякую.

Я втратив свою сім-карту і стартовий пакет. Хочу відновити її. Перевірку за номерами на які телефонував не можливо пройти, так як останні дзвінки були більше року тому. Номер активний, так як я його періодично поповнюю (тобто варіант з "ексклюзивним номером" неможливий). Телефон в якому була сім-карта теж не можу надати, так як знаходжусь за кордоном. А скоро і мене 365 днів, як картка в останній раз була в телефоні. Оператор ніяк не хоче вирішувати нестандартну ситуацію. Я пропонував різні варіанти (перевірити дзвінки більше року тому, перевірити номер IMEI пристрою, перевірити дати і суми поповнення, ідентифікувати через месенджери які прив'язані до номера, перевірити паспортні дані які я раніше надавав), але оператор не хоче вирішувати нестандартну ситуацію, лише повторює про "перевірка здійснюється за 365 днів з дати звернення". Що в такому випадку робити? Як звернутися до керівництва Київстар?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я втратив свою сім-карту і стартовий пакет. Хочу відновити її. Перевірку за номерами на які телефонував не можливо пройти, так як останні дзвінки були більше року тому. Номер активний, так як я його періодично поповнюю (тобто варіант з "ексклюзивним номером" неможливий). Телефон в якому була сім-карта теж не можу надати, так як знаходжусь за кордоном. А скоро і мене 365 днів, як картка в останній раз була в телефоні. Оператор ніяк не хоче вирішувати нестандартну ситуацію. Я пропонував різні варіанти (перевірити дзвінки більше року тому, перевірити номер IMEI пристрою, перевірити дати і суми поповнення, ідентифікувати через месенджери які прив'язані до номера, перевірити паспортні дані які я раніше надавав), але оператор не хоче вирішувати нестандартну ситуацію, лише повторює про "перевірка здійснюється за 365 днів з дати звернення". Що в такому випадку робити? Як звернутися до керівництва Київстар?

Йти в магазин Київстар, і якщо натрапите на адекватного консультанта, то можете відновити номер по IMEI телефону. Звісно, захопіть з собою паспорт.

Відновлення номеру по трьох номерах - це “стид і срам” компанії. Сам особисто стикався з відновленням номеру, по якому не було активності. У конкурентів цей процес значно гуманніший і адекватніший. Топ менеджери Київстар десь літають в небесах, їм проблеми звичайного абонента препейду не відомі 💩 

Я фізично не можу прийти в магазин, бо знаходжусь за кордоном. Хотів відновити за допомогою Smart-sim, для цього потрібен PUK1 або серійний номер сім-карти. Думав, що хотсь купить стартовий пакет і відправить мені, а я вже тут перенесу номер. Але стикнувся з цим довбаним правилом в 365 днів (хоча останній дзвінок був рівно 365 дні тому, їм цього недостатньо, потрібно щоб було 5 різних дзвінків на один номер в 5 різних днів - я в загалі так часто нікому не телефоную, мені зручнішим дзвонити через месенджери). Запропонував їм відправити свій imei, або перевірити через месенджери, що це справді я і це мій номер. Ні в яку, ніби з роботом розмовляю, здається оператор навіть не розуміє в чому суть моєї проблеми. Тепер хочу достукатись до керівництва, може хоч так вони якісь зміни в себе внесуть

Рівень користувача 1

Така сама проблема. СІМ втрачена пів року тому при перетині кордону з ЕС. вдалося звязатися з живим оператором Київстар через СМС з іншого тел.Киїістар  *105*466#(безкоштовно) . Рекомандаціі від неї:

зайти на https://kv.st/aeb (Я заходив телефоном).Треба ввести проля, якщо не пам., поновити (Поновив раза з 10). Далі пройти Авторизацію і дочекатися  в Месенжері повідомлення оператора. Пояснити суть спроави та підготувати документи та фото-

Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.

На цьому я перервася, т.я. особи, якій треба відновити картку, немає вдома.

Буду радий, якщо допоміг.

 Удачі.

         Сергій Павленко 

Така сама проблема. СІМ втрачена пів року тому при перетині кордону з ЕС. вдалося звязатися з живим оператором Київстар через СМС з іншого тел.Киїістар  *105*466#(безкоштовно) . Рекомандаціі від неї:

зайти на https://kv.st/aeb (Я заходив телефоном).Треба ввести проля, якщо не пам., поновити (Поновив раза з 10). Далі пройти Авторизацію і дочекатися  в Месенжері повідомлення оператора. Пояснити суть спроави та підготувати документи та фото-

Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.

На цьому я перервася, т.я. особи, якій треба відновити картку, немає вдома.

Буду радий, якщо допоміг.

 Удачі.

         Сергій Павленко 

А можете дати повний лінк, куди треба писати звернення? А то за вашим посиланням відправляє в чат фейсбук де відповідає такий же оператор, що і в чаті на сайті Київстар. В фейсбуці теж оператор сказав, що нічим не може допомогти

Перебуваючи за кордоном втрачена сім карта. Нову можуть передати з України. Що робити далі і як поновити старий номер телефону? Дякую. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Serjinio, якщо eSIM було використано одному телефоні, то для другого потрібна буде нова eSIM.

Cпочатку потрібно зняти “Блокування самостійної заміни SIM” звернувшись у магазин Київстар. Після, відновити SIM-карту на фізичний носій і можна буде підключати eSIM.

Якщо будете підходити не ви, то неохідно буде підготуватися пройти ідентифікацію. Тут можна буде ознайомитись з процедурою.

Рівень користувача 1

Втрата СІМ карти Київстар, ви за кордоном.

Втратив Сім карту в березні 2022 при перетині кордону з ЕС.

 Пів року намагався вирішити цю проблему з Київстар. Самі розумієте що  дозвонитися до них  дуже важко.

Мені це вдалося нещодавно. Відправив СМС     *105*466#, дочекався голосового виклику ЖИВОГО ОПЕРАТОРА!!!!  Перейшов за його повідомленням  на https://kv.st/aeb

 Треба пройти Авторизацію, а для цього знати свій пароль, або відновити його (той ще гемор.)

Далі все відбувається в Мессенжері.

Чекаєте повідомлення від оператора. Типу- давайте поспілкуємось….

Викладаєте свою проблему.

Наприклад –

“Країна перебування – Австрія,

Втрата картки при перетині кордону зі Словачиною  на КПП Малий березний –Убла 06.03.2022р.

Нову СІМ карту отримає ХХХХХХХ , паспорт Гр. України серія ХХ № ХХХХХХ, конт. тел. 067 ххх хх хх  , місто звернення для відновлення СІМ карти - центральний  сервісний  центр на вул.Дегтярівська,53 в м.Києві.”

 Він запитає чи знаєте ви  які док. потрібно надати для відновлення СІМ карти.

Якщо ви підготуєте ці док, то відразу можна сказати що знаєте, ви готові і викласти їх.

Що підготувати:

“Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.”

Я відправляв фото укр. паспорта (перша стор.) , закорд. Паспорта (перша стор.), фото відмітки укр.митниці та словацької митниці про перетин кордону і фото особи і паспорта з часом зйомки  . Всі фото викладаються окремими файлами.

При цьому майте на увазі що якщо щось не так- поки ви будете щось шукати, сеанс припиняється, а потім треба знову починати з пояснення що вам треба, так як це вже інший співробітник і він не може , або не хоче подивитись про що ви спілкувались з попереднім. В мене так було 4 рази.

Якщо все пройде норм., отримаєте повідомлення:

“ Заявка буде розглянута до 02.09 18:00, проінформована про результати буде довірена особа. При отриманні сім-карти потрібно буде пройти авторизацію довіреній особі в магазині Київстар, що може зайняти до години часу.”

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olegkalort, мені дуже прикро, що потрапили у таку ситуацію😔

На жаль, оператори можуть діяти тільки згідно дійсних процедур, та обійти їх немають змоги, якби не хотілось допомогти. Можете спробувати залишити скаргу в індивідуальному порядку через Чат Facebook, як радив @Sergii Pavlenko, на офіційній сторінці https://www.facebook.com/kyivstar/ у приватному повідомленні.

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@VitaBorzovets, oзнайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми. 

Втрата СІМ карти Київстар, ви за кордоном.

Втратив Сім карту в березні 2022 при перетині кордону з ЕС.

 Пів року намагався вирішити цю проблему з Київстар. Самі розумієте що  дозвонитися до них  дуже важко.

Мені це вдалося нещодавно. Відправив СМС     *105*466#, дочекався голосового виклику ЖИВОГО ОПЕРАТОРА!!!!  Перейшов за його повідомленням  на https://kv.st/aeb

 Треба пройти Авторизацію, а для цього знати свій пароль, або відновити його (той ще гемор.)

Далі все відбувається в Мессенжері.

Чекаєте повідомлення від оператора. Типу- давайте поспілкуємось….

Викладаєте свою проблему.

Наприклад –

“Країна перебування – Австрія,

Втрата картки при перетині кордону зі Словачиною  на КПП Малий березний –Убла 06.03.2022р.

Нову СІМ карту отримає ХХХХХХХ , паспорт Гр. України серія ХХ № ХХХХХХ, конт. тел. 067 ххх хх хх  , місто звернення для відновлення СІМ карти - центральний  сервісний  центр на вул.Дегтярівська,53 в м.Києві.”

 Він запитає чи знаєте ви  які док. потрібно надати для відновлення СІМ карти.

Якщо ви підготуєте ці док, то відразу можна сказати що знаєте, ви готові і викласти їх.

Що підготувати:

“Власнику потрібно надіслати особисте фото з розгорнутим документом, що посвідчує особу (у вигляді селфі, таким чином щоб на фото було відображено обличчя та документ), фото має містити дату та час зйомки, дата на фото має відповідати даті звернення. Повідомити країну перебування та надати підтвердження перебування за кордоном (за наявності) – наприклад, фото сторінок паспорту з відміткою про перетин кордону. Повідомити місце та дату втрати SIM-карти або надати фото не працюючої SIM-карти з можливістю прочитати ICC (для випадку блокування чи виходу з ладу SIM-карти). Вказати ПІБ довіреної особи та серію та номер документу, що посвідчує її особу (переважно паспорт громадянина України/ID-картка), місто звернення довіреної особи (за можливістю) та контактний телефон довіреної особи.”

Я відправляв фото укр. паспорта (перша стор.) , закорд. Паспорта (перша стор.), фото відмітки укр.митниці та словацької митниці про перетин кордону і фото особи і паспорта з часом зйомки  . Всі фото викладаються окремими файлами.

При цьому майте на увазі що якщо щось не так- поки ви будете щось шукати, сеанс припиняється, а потім треба знову починати з пояснення що вам треба, так як це вже інший співробітник і він не може , або не хоче подивитись про що ви спілкувались з попереднім. В мене так було 4 рази.

Якщо все пройде норм., отримаєте повідомлення:

“ Заявка буде розглянута до 02.09 18:00, проінформована про результати буде довірена особа. При отриманні сім-карти потрібно буде пройти авторизацію довіреній особі в магазині Київстар, що може зайняти до години часу.”

Я зв’язався з оператором в месенджері Фейсбук. Мені там відповіли, що вони не можкть перевірити паспортні дані тому що мій номер не прив’язаний до паспорта (хоча це несенітниця, бо я коли міняв свою картку кілька років тому, то надавав копію свого паспорта разом з заявою). Пропонують лише фізично прийти в магазин з пристроєм в якому була вставлена картка останній раз. На мою пропозицію все ж таки перевірити документи або перевірити дзвінки на номери більше року назад відповіли відмовою

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olegkalort, надання копії паспорта при зміні SIM-картою не є реєстрацією номера на паспортні дані, тому спеціалісти дійсно не зможуть здійснити перевірку та могли відмовити.

Ще можу порадити відправити фотокопію письмового звернення, оформленого відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» на електронну адресу компанії: info@kyivstar.net. Термін обробки звернення - 30 днів з моменту надходження.

 

Рівень користувача 1

Я Пашинный Владимир Тихонович, мой тел 0972ХХХ427. Я нахожусь на оккупированной территории, нет украинской связи. У меня контрактный номер. Не могу сейчас зайти в приват 24. Как мне доверить управление моей симкой сыну моему? Чтоб он смог восстановить мою сим карту на подконтрольной Украине территории. Я не могу выехать с Мелитополя, а сын в Запорожье. Сын Пашинный Алексей Владимирович. Телефон 0974ХХХ470. Помогите пожалуйста 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Volodij, перш за все при зверненні в магазин Київстар сину необхідно буде мати при собі довіреність та  документ, що посвідчує особу. 

Деталі процедури “Заміни Sim-карти зі збереженням номеру” для контрактних абонентів  описано тут.

 

Рівень користувача 1

Как сделать доверенность если я в оккупированной территории в Мелитополе, нотариусы под Россией, а сын в Запорожье, подконтрольная Украине территория. Русская доверенность в Запорожье не документ. Что в этом случае делать? 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Volodij, тут краще буде звернутись за консультацією до самого нотаріуса з тим, як краще буде провести оформлення довіреності. 

Я, як модератор, можу проінформувати лише по самій процедурі і що для неї необхідно. Про такі юридичні аспекти, нас не інформували, на жаль :worried:

 

Відповісти