Вирішено

Відновлення SIM-карти / Заміна SIM-карти зі збереженням номеру


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 0 відповідей
Загубив sim-карту, зараз знаходжусь закордоном. Як її можна відновити?
icon

Найкраща відповідь від Ferret 7 February 2019, 18:52

Переглянути оригінал

982 Відповідей

Добрий день! Є картка Київстар, якою довгий час не користувалися. Як перевірити чи можна нею користуватися? І як? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день! Є картка Київстар, якою довгий час не користувалися. Як перевірити чи можна нею користуватися? І як? 

Вставити в телефон)

знаходемось в акупаціі є пакети Київстар  з вичерпаним терміном че є можливість іх реанімувати

Відправила запит при самостійній зміні  і нічого не змінилось. лише приходить повідомлення, що через 7 годин відбудеться заміна і на цьому все.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valery21, на сьогодні відкрита “аварія”: 

Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM-карти" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка в помилці. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2751651

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

@0leksandr, мені дуже прикро, але якщо номер зареєстровано на паспортні дані, заміну SIM-карти можна зробити лише в магазині (при собі потрібно мати паспорт).

Добрався до магазина. База ідентифікації лежить вже майже тиждень. Ви знущаєтесь?????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Madi satmadi, уточніть, будь ласка, мова йде про номери передплати, або номери контрактної форми обслуговування? Як давно не користувались? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0leksandr, на жаль, модератор може проінформувати лише по самій процедурі. Щодо технічних проблем тої чи іншої точки обслуговування нас не інформують :worried:

Мені дуже прикро, що ви витратили свій час, але проблему так і не вирішили...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liyda Dorosh, уточніть, будь ласка, вставили SIM-карту в телефон? Що відбувається? Є мережа?

уточніть, будь ласка, мова йде про номери передплати, або номери контрактної форми обслуговування? Як давно не користувались? 
 
пакети нові не використовувалися можу надати номери якщо потрібно,є 9 шт якщо є смога хоть один відновити буду вдячний сам їх колись продавав мам точку продажу користувався професіоналом зараз хочу зробити людям добру справу допоможіть !!!

номери передоплати

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Madi satmadi, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або до консультанта https://www.facebook.com/kyivstar/ із зазначенням номерів телефонів для перевірки їх стану (активний, анульований). Далі оператором будуть надані додаткові рекомендації щодо відновлення.

Перше посилання не активне нічого не вдається 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Madi satmadi, будь ласка, спробуйте звернутись за цим каналом https://www.facebook.com/kyivstar/

Доброго вечора. Я загубила свою сім карту за кордоном. Підкажіть будь ласка, як її можна відновити дистанційно? Puk кода я не знаю. Можу назвати останні виклики

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго вечора. Я загубила свою сім карту за кордоном. Підкажіть будь ласка, як її можна відновити дистанційно? Puk кода я не знаю. Можу назвати останні виклики

Телефон eSIM підтримує?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yanazinovatna, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що у вас номер передплаченої форми обслуговування?

Термін дії номера передплати закінчився, то його заблоковано.

Остання смс приходила на номер 21.04, тобто 2-3 тижні тому.

Поповнення рахунку га суму 25 грн не допомогло.

Як відновити номер телефону?

Добрий день. Два дні назад у мене шахраї викрали номер. З великими зусиллями вдалося спочатку заблокувати картку, А потім собі поновити. Шахраї виготовили додаткову мою картку дуже швидко ( я так розумію без будь-яких ідентифікацій ). Я не можу вже два дні розблокувати свою нову картку, щоб була можливість звернутися до правоохоронців. Куди подати скаргу?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IuriiM, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Перевірю ситуацію за номером. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svetlana_sbk68, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій. 

Начну с того, что живу на временно окупированой территории Херсонской области. В начале апреля окупанты отобрали телефон, через  телефон друга, объяснив ситуацию оператору, кое как (по puk коду) заблокировал номер, потому что аккаунт в телефоне и привязка к карточке. Когда блокировал, у оператора уточнил, можно ли по этому коду разблокировать, ответ "да можно". Кое как с рук приобрел пакет "смарт сим" чтоб восстановить номер. При попытке разблокивать, оказывается нужно назвать дату и время 3'х исходящих звонков, которые почему то не подошли, хотя и были выписаны у друзей из приложения "мой киевстар", и соответственно по истечении 7 дней сим карта не подходит для восстановления. Поэтому возникает вопрос, зачем эти три звонка, если у меня на руках холдер от сим карты, и почему при этом всем нельзя было просто отключить сим карту от сети, для последующего свободного восстановления номера?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ddfqf, 🤔 дуже цікаво, чому не розблокували номер за PUK-кодом. Я передала питання сервісним спеціалістам. Завтра зможу надати більше інформації. 

@Ddfqf, 🤔 дуже цікаво, чому не розблокували номер за PUK-кодом. Я передала питання сервісним спеціалістам. Завтра зможу надати більше інформації. 

Есть какая нибудь информация?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ddfqf, приношу вибачення за те, що такий тривалий час не відповідала. Можете, будь ласка, додатково написати мені в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Доброго дня,як дізнатись чи дійсний номер мій і як можна його відновити?

Відповісти