Вирішено

Відновлення SIM-карти / Заміна SIM-карти зі збереженням номеру



Показати перший допис

1040 Відповідей

тобто якщо я в Новомиргороді поміняю на sim -карту на якій написано: ““Київстар”  якісний 4G” то мій тарифний план збережеться? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@miv, так як ви контрактний абонент, ви з паспортом і з SIM-картою звертаєтесь до магазину Київстар. Співробітнику говорите, що ви хочете зробити заміну SIM-карти зі збереженням номеру та тарифного плану. 
По факту вам видають нову фізичну карту. 

@miv, так як ви контрактний абонент, ви з паспортом і з SIM-картою звертаєтесь до магазину Київстар. Співробітнику говорите, що ви хочете зробити заміну SIM-карти зі збереженням номеру та тарифного плану. 
По факту вам видають нову фізичну карту. 

а якщо в Новомиргороді немає магазину Київстар? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@miv, на жаль, контрактні абоненти можуть зробити заміну SIM-карти лише через магазин.

@miv, на жаль, контрактні абоненти можуть зробити заміну SIM-карти лише через магазин.

а якщо я буду деякий час користуватись старою sim-карткою? і які терміни переходу на нову?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@miv, давайте почнемо з початку. Навіщо вам потрібно робити заміну SIM-карти?

@miv, давайте почнемо з початку. Навіщо вам потрібно робити заміну SIM-карти?

а мені прийшло sms повідомлення, що гарантійний термін моєї sim картки закінчився, чи це не критично?

Рівень користувача 8
Позначка +1

а мені прийшло sms повідомлення, що гарантійний термін моєї sim картки закінчився, чи це не критично?

Не звертайте уваги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@miv, погоджуюсь з @KurwaMatj, це не критично. Можете не звертати увагу на це повідомлення. 

Доброго дня підкажіть будь ласка як мені відновити свою втрачену сім відразу в есім?

Бажано без відвідування сервісного центру причина в тому що знаходжусь за кордоном.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня підкажіть будь ласка як мені відновити свою втрачену сім відразу в есім?

Бажано без відвідування сервісного центру причина в тому що знаходжусь за кордоном.

Не получиться.

Добрый день! С переездами утеряна симка с пакетом.

Но я пол года на этом номере пользуюсь Вайбером. Могу ли я восстановить пакет?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день! С переездами утеряна симка с пакетом.

Но я пол года на этом номере пользуюсь Вайбером. Могу ли я восстановить пакет?

Збережений вхід в Мій Київстар є?
Там ви можете взяти PUK та ICC коди для самостійного відновлення сім-карти.
Якщо ні кодів, ні входу в Мій Київстар немає - ласкаво просимо в магазин Київстар, попередньо запасіться нервами, паспортом, і максимальною кількістю інформації про номер для проходження всіх кіл пекла по відновленню номеру)

Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. По карт холдеру можете восстановить в магазине или самостоятельной заменой сим
  2. Через МК (если есть доступ) можете просмотреть PUK 1 и сделать  самостоятельную замену сим
  3. Пройти идентификацию в СС/Чате для получения PUK 1 или же в магазине на восстановление сим (но если не ошибаюсь там нужно данные за менее чем пол года, могу ошибатся)
  4. Если зарегистрирован на паспорт то с паспортом в магазин

Если ничего этого не можете предоставить то к сожалению никак 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serhij_Ljach, уточніть, будь ласка, у вас номер передплати, або контрактне підключення? 

Одразу на eSIM відновлення неможливе :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karolinka, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Доброго дня, хочу що б ви допомогли вийти з ситуації тому що я без звязку і втрачаю через це великі кошти.

Хронологія

Більше року я вже користуюсь е-сім і тиждень назад я вирішив продати свій телефон, я збив всі налаштування і прийшов у відділення київстар що б зробити фізичну сім карту, тому що е-сім залишилось на старому телефоні, працівники мені кажуть у вас підвязана карта до паспорту, я дав їм паспорт і мені кажуть що у вас не правильно вказані данні при реєстрації привязки паспорту до номеру, і потрібно скасовувати реєстрацію що б потім знову привязати, але це займе незрозуміло скількі часу, і зараз я близько тижня знаходжусь без карти і не можу працювати, скільки мені тепер чекати часу що б ваші працівники скасували верификацію и я зміг зробити собі фізичну сім карту!!!

Я не можу чекати багато часу, мій номер 068-016-12-12 мені потрібна вже сім карта!!!

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Kichura, доброго дня :relaxed: . Для скасування реєстрації номера фіксується письмове звернення, яке розглядається протягом 30 днів з моменту фіксації. Тож, якщо Ви вже передавали таке звернення, потрібно буде зачекати відповіді. Але зверніть увагу, що для отримання відповіді на письмове звернення, у зверненні Ви маєте  вказати поштову адресу, та е-mail (якщо бажаєте отримати відповідь на електронну пошту). 

Можливо є ще варіанти зробити мені нову сім карту або проскорити процес з скасуванням реєстрації, я ж не винний що ваш працівник не зміг все правильно зробити як реєстрував і я тепер не можу відновити карту, або напишіть куди мені можливо ще написати чі поскаржитись, тому що в мене все підвязане під ту сім карту!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Можливо є ще варіанти зробити мені нову сім карту або проскорити процес з скасуванням реєстрації, я ж не винний що ваш працівник не зміг все правильно зробити як реєстрував і я тепер не можу відновити карту, або напишіть куди мені можливо ще написати чі поскаржитись, тому що в мене все підвязане під ту сім карту!

Працівник не винен, винна їх система, яка зміщує дату на 1 день назад (чи вперед), звідси невідповідність даних. Тут зійшлись дві зірки: глючність Київстар, і ваш провтик з видаленням eSIM на контракті.

Єдиний вихід - чекати, поки розглянуть вашу заявку.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Kichura, все таки необхідно буде очікувати :shrug_tone1:

не працює процедура відновлення сімки. смарт купив.  *245* видає або неправильний PUK (отримав його выд оператора КС), або технічний збій

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0leksandr, на сьогодні відкрита “аварія”: 

Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM-карти" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка в помилці. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2751651

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

@0leksandr, на сьогодні відкрита “аварія”: 

Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM-карти" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка в помилці. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2751651

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

 

тех підтримка сказала, що в мене карта привязана до паспорта тому автоматично включилось болкування самостійної заміни сімки. І треба йти в магазин КС. Але вони зачинені. з суботи я без свого номера. Допоможіть!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0leksandr, мені дуже прикро, але якщо номер зареєстровано на паспортні дані, заміну SIM-карти можна зробити лише в магазині (при собі потрібно мати паспорт).

Відповісти