Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2104 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Wartor, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: дуже важко відповісти на ваше питання, так як в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка за номером телефону. Якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

28 грудня закінчились  мегабайти, поповнив на 100грн як завжди це 4 гб трафіку, прийщло смс про зарахування коштів, 31грудня 40хв поспілкувався з другом на 400мб, прийшло смс що закінчуються мегабайти. 

Подумав може тариф збільшився, поповнив ще на 100грн 1 січня, прийшло смс про зарахування. Згодом знову приходить смс що недостатньо трафіку.  Я лише 40хв говорив по території України. 

Поясніть чому не зарахувались тарифні гігабайти? Мій тариф 100грн, був, є і остався. Раніше коли був недостаток, поповнював на 100грн і приходив увесь пакет, наразі просто зняло кошти. 

Чекаю відповіді так як дозвонитись так і невдалось. 

Судячи з тексту, ви не розумієте як відбувається зняття коштів по тарифу, що відбувається після закінчення тарифних мегабайт, і схоже, що не зовсім володієте інформацією про ваш тариф. В такому випадку, звичайно, кошти будуть зникати зі швидкістю світла.
Я б вам радив почитати уважно (декілька раз) умови вашого тарифу, встановити додаток Мій Київстар,- так ви зможете контролювати ваші витрати, планувати ваші витрати, і не допускати “виходів за ліміти”.

 

28 грудня закінчились  мегабайти, поповнив на 100грн як завжди це 4 гб трафіку, прийщло смс про зарахування коштів, 31грудня 40хв поспілкувався з другом на 400мб, прийшло смс що закінчуються мегабайти. 

Подумав може тариф збільшився, поповнив ще на 100грн 1 січня, прийшло смс про зарахування. Згодом знову приходить смс що недостатньо трафіку.  Я лише 40хв говорив по території України. 

Поясніть чому не зарахувались тарифні гігабайти? Мій тариф 100грн, був, є і остався. Раніше коли був недостаток, поповнював на 100грн і приходив увесь пакет, наразі просто зняло кошти. 

Чекаю відповіді так як дозвонитись так і невдалось. 

Рівень користувача 1

Велика вам подяка

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зрозуміло. Якщо сьогодні в 00-00 в мене закінчується місячна абонплата і в мене буде 300 грн на рахунку то мені дасть абонплату на наступний місяць

Так.
Не забудьте вимкнути “мобільні дані” на ніч.

Рівень користувача 1

Зрозуміло. Якщо сьогодні в 00-00 в мене закінчується місячна абонплата і в мене буде 300 грн на рахунку то мені дасть абонплату на наступний місяць

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня , хочу запитати. Підкажіть будь ласка в мене оплата по тарифу 300 грн але я поповнював тільки на слідуючий день після того як в 12:00 ночі закінчувався пакет на 4 тижня.  Так ось в чому питання якщо я поповню сьогодні то в мене в 12 ночі зніме 300 грн та надасть пакет послуг на 4 тижні і все буде в порядку? 

Якщо у вас на рахунку вночі був 0 - то після поповнення 300грн одразу зніме і підключить місячну абонплату. 
Якщо було більше 0 - значить вночі зняло денну абонплату, і тоді після поповнення нічого не відбудеться, і зніметься місячна абонплата вночі в 00:00. Важливе уточнення: слідкуйте за лімітами денної абонплати, щоб у вас не почало “їсти” ваші гроші.

 

Рівень користувача 1

Доброго дня , хочу запитати. Підкажіть будь ласка в мене оплата по тарифу 300 грн але я поповнював тільки на слідуючий день після того як в 12:00 ночі закінчувався пакет на 4 тижня.  Так ось в чому питання якщо я поповню сьогодні то в мене в 12 ночі зніме 300 грн та надасть пакет послуг на 4 тижні і все буде в порядку? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@diana578:thinking: маю припущення, що була знята оплата за пакет послуг тарифного плану. Тобто була знята оплата по тарифу. 

Я пополнила рахунок на сумму зняття ддя тарифного плану, за день до зняття. Гроші в мене зняли і сформулювали оплату як "оплата за пакет послуг". Який пакет послуг? Якщо повинна була знятися плата за тариф.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зніметься 10 грн. за 100 МБ доки грошики всі не з'їсть.

Не повіриш, але вже зняло 10 гривень 😂😂😂

Не факт що зняло, можливо тільки зарезервувало.
В будь якому випадку, допоповніть ваш рахунок, що була сума на 10грн більша, ніж необхідно для абонплати.

Зніметься 10 грн. за 100 МБ доки грошики всі не з'їсть.

Не повіриш, але вже зняло 10 гривень 😂😂😂

Рівень користувача 6
Позначка

Зніметься 10 грн. за 100 МБ доки грошики всі не з'їсть.

У мене залишилося 20 мб інтернету і це останній день коли дійсний мій тариф, завтра треба поповнити на 150 грн, але я зараз поповнив і в мене таке питання, якщо я зараз використаю весь інтернет, то в мене зніметься плата 150 і акція на цілий місяць чи зніметься плата за 1 день?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@MyroslavaM, для абонентів передплаченої форми обслуговування умови списання оплати загальнодоступна інформація і є у описі тарифа, підрозділ з назвою “Як знімається оплата за тариф?”, де вказано наступне: “Якщо на рахунку менше ніж 10 грн, зніметься вся сума, яка є, і ви отримаєте пакет за акційною ціною.”

 

У мене підключений тариф де знімається щомісячна абонплата. На даний момент щомісячна абонплата у мене не знята. В такому випадку Київстар знімає плату 10 грн на один день (надається пакет на 100мб, 10хв дзвінків).

Ось тут і дивина, так як в мене було 1 грн на рахунку, Київстар їх списав і надав мені той самий пакет що коштує 10 грн. Тобто коли у користувача не знято щомісячна абонплата, Київстар кожного дня буде списувати ваші кошти, навіть якщо на вашому рахунку менше 10 грн. Спитала у веб-чаті підтримки, мені підтвердили що списання проходять аж до 0грн.

Виходить, що постугу на день ви можете підключити лише за 1коп.
Як на мене, це підхід “будемо знімати гроші доти поки вони у вас є на рахунку”. Кожного дня можна собі поповняти рахунок на мінімальну суму, і Київстар за акційною ціною підключатиме денний пакет.
Питання де логіка в цьому всьому?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@saha13795, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поповнив рахунок 19 грудня на 100 гривень а 27 вже не можу звонить що за фігня

Фігня називається “я не знаю умов свого тарифу”.

Рівень користувача 1

Поповнив рахунок 19 грудня на 100 гривень а 27 вже не можу звонить що за фігня

Рівень користувача 6
Позначка

Нічим.

Чим відрізняється дзвінки в мережі Київстар від дзвінків на Київстар?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatyana Gorb, дякую за зворотний зв’язок :wink:

Рівень користувача 1

@Tatyana Gorb,

1) дзвінки в мережі Київстар входять в 1200 хв, після їх використання - безлім.

2) у вас підключений додатковий пакет 50 хв на інші мережі, відключити - *234*30# виклик.

Дякую! Дійсно був підключений додатковий пакет. Відключила, але *234*0#

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DenisI, не входять. Оплата знімається окремо: 3 грн. за пакет із 3-х хвилин (щоденно 3 пакети по 3 хвилини кожен). 

Рівень користувача 1

У тариф “Твій Новий” входять дзвінки на міські номери?

Відповісти