Вирішено

Умови тарифного плану


Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 вересень 2017, 14:44

@AnGel, якщо у вас один з доступних для підключення тарифів, ознайомитись з умовами можна на сторінці “Тарифи” :nerd:
Якщо серед них відсутній ваш тариф, перевірте його назву за допомогою команди *100*01*2#, а потім за назвою знайдіть у розділі “Архів тарифів”.
Також умови тарифів можна прослухати зателефонувавши з мобільного 466*66.

Ще один варіант: переглянути назву тарифу й потім перейти на його опис можна в системі "Мій Київстар". Також там є інформація про витрати.☝

Переглянути оригінал

1740 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Лия:thinking: уточніть, будь ласка, який у вас тарифний план (комбінація для перевірки *100*01*2# виклик). 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MMM:thinking: ви впевнені, що оплата за тариф була знята 2 лютого? Можете зробити скріншот із системи самообслуговування “Мій Київстар”, де ми побачимо, що це дійсно так?

Второй месяц у меня 1 числа лажа с интернетом.

Смс о снятии денег со счета не пришло. Потому что деньги не снялись.

Оператор не отвечает - типа все заняты.  Робот ни в зуб ногой - вообще какой-то непонятливый и ответы все не те, что надо.

А мне нужно работать с этого интернета. Он медленный и может в любой момент пропасть. Какую-то ясность внесите, пожалуйста. 

Второй месяц подряд какая-то лажа со снятием абонентской платой.

Сейчас на счету 140 грн. Точно хватает.  Почему не снимает?

Почему второй месяц лажа и почему нет смс о том, что подключается услуга, если снимает деньги?

Рівень користувача 7
Позначка +1

От поясніть чому тарифний план який київстар надає на 4 тижні тобто 28 днів ,не діє? А саме я поповнила тарифний план 2 лютого,а сьогодні тобто 1 березня я вже не можу дзвонити, хоч сьогодні якраз 28 день тарифного плану.

Пояснюємо: в учасників спільноти немає доступу до абонентських рахунків. Зверніться з цим питанням на 466.

От поясніть чому тарифний план який київстар надає на 4 тижні тобто 28 днів ,не діє? А саме я поповнила тарифний план 2 лютого,а сьогодні тобто 1 березня я вже не можу дзвонити, хоч сьогодні якраз 28 день тарифного плану.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Це крадіжка, бо я не маю змоги відмовитись від непотрібної мені послуги, Не користуюсь, а гроші Київстар краде!

@Roman99, ще раз акцентую вашу увагу на тому, що це не послуга - це умова тарифного плану.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Це крадіжка, бо я не маю змоги відмовитись від непотрібної мені послуги, Не користуюсь, а гроші Київстар краде!

Відмовтесь від сплати за транспортування газу, ага.
 

Рівень користувача 1

@Roman99, :thinking: не розумію, чому ви зняття щоденної оплати прирівнюєте крадіжці? 

Умови тарифних планів не приховуються від абонентів. Денна оплата є такою ж умовою, як і оплата в повному обсязі.

...Подскажите есть ли подобная практика воровства у других операторов? Планирую перейти на Лайф...

Ви можете звернутись безпосередньо до операторів lifecell для уточнення умов їх тарифів. 


Це крадіжка, бо я не маю змоги відмовитись від непотрібної мені послуги, Не користуюсь, а гроші Київстар краде!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Censordkh, на жаль, але подія все ще відкрита :worried:

Рівень користувача 1

@Censordkh, цю ситуацію потрібно вирішувати в індивідуальному порядку. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до особистої інформації користувачів (абонентської бази). Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання рекомендацій.

Я так розумію що компанії Київстар не виріщую проблем та не виправляє помилок, пройшло вже 3 неділі а відповіді ніякою! Дякую вашої компанії за "сервіс"   :) і за те що тримаєете клієнтів за баранів /) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gopal, денний пакет - це одна з умов тарифного плану :shrug_tone2:
На жаль, можливість відключення не передбачена. 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Добрый вечер,нельзя не снимать ежедневную оплату,так как я ,нахожусь в роуминге,и пользуюсь только пакетом--Идеальный роумингЯкщо коштів недостатньо, діятиме тариф 10грн/день.

Це абонплата. В тому й прикол абонплати, шо вона стягується незалежно від того чи ви користуєтесь. 
Якщо у вас не котракт, просто не тримайте на номері грошей, тоді буде що знімати))

Добрый вечер,нельзя не снимать ежедневную оплату,так как я ,нахожусь в роуминге,и пользуюсь только пакетом--Идеальный роумингЯкщо коштів недостатньо, діятиме тариф 10грн/день.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@chornyimykhailo13, денний пакет - це одна з умов тарифного плану :shrug_tone2:

Рівень користувача 7
Позначка +1

Як відключити пакет послуг на день?

На жаль, ніяк.

Як відключити пакет послуг на день?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Chahotinec, для того, щоби відповісти на ваше питання, потрібно мати доступ до інформації по номеру. На жаль, в модераторів Спільноти такого доступу немає :shrug_tone2:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 6
Позначка

Якщо в тарифі домашнього інтернету передбачено телебачення, то знімає 2 платежі, які в сумі складають плату за пакет. Те що інший платіж менше на 80 грн. ви чогось не помітили?

Випадково побачив списання коштів за дану послугу. Інформації про неї ніде немає. 80 грн пішли, навіть повідомлення не було.…

Київстар - будемо, мабуть, прощатися....

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ssi.skivka, для того, щоби відповісти на ваше питання, потрібно мати доступ до інформації по номеру. На жаль, в модераторів Спільноти такого доступу немає :shrug_tone2:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

А уже в январе

 

Рівень користувача 1

В кінці грудня було отримано смс де було вказано що 1.01.21 буде змінено тариф на безлім

А сейчас даже в архиве нет того тарифа, там было безлим на КС, интернет, 150 смс,150мин.на другие номера. И за это все со скидкой было 95 грн.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кащенко:thinking: чому ви вирішили, що ваш тарифний план було змінено? Можна трохи більше інформації?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Censordkh, цю ситуацію потрібно вирішувати в індивідуальному порядку. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до особистої інформації користувачів (абонентської бази). Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання рекомендацій.

Відповісти