Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2325 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Валентина Леоненко, 🙄 я вірно розумію, що мова йде про корпоративний тарифний план?

Після вичерпання обсягу МБ за умовами тарифного плану, оплата за кожні 100 МБ складає 10 грн. (10 пакетів на день, після використання 10 пакетів безлім).

Можу запропонувати підключити додаткову Суперсилу 5 ГБ, або додатковий Інтернет-пакет. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roska 73, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Позначка

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, як активувати тариф «Ваш регіон», якщо вже використали надані мБ?

Рівень користувача 1

дивлячись про який саме ти тариф питаєш. В новому тарифі Love UA є 1200  безкоштовних хвилин як на мобільні мережі так міські номера по Україні. Якщо мало є суперсила додатково 300 хв.

Подскажите ,в тарифе love возможны бесплатные звонки на домашние номера?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Misterija, можете, будь ласка, написати назву тарифного плану, на котрий вам запропонували перейти? Консультант не повідомив умови щодо мобільного Інтернету, вірно?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зовсім не задоволена зміною тарифного плану. Оператор подзвонив і запропонував перейти на інший тариф, не попередивши що мобільний інтернет вже не буде безлімітним.... Я щодня маю ним користуватись по роботі .... 

А що оператор говорив про інтернет?)

Рівень користувача 1

Зовсім не задоволена зміною тарифного плану. Оператор подзвонив і запропонував перейти на інший тариф, не попередивши що мобільний інтернет вже не буде безлімітним.... Я щодня маю ним користуватись по роботі .... 

Ці ГБ використала за пару днів у новому тарифі, і я змушена витрачати знову свої кошти шоб хоть трохи був інтернет .... Це якійсь жах. Мало того що за тариф зняли величеньку суму, то ще більше я маю витирати за купівлю ГБ. Ви поставили мне зовсім не в зручне положення. 

Зарплата не гумова шановний Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Что-то вы занизили :)

У меня такая скорость при неидеальных условиях (но при приемлемых), днём. Если говорить про идеальные условия, мой максимум – это 515мбит/с в Speedtest (640мбит/с фактических, из 680 возможных), днём. С MIMO 4x4, конечно. Ну и город у меня «красный», правда:)

Це я так, щоб не сильно травмувати психіку людям)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dalak, погоджусь з відповідями наших користувачів. 
Стосовно інформації щодо обмеження швидкості після певної кількості МБ, ця інформація є в описі кожного тарифу в розділі “Додаткова інформація”. 

Рівень користувача 5
Позначка +1

 

При ідеальних умовах, якщо ви станете поблизу базової станції десь в 3 ночі, яка працює на частоті 2600мгц, і агрегується з 1800мгц, і візьмете хоча б якийсь айфон 3 річної давності - то швидкість буде близько 200мбіт/сек.

Что-то вы занизили :)

У меня такая скорость при неидеальных условиях (но при приемлемых), днём. Если говорить про идеальные условия, мой максимум – это 515мбит/с в Speedtest (640мбит/с фактических, из 680 возможных), днём. С MIMO 4x4, конечно. Ну и город у меня «красный», правда:)

Рівень користувача 5
Позначка +1

@Dalak у всех абонентов Киевстар равный приоритет (QCI = 😎 и одинаковая возможная скорость мобильного интернета (AMBR = 700Mbps/300Mbps), независимо от тарифа. Другой вопрос в том, что в тарифе «ВАШ Оптимум» максимальная скорость интернета снижается до 0,8Мбит/с после использования 40Гб. В тарифе «ВАШ Безлим» этого ограничения не будет.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня! Підкажіть яка швидкість інтернета за тарифом "Ваш оптімум", а також різницю в швидкості залежно від різних тарифів.

Немає поняття “швидкість інтернету за тарифом”.

Вам доступна та швидкість, яку технічно може забезпечити ваш телефон, тип мережі з якою з’єднаний ваш телефон, та якість сигналу мережі.

При ідеальних умовах, якщо ви станете поблизу базової станції десь в 3 ночі, яка працює на частоті 2600мгц, і агрегується з 1800мгц, і візьмете хоча б якийсь айфон 3 річної давності - то швидкість буде близько 200мбіт/сек.

Якщо у вас Салямі, куплений в бариг, які його в підвалі перепрошили, і він ловить тільки китайські LTE бенди, або десь заїдете в глухе село, де буде ловити тільки B8 на 900мгц - то 2 мбіта вже буде за щастя))

 

Доброго дня! Підкажіть яка швидкість інтернета за тарифом "Ваш оптімум", а також різницю в швидкості залежно від різних тарифів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksi1284, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для отримання фінансової інформації. 

Підключила тариф love, було достатньо коштів, кошти зняло, тариф не нарахували, з оператором фіг з'єднаєшся. Треш

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dar_3ia, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик). Перевірю, чи доступна для вашого тарифу така функція. 

Вітаю, підкажіть, як можна раніше оплатити тариф? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SimoNick, будь ласка, ознайомтесь уважно з умовами тарифного плану на офіційному сайті Компанії. Особливо з розділом “Інтернет в тарифному плані”. 

Купил пакет,максимальный безлим,без ограничений в 40гб,в итоге спустя 40гб скорость стала 0.8мб,за 300 грн в месяц,что это за лохотрон такой!?

Отже, єдиний тариф без обмеження швидкості — Ваш безлім? 

Не єдиний, я вам вказав найдешевший. 

Але якщо пан мають гроші і бажання - є і дорожчі)

 

пишеться про 60 гб, в той час як смс, що мені прийшла, говорить про обмеження на 40 гб.

Тому що ви дивитесь різні тарифи.
Є “Безлім” з обмеженням 40гб, а є і з 60гб.

зрозумів, дякую

Рівень користувача 8
Позначка +1

Отже, єдиний тариф без обмеження швидкості — Ваш безлім? 

Не єдиний, я вам вказав найдешевший. 

Але якщо пан мають гроші і бажання - є і дорожчі)

 

пишеться про 60 гб, в той час як смс, що мені прийшла, говорить про обмеження на 40 гб.

Тому що ви дивитесь різні тарифи.
Є “Безлім” з обмеженням 40гб, а є і з 60гб.

 

З оператором через гарячу лінію неможливо з'єднатися, тому питаю тут.

Будемо сприймати це як комплімент в сторону Спільноти та її учасників 💪

 

1. Я так і не знайшов тарифи без обмеження швидкості, в жодному описі тарифів немає згадки про обмеження швидкості або відсутність такого. 

Дивіться уважніше, все є.

 

Хотілося б перелік цих тарифів, скільки вони коштують і т.д. Сам користуюся пакетом "Ваш оптимум"

Добре що ви користуєтесь контрактним обслуговуванням, саме там є тарифи без обмежень швидкості, зокрема “Ваш безлім

 

2. Помічаю, що періодично з рахунку телефона знімаються гроші. Я гадав, що плата одноразова в місяць за тариф, чи гроші знімаються щоденно?

На контракті знімається щодня, рівними частинами від місячної суми.

Отже, єдиний тариф без обмеження швидкості — Ваш безлім? 

І так, про обмеження я дізнався вже через сайт та посилання, а не "мій Київстар". На сайті пишеться про 60 гб, в той час як смс, що мені прийшла, говорить про обмеження на 40 гб.

Рівень користувача 8
Позначка +1

З оператором через гарячу лінію неможливо з'єднатися, тому питаю тут.

Будемо сприймати це як комплімент в сторону Спільноти та її учасників 💪

 

1. Я так і не знайшов тарифи без обмеження швидкості, в жодному описі тарифів немає згадки про обмеження швидкості або відсутність такого. 

Дивіться уважніше, все є.

 

Хотілося б перелік цих тарифів, скільки вони коштують і т.д. Сам користуюся пакетом "Ваш оптимум"

Добре що ви користуєтесь контрактним обслуговуванням, саме там є тарифи без обмежень швидкості, зокрема “Ваш безлім

 

2. Помічаю, що періодично з рахунку телефона знімаються гроші. Я гадав, що плата одноразова в місяць за тариф, чи гроші знімаються щоденно?

На контракті знімається щодня, рівними частинами від місячної суми.

Відповісти