Вирішено

Умови тарифного плану


Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 вересень 2017, 14:44

@AnGel, якщо у вас один з доступних для підключення тарифів, ознайомитись з умовами можна на сторінці “Тарифи” :nerd:
Якщо серед них відсутній ваш тариф, перевірте його назву за допомогою команди *100*01*2#, а потім за назвою знайдіть у розділі “Архів тарифів”.
Також умови тарифів можна прослухати зателефонувавши з мобільного 466*66.

Ще один варіант: переглянути назву тарифу й потім перейти на його опис можна в системі "Мій Київстар". Також там є інформація про витрати.☝

Переглянути оригінал

1916 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexKopitsa, погоджуюсь з відповіддю @KurwaMatj :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vasylisa, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Plus_ananas, в тарифноу плані не було змін. Але на даний час можливі складнощі з відображенням інформації в “Мій Київстар”. Раджу для перевірки кооректності нарахувань пакету послуг звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Рівень користувача 1

Добрый день! У меня с августа 2020 тариф "Всё вместе базовый" в тариф было включено 120 минут на других операторов по Украине и в страны Европы. А в этом месяце в приложении Мой киевстар перестала отображаться информация о остатке минут и через комбинацию *112# тоже не отображается остаток. У меня что изменились условия тарифа или почему сейчас нет информации об остатке бесплатных минут на других операторов и звонки за границу? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Khristena Yavorska, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що проблема досі актуальна?

Рівень користувача 6
Позначка

@Olha_brn, складність лише з месенджерами та соцмережами? Інші сайти / додатки  працюють?:thinking:

Чому немає безлімітного користування месенджерами і соцсережами як передбачено у тарифному плані?

інтернет з‘являється 20 хв на день

Рівень користувача 6
Позначка

@Ілона Lis, така ситуація не можлива)  Раджу в “Мій Київстар” в розділі “Витрати і платежі” перевірити дати минулих списань плати за пакет послуг на 4 тижні.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не знаю дату кожного місяця,тому що вона можливо змінюється,але знаю те,що знімається плата не кожні 4 тижні,а кожні 3 тижні. А тариф має бути на 4 тижні,а не на 3.

В тому й проблема, що ви не знаєте умов свого тарифу, не знаєте коли у  вас знімає абонплату, і думаєте що абонплата має знятись 12 числа кожного місяця, а насправді абонплата кожних 4 тижня, і кожного місяця число зміщується. 
Якщо наприклад в березні це було 12-те число, то в квітні 9-те, а в травні буде - 7ме, а в червні буде - 4те.
Читайте умови вашого тарифу, не лініться. Це збереже ваші кошти і нерви.

Це я помічаю вже вдруге.

Я не знаю дату кожного місяця,тому що вона можливо змінюється,але знаю те,що знімається плата не кожні 4 тижні,а кожні 3 тижні. А тариф має бути на 4 тижні,а не на 3.

Рівень користувача 6
Позначка

@Ілона Lis, списання плати за пакет послуг  згідно умов  вашого тарифу, як написав @KurwaMatj , відбувається кожні 4 тижні. Відповідно, дата списання плати щомісяця буде змінюватись. Ви можете перевіряти дату наступного плановогосписання плати, набрав *112# виклик.

Рівень користувача 8
Позначка +1

ТарифДайте ще.

Зняття абонплати у вас не може бути кожного 12 числа хоча б тому, що у вас абонплату знімає кожних 4 тижні (28 днів). Читайте уважно умови вашого тарифу.

ТарифДайте ще.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня.Зняття моєї абонплати відбувається 12 числа щомісяця. Чому мені прийшла смс,що зняття 7 числа? Який термін дії мого місячного тарифу?21 день? Я не розумію.

Який у вас тариф?

Доброго дня.Зняття моєї абонплати відбувається 12 числа щомісяця. Чому мені прийшла смс,що зняття 7 числа? Який термін дії мого місячного тарифу?21 день? Я не розумію.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Було б добре додати в Мій Київстар функцію активації тарифу по бажанню, не очікуючи автоматичного зняття коштів в кінці місяця (колись ця функція була присутня, але чомусь її прибрали). Цієї функції часто не вистачає, і вона була б корисною, особливо для абонентів з "безлімітним" інтернетом, який після вичерпування 40 гігабайт стає непридатним для нормального користування. І щоб не чекати до кінця місяця, можна було б скористатися цією функцією.

 

Ця функція є, тільки доступна не в усіх тарифах.

Було б добре додати в Мій Київстар функцію активації тарифу по бажанню, не очікуючи автоматичного зняття коштів в кінці місяця (колись ця функція була присутня, але чомусь її прибрали). Цієї функції часто не вистачає, і вона була б корисною, особливо для абонентів з "безлімітним" інтернетом, який після вичерпування 40 гігабайт стає непридатним для нормального користування. І щоб не чекати до кінця місяця, можна було б скористатися цією функцією.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

все равно не понимаю куда ушли 150 грн

Дивіться в розділ “Активності”.

я

пополнила счёт в субботу все было хорошо, в активносте все да прошлый месяц, все равно не понимаю куда ушли 150 грн

Рівень користувача 8
Позначка +1

почему я пополнила счёт на 150 ( тариф LOVE ) и там по идее должно быть 10 000 мб и 1000 минут на других операторов но у меня вот это 

У вас нарахувалась денна абонплата.
Зайдіть в розділ активності, побачите багато цікавого))

почему я пополнила счёт на 150 ( тариф LOVE ) и там по идее должно быть 10 000 мб и 1000 минут на других операторов но у меня вот это 

 

Рівень користувача 6
Позначка

@rula_ok, в тарифних планах передплаченого зв’язку в першу чергу перевіряється наявність коштів для оплати тарифу на 4 тижні. Якщо на момент перевірки рахунку (з 00:00 до 03:00) сума коштів не достатня, то стягується денна плата.

Якщо на рахунку вночі у вас 0 грн 0 копійок, то відповідно пакет послуг ні на 4 тижні, ні на день не надається. 

Припустимо, вранці поповнюєте рахунок. Якщо сума достатня для оплати на 4 тижні, то одразу при поповненні буде знята плата в повній мірі.  Якщо сума менша, то в день поповнення рахунку у вас буде стягуватись плата за фактом здійснення виклику  - 3 грн за безлімітне спілкування в мережі Київстар  до кінця доби.

Рівень користувача 1
Позначка

Прошу пояснити, що означає :”Якщо жодна оплата не знялася, до наступного нарахування, ви можете здійснювати дзвінки на номери Київстар за 3 грн в день користування.”

нещодавно змінила тариф. зняло абонплату і все було добре. аж от вчора скинуло всі тарифні послуги. заходила у додаток "мій київстар", прийшло сповіщення, що у Київстарі якийсь збій, вибачалися за незпучності, казали, що всі тарифні послуги повернуться, але... минула доба і нічого досі не повернулося…

це у всіх так? чи лише у мене така проблема?

Відповісти