Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналАбонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригінал
Якщо серед них відсутній ваш тариф, перевірте його назву за допомогою команди *100*01*2#, а потім за назвою знайдіть у розділі “Архів тарифів”.
Також умови тарифів можна прослухати зателефонувавши з мобільного 466*66.
Ще один варіант: переглянути назву тарифу й потім перейти на його опис можна в системі "Мій Київстар". Також там є інформація про витрати.
Лінійка тарифних планів Київстар Онлайн + не передбачає використання комбінації для позачергового нарахування абонентської плати. Якщо сьогодні з рахунку не була утримана щоденна оплата за тарифом, то при поповненні рахунку місячний платіж буде сплачений відразу. У тому випадку, якщо вночі було нарахування щоденної оплати, потрібно поповнити рахунок на суму, достатню для стягнення місячного платежу. Ввечері відключити передачу мобільних даних (для уникнення ситуації із доступом до мережі інтернет після 00:00, оскільки, це є платний пакет МБ), перезавантажити телефон і у період з 00:00 до 03:00 щомісячна оплата будет відрахована успішно за умови достатньої суми коштів.
Ви можете ознайомитись з умовами тарифікації абонплати за посиланням.
Чому в тарифному плані “Альо, квартал!” внесені кошти знімались за кожний дзвінок на номери Київстар, а не 1,50 в день?
Я користуюся тарифних планом “Київстар Онлайн+” за 110грн./міс. Чому я не можу підключити тариф “Безлім+”? І взагалі, кому доступний цей тариф?
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.