Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2340 Відповідей

Добрый день, вопрос почему оплата за тарифный план была снята 2 июля, а заканчивается он 29 июля, тарифы действуют уже не месяц?

И когда пополняешь счет на сумму, чтобы снялось за тарифный план берут и все время снимают за день и приходится заказывать пакет самостоятельно. У кого то есть такая же проблема? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день, вопрос почему оплата за тарифный план была снята 2 июля, а заканчивается он 29 июля, тарифы действуют уже не месяц?

Є такий анекдот: “На 4 день Зоркий Глаз побачив, що в тюрмі немає четвертої стіни”)))

Вже десь років 5 напевно розрахунковий період 28 днів (4 тижні). 

Зняли гроші за тариф, прийшла смс що тариф ПІДКДЮЧЕНО, в програмі київстар теж було ПІДКЛЮЧЕНО. Сьогодні зранку встаю, а тарифу немає.ЯК це розуміти?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nastya24234, як зазначив @KurwaMatj, розрахунковий період 28 днів (досить вже давно) 🙄

...И когда пополняешь счет на сумму, чтобы снялось за тарифный план берут и все время снимают за день и приходится заказывать пакет самостоятельно. У кого то есть такая же проблема? 

Така ситуація можлива, якщо відбувається “резервація” коштів під відкриту Інтернет-сесію. Тому краще за все поповнювати рахунок з запасом в 11 грн. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aster, 🤔 тобто немає тарифу? Уточніть, будь ласка, як ви зрозуміли, що тарифного плану немає? Можна трошки більше подробиць. 

Позначка

Как мне узнать сколько я использовал гб на максимальной скорости и сколько осталось? И какая скорость после использования данных гб ? Где вообще подробная инфа по данному тарифу. Спасибо 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@XProfessorUA, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик)

Позначка

ТВІЙ - максимум. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@XProfessorUA, детально з умовами тарифного плану ви можете ознайомитись на офіційному сайті https://kyivstar.ua/tariffs/tviy-maximum (в розділі “Мобільний Інтернет” є загальна інформація). Щодо перевірки кількості використаних МБ: так як в тарифному плані надається безліміт, перевірити використаний трафік ви можете через функції мобільного телефону.

Комбінація для перевірки, на жаль, не передбачена. 

Рівень користувача 1

Написал в мессенгер вопрос где делись 100 минут и скинул копию снятую с сайта о расходах минут с момента пополнения! Все время мне скидали эту ерунгду! Оператори зараз відповідають на питання інших абонентів. Можливо, Ви зможете знайти відповідь на Ваше питання у нашій Спільноті на сайті https://community.kyivstar.ua/ , або звернутися до нас пізніше повторно. Просимо вибачення за незручності. птом ответили 

Бачу, що дійсно додаткові хвилини було використано. Бачу, що ці хвилини знімалися при здісйненні викликів, а також при переадресації дзвінків на номер іншого мобільного оператора, яка активована за вашим номером.

Что бачу не понятно! Я скинул скриншот полной статистики с 17.07.2022 ПО МИНУТАМ! а ЧТО ТАМ ЕЩЕ видят не понятно! Ну и в итоге чоего возиться заблокировали и не надоетай! Там все правильно потому что я вижу! А вам не обязательно видеть! Верным путем идем в Европу! Не хорошо скрывать информацию!

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Slaykiw, оператор повідомив, що за вашим номером встановлена переадресація викликів на номер іншого мобільного оператора.

Можливо в вашому телефоні 2 SIM-карти, і коли SIM-карта “Київстар” втрачає мережу спрацьовує переадресація на ваш другий номер.  

Щоби ситуація не повторювалась вам достатньо відключити переадресацію за допомогою комбінації ##002# та виклик. 

Рівень користувача 1

Спасибо!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Slaykiw, якщо виникнуть додаткові питання, звертайтесь 🤗

Поповнив рахунок і автоматично зняло гроші за тариф , який не діє в роумінгу , чи можна повернути гроші

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VladBeshchuk, помилок в тарифікації немає. 
На жаль, в цій ситуації повернення коштів не розглядається. 

Відповісти