Вирішено

Умови тарифного плану


Рівень користувача 1
Позначка
  • Модератор
  • 2 відповідей

Абонентська плата по тарифу нарахувалася, але все одно знімаються кошти. На сайті не знайшов свого тарифу. Як дізнатися умови мого тарифу?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Переглянути оригінал

2352 Відповідей

Добрый день, вопрос почему оплата за тарифный план была снята 2 июля, а заканчивается он 29 июля, тарифы действуют уже не месяц?

И когда пополняешь счет на сумму, чтобы снялось за тарифный план берут и все время снимают за день и приходится заказывать пакет самостоятельно. У кого то есть такая же проблема? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день, вопрос почему оплата за тарифный план была снята 2 июля, а заканчивается он 29 июля, тарифы действуют уже не месяц?

Є такий анекдот: “На 4 день Зоркий Глаз побачив, що в тюрмі немає четвертої стіни”)))

Вже десь років 5 напевно розрахунковий період 28 днів (4 тижні). 

Зняли гроші за тариф, прийшла смс що тариф ПІДКДЮЧЕНО, в програмі київстар теж було ПІДКЛЮЧЕНО. Сьогодні зранку встаю, а тарифу немає.ЯК це розуміти?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nastya24234, як зазначив @KurwaMatj, розрахунковий період 28 днів (досить вже давно) 🙄

...И когда пополняешь счет на сумму, чтобы снялось за тарифный план берут и все время снимают за день и приходится заказывать пакет самостоятельно. У кого то есть такая же проблема? 

Така ситуація можлива, якщо відбувається “резервація” коштів під відкриту Інтернет-сесію. Тому краще за все поповнювати рахунок з запасом в 11 грн. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aster, 🤔 тобто немає тарифу? Уточніть, будь ласка, як ви зрозуміли, що тарифного плану немає? Можна трошки більше подробиць. 

Позначка

Как мне узнать сколько я использовал гб на максимальной скорости и сколько осталось? И какая скорость после использования данных гб ? Где вообще подробная инфа по данному тарифу. Спасибо 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@XProfessorUA, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик)

Позначка

ТВІЙ - максимум. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@XProfessorUA, детально з умовами тарифного плану ви можете ознайомитись на офіційному сайті https://kyivstar.ua/tariffs/tviy-maximum (в розділі “Мобільний Інтернет” є загальна інформація). Щодо перевірки кількості використаних МБ: так як в тарифному плані надається безліміт, перевірити використаний трафік ви можете через функції мобільного телефону.

Комбінація для перевірки, на жаль, не передбачена. 

Рівень користувача 1

Написал в мессенгер вопрос где делись 100 минут и скинул копию снятую с сайта о расходах минут с момента пополнения! Все время мне скидали эту ерунгду! Оператори зараз відповідають на питання інших абонентів. Можливо, Ви зможете знайти відповідь на Ваше питання у нашій Спільноті на сайті https://community.kyivstar.ua/ , або звернутися до нас пізніше повторно. Просимо вибачення за незручності. птом ответили 

Бачу, що дійсно додаткові хвилини було використано. Бачу, що ці хвилини знімалися при здісйненні викликів, а також при переадресації дзвінків на номер іншого мобільного оператора, яка активована за вашим номером.

Что бачу не понятно! Я скинул скриншот полной статистики с 17.07.2022 ПО МИНУТАМ! а ЧТО ТАМ ЕЩЕ видят не понятно! Ну и в итоге чоего возиться заблокировали и не надоетай! Там все правильно потому что я вижу! А вам не обязательно видеть! Верным путем идем в Европу! Не хорошо скрывать информацию!

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Slaykiw, оператор повідомив, що за вашим номером встановлена переадресація викликів на номер іншого мобільного оператора.

Можливо в вашому телефоні 2 SIM-карти, і коли SIM-карта “Київстар” втрачає мережу спрацьовує переадресація на ваш другий номер.  

Щоби ситуація не повторювалась вам достатньо відключити переадресацію за допомогою комбінації ##002# та виклик. 

Рівень користувача 1

Спасибо!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Slaykiw, якщо виникнуть додаткові питання, звертайтесь 🤗

Поповнив рахунок і автоматично зняло гроші за тариф , який не діє в роумінгу , чи можна повернути гроші

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VladBeshchuk, помилок в тарифікації немає. 
На жаль, в цій ситуації повернення коштів не розглядається. 

Як відключити передплату за тарифом 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Daria33, уточніть, будь ласка, ви маєте на увазі, як призупинити зняття оплати по тарифу? 

Позначка +1

@Daria33

@Xomyak, коли запитуєте про уточнення, то можете разом із цим надавати можливі відповіді залежно від варіанту. Як відомо, не можна призупинити зняття оплати по тарифу. При поповненні рано чи пізно будуть зніматися кошти в рахунок оплати по тарифу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, мені, звісно, приємно, що ви слідкуєте за моїми відповідями, але я сама буду вирішувати, як саме надавати відповіді (не ображайтесь).

Позначка +1

@Xomyak, нерідко представники Спільноти бувають відсутні днями і тому можуть бути затримки в наданні "реакцій" на коментарі. Важливо надавати відповіді більш оперативно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, для оперативного надання відповідей є перша лінія підтримки (контактний центр, оператори). Будь ласка, не плутайте модераторів і операторів, форум і службу підтримки. 

Як відключити та заблокувати тариф? По номеру 406 тільки пишуть заявки, що мені хтось перетелефонував.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@0664803417, номер без тарифного плану працювати не може.

Тариф абонент може змінити на інший, якщо не влаштовують умови поточного або призупинити дію самого номера, щоб не було зняття оплати тарифу, але є у цьому нюанси в залежності від форми обслуговування номера. 

Для більш детальної консультації по номеру можна завжди звернутись до  оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  😊

31.08 я поповнив рахунок на 250грн згідно тарифу. 01.09 ця сумма повинна була бути знята з рахунку, але чомусь включилась щоденна оплата і гроші знімаються незрозуміло як. За умовами щоденної оплати зараз на рахунку повинно бути 177грн, а фактично зараз лише 97грн. На гарячій лінії мені сказали що 1.09 згялося ще 50грн за додаткові хвилини і кашти вже повернути не можливо, тоді виникає логічне рішення, що необхідно відключити тариф щоб можна було користуватись хвиоинами за 50грн. Як відключити зараз тариф?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0664803417, я вірно розумію, що оплата знялась за пакет хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів? 

Відповісти